Zeer attent bedrijf

Altijd persoonlijk contact. Heel attent met feestdagenen vakanties middels kleine gebaren. Super betalingsgedrag

Zeer professionele organisatie, supersnelle betaling.

Ik werk al ruim 20 jaar regelmatig voor of eigenlijk via Rikxoort Bouwservice B.V. Als ik mij beschikbaar meld hebben ze altijd een mooie opdracht voor me. Een prettige bemiddeling bij een organisatie met korte lijnen. Altijd "boter bij de vis". Betaling van mijn facturen gaat heel snel. Eigenlijk nooit klachten.

Goeie samenwerking

Goed bedrijf Leuke samenwerking

Uiterst correct en betrouwbaar

Ik heb Ruud leren kennen toen ik volgens mij in 1989 bij Rotterdam Timmerwerken kwam werken. Rotterdam Timmerwerken was onderdeel van Top Timmerwerken waar Ruud toen de eigenaar van was met ruim 1100 man personeel. Wij hebben eigenlijk in de afgelopen 30 jaar altijd contact gehad en ik heb geregeld ook personeel bij Ruud ingehuurd. Ik ben in de afgelopen ruim 30 jaar heel wat cowboys tegengekomen die zich niet zo druk maakten om wet- en regelgeving en hun verplichtingen naar hun personeel. Ruud heeft zich daarentegen altijd weten te onderscheiden door zijn uitermate correcte opstelling, kennis en het keurig naleven van zijn afspraken, kortom Ruud is gewoon een man van zijn woord, recht door zee, eerlijk en betrouwbaar en daardoor een verademing in deze markt.

ik vind Rikxoort Bouw Service heel goed

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met Rikxoort en ook vind ik dat ze snel van betalen zijn

professioneel correct en zeer snelle betaling

Heb al meer dan 20 jaar contact met rikxoort, verloopt altijd correct.

Ruud van Rikxoort: blijvend betrouwbaar!

Meer dan 30 jaar geleden deed ik als advocaat een eerste zaak voor Ruud. Toen was hij een pionier in de arbeidsbemiddeling in de bouw. De man die liet zien dat je groot kan worden in de bouw door gewoon betrouwbaar te zijn. Door afspraken na te komen, door alles en iedereen correct te behandelen. We zijn nu meer dan 30 jaar verder. De bouwwereld is veranderd, en Ruud ook. Maar Ruud is op veel punten ook dezelfde gebleven: nog steeds betrouwbaar, komt nog steeds zijn afspraken na en behandelt nog steeds alles en iedereen correct. Is dat bijzonder? Ik denk van wel. Maar laat iedereen vooral zelf oordelen! Doorgaan Ruud! Peter van der Mersch HerikVerhulst Advocaten Rotterdam

prima bedrijf

even een belletje en ruud hebt het alweer voor je geregeld!!!!

Erg fijn en correct

Je kan alles aangeven en alles is bespreekbaar fijn bedrijf

Een fijne en correcte samenwerking.

Ik ken meerdere detacheringsbureau ‘S in het land , echter voor mij is er maar 1 de beste . En die geef ik mijn hand en dat is Rikxoort .

Eerlijk en betrouwbaar

Goed dienstverband, vriendelijk medewerking met betaling altijd op tijd. Nioot een probleem gehad met Rikxoort Bouw Service B.V

Gewoon super.

Altijd correct recht door zee, en komen afspraken na. Ruud kan ik al heel lang al van 30 jaar terug en hij is nog.steeds man van woord

Zoveel mooie dingen samen.

Ben door mijn maatje Andre in contact gekomen. Jaren met plezier gewerkt. Nu wil ik als projectmanager graag de mensen van Rikxoort gaan betrekken. Door corona helaas even iets anders gelopen maar in de toekomst zeker een mooie samenwerking opbouwen.

Ik werk al jaren met veel plezier samen met Ruud Rikxoort en zijn team Alles is perfect geregeld hoop nog vele jaren samen te werken Net zoals met sinterklaas laat hij een taart bezorgen dat vonden mijn kinderen heel leuk Nou op naar 2021 Mvg Marco Toele

Afspraak is afspraak en word altijd correct nagekomen.

!5 jaar ervaring met Rikxoort en in goed overleg altijd mooi werk gehad , hoop nog lang van de diensten van Rikxoort gebruik te mogen maken ook door de correct factuur afhandeling.

Ik werk nu al aantal jaar voor dit bedrijf en Heb geen slechte ervaring betaling altijd op tijd werk of een nieuwe klant altijd in overleg of het wat is dat bij je hoord. En als je zelf klachten heb of je werk bevalt je niet word er alternatief gezocht voor je . Keep up the good work. Mannen

Vind ze erg goed en duidelijk

Toppers zijn het ruud met zijn ervaring en richard gaat altijd voor een oplossing in werk

Heel fijn om voor rixoort te mogen werken sinds 2008 tussen door ff weg ge weest maar ga graag in 2021 were voor jullie aan de slag Ben nog jong he en dynamisch groet nico

Formidabel

Zoals ik door Rixoort behandelt en betaalt word heb ik nog nooit meegemaakt verder geen woorden voor alles keurig geregeld.

Duidelijke afspraken en betalen zeer snel

Ik werk al 4 jaar samen met Rikxoort, zeer correcte organisaties komen al hun afspraken na, 1 keer gehad dat ze uit betaalde binnen een half uur na in sturen van de factuur, maar gewoonlijk in de ochtend in sturen en dan staat je geld in de middag op je rekening. O ja en als er wat is gaan ze er meteen achter aan.

eerlijk en betrouwbaar

zoals ik al zij, eerlijk en betrouwbaar. duidelijke communicatie.

Zoals altijd top in orde

Al die jaren in voor en tegenspoed wel is gebakkeleid maar nooit teleurgesteld van beide kanten hou vol ruud gr. Richard

Bedankt voor hetgeen u beloofd,,, en wat ik ervaar.

Dit bedrijf is mede verantwoordelijk ,dat van Beek Infra ,in deze zeer moeielijke tijd ,,,zonder enerlei hulp van overheids instantie ,toch over eind blijft staan ,,,,immers ,,wachten op geld is, niet verder kunnen gaan met mijn proces,,,,,wetende dat Rikxoord achter mij staat ,durf ik tezeggen kom maar op met de klussen.

Topbedrijf

Als Zzper al geruime tijd (18 jaar) aangesloten bij Rikxoort en nog nooit problemen ondervonden. Staan altijd voor je klaar ,en betalingen van facturen gaat supersnel. De’ reden waarom rikxoort Bouw Service altijd een stapje voor heeft bij mij.

Mijn ervaring met di bedrijf al 10 jaar

Goede vertraue bedrijf

Westelijke Havendijk 21 4703RA Roosendaal

0165 596670

Over Rikxoort Bouw Service B.V.

Rikxoort Bouw Service bemiddelt niet alleen al 40 jaar tussen vraag en aanbod. Wij zijn ook nog eens de snelst betalende ZZP organisatie van Nederland. Als geen ander weten wij de juiste man op de juiste plek te krijgen. Kiest u voor Rikxoort Bouw Service, dan kiest u voor een professionele partner met een groot bestand aan gescreende ZZP’ers.