Mooi en fijn!

Zeer mooi materiaal en goede snelle levering. Hier heel blij met de adult.

Leuk voor kinderen

Voor een volwassene is het zitgedeelte te kort. De rug is veel te hard. Relaxed zitten is niet mogelijk. Dat is erg jammer. Ik laat mijn kleinkinderen er maar in zitten.

Ik ben super blij met mijn lauilounge stoel, Zit heerlijk en staat leuk. De levering was ook top.

Fantastisch!

Top kwaliteit! En een echte aanrader voor elk seizoen. Zowel voor binnen als buiten.

Zeer cosy en leuk

Wij hebben een kinderlounge waar we super tevreden van zijn. Kindjes genieten net als de volwassenen in hun eigen gezellig hoekje.

Snelle levering. Goede communicatie en een prschtig product! Heel erg blij mee.

Goede service en snelle levering

Wij zijn super tevreden over onze 2 Adult lounges. Ze staan heel leuk bij ons interieur en we hebben er 2 extra zitplekken bij zonder grote meubels toe te hoeven voegen in onze woonkamer.

Top kwaliteit en een mooie aanvulling!

Wij hebben gekozen om 2 poefen te nemen van de Loft Collectie. Passen mooi bij de rest van het interieur en daarnaast zitten ze ook erg comfortabel. Sinds aankoop maak ik er dan ook met regelmaat gebruik van. Prijs-kwaliteit verhouding is goed en de service is ook top!

Super fijne lounge set!

Gekozen voor de velvet lounge set, zit heerlijk en goede prijs-kwaliteit verhouding!

Super mooi product!

Ik heb voor binnen de laui lounge velvet gekocht, past super bij mijn bankstel omdat deze van dezelfde stof zijn gemaakt (ADORE) Ben er super blij mee en het is ook supersnel geleverd!!

Ontzettend blij mee!

Een set van de loft adult stone gekocht, zeer comfortabel en stevige zit. Past mooi bij ons interieur!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Super tevreden met onze vegan leren lounge set.

Mooie degelijk kwaliteit.

Mooie degelijk kwaliteit. Zeker een aanrader!

Prachtige aanvulling bij ons interieur

Wij hebben 2 Adult chairs in velvet moss en 1 kinderstoel in velvet blush voor onze dochter. Deze staan prachtig bij ons huidige interieur daar onze bank ook van deze velours stof is gemaakt. De kinderstoel past er mooi bij of word los gebruikt in de kinderkamer :-) Degelijke kwaliteit en prachtig om te zien.