Top service en snelle levering!

Heel blij met mijn bestelling! Ik kende deze shop nog niet, maar is zeker een aanrader! BLIJ!

Prima service, van het weekend iets besteld en vandaag netjes bezorgd.

eindelijk mijn Big Green egg

Al jaren lang twijfelde ik, want het is verrektes duur zo'n bbq. Maar nu die lock down er voor zorgt dat ik nog niet op vakantie kan heb ik de knoop doorgehakt. HAD IK DAT MAAR EERDER GEDAAN! Wat een apparaat! geweldig. en gelukkig vond ik deze shop dus kreeg ik ook nog korting.

Topshop!

Heel fijne webshop! Bestellen gaat makkelijk, levering super snel en de prijzen zijn stuk goedkoper dan bij de concurrenten. Topshop!

Goedkoop en snel

Goede prijzen en veel keus. Fijne site en m'n bestelling was ook echt lekker snel bezorgd!

Goed geholpen en goede prijzen

Mooi pakketje besteld bij de Toystunter. Ik had een vraag over de maat, het duurde even tot ik een reactie kreeg maar werd daarna goed geholpen. Prijs was echt veel goedkoper dan ergens anders. Volgende dag netjes in huis. Top

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Duidelijke website, producten zijn eenvoudig te bestellen. Volgende dag al in huis.

Slecht

Nooit niks ontvangen

Vlekkeloos

Geen problemen, keurig op tijd

Over De Stuntshops BV

De Stuntshops richt zich op het hoger segment A-merken tegen de laagste prijzen online.