Alles prima!

Geweldige communicatie, heel vlot verlopen.

Beste François Van Hoyweghen, Hartelijk dank voor je review! Ik wens je nog heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Fantastisch van senioren bed naar boxspring

Spring betekent lente nou dat is mij overkomen je krijgt het gevoel van de lente als je in deze boxspring ligt. Wat een fantastisch fijn bed, senioren bed rugpijn geweldig om nu een een rug te hebben zonder pijn. En dan ook nog een geweldige service dat maak je niet vaak mee heel fijn Beddenplein.nl daar moet je zijn

Beste Ferdinand, Bedankt voor je leuke review en de complimenten! Ik wens je nog heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Helemaal top!!

Bed online gekocht en ik moet zeggen dat zelfs met de online aankoop de service gewoon beter is dan een heleboel winkels waar ik geweest ben. Ik kreeg een eerlijk advies via de chat, geen robot die antwoord geeft maar mensen met kennis over de artikelen die ze online verkopen. Super behulpzaam, alles erg duidelijk via mail bevestigd gekregen. Ik ben super tevreden over alles! Echt een aanrader!

Beste Sharon, Hartelijk dank voor uw review en de complimenten! Heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Goede service, top prijs-kwaliteit verhouding

Bed werd keurig geleverd en in elkaar gezet. Ziet er mooi uit en ligt heerlijk!

Beste Alianne, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Alles is prima verlopen

Het bed kwam op tijd aan! De bezorger was erg aardig en bracht alles naar de eerste verdieping. Het bed is heel makkelijk in elkaar te zetten en we slapen er heerlijk op. Ben blij met de kleur van het bed en de prijs en kwaliteit verhouding is erg goed. Dit is ons tweede bed van beddenplein en opnieuw zijn we erg blij mee.

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw review en uw 2e aankoop! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop:) Met vriendelijke groet, Havana

Voordelig, goede service, heldere communicatie en snelle montage

Er werd gebeld en gemaild ter bevestiging na de bestelling. Bezorging en montage kan eenvoudig gepland worden na de bestelling. Er wordt van tevoren een bericht en verwachte levertijd doorgegeven. Zelf even helpen met naar binnen dragen en dan wordt het gemonteerd binnen een half uurtje. Goede service voor een lage prijs. Zelfs nog dekbed en kussens cadeau gekregen, helemaal mooi

Beste Steven, Hartelijk dank voor uw review en de complimenten! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Zo hoort de digitale wereld er uit te zien

Een nieuw bed bestellen via internet........en toch.......ik had nog een paar stoute schoenen staan die ik maar heb aangetrokken...........en een boxspring besteld. Prompte bevestiging van de order, en op afgesproken tijd werd ik gebeld om afleverdatum/tijd te bepalen. Op de dag van levering netjes gebeld door de chauffeur/monteur dat hij met 20 minuten op de stoep zou staan. Een zelf helpen sjouwen en het bed van zijn verpakking ontdoen en binnen 15 minuten stond het bed op zijn plek. Het slaapt voortreffelijk!

Beste John, Bedankt voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Super kwaliteit, uitstekende service en vriendelijke medewerkers!

Mijn tweede bed bij Beddenplein. Geen moment geaarzeld hier opnieuw een aankoop te doen! Uistekende kwaliteit, ruime keus, goede service en vriendelijke en behulpzame medewerkers. Een echte aanrader!

Beste Chantal, Hartelijk dank voor review en de complimenten! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Een tweede aankoop en nog super tevreden

Wanneer ik niet kan slapen, dan ga ik schaapjes tellen. Met mijn nieuw bed, laat ik de schapen gerust en geniet ik van mijn zacht en lelker bedje.

Beste Valerie, Bedankt voor uw review en uw 2e bestelling! Ik wens u nog heel veel slaap plezier! Met vriendelijke groet, Havana

2de boxspring gekocht super

super goede bediening top levering reeds 2 maal boxspring gekocht en nog sreeds tevreden erover super vriendelijke levering alles picco bello

Beste Chris, Hartelijk dank voor uw review! Super te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw tweede aankoop! Fijne zondag:) Met vriendelijke groet, Havana

Lekker bed waar ik nu eindelijk op kan slapen. Ook niet te lang hoeven wachten tot die bezorgd werd. Bezorging en montage ging uit de kunst met een leuke jongeman die de humor er wel in had. Ben blij dat ik bij beddenplein deze bestelling heb gedaan en kijk er naar uit om een aantal jaar heerlijk te slapen.

Beste Connie, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u nog heel veel slaap plezier en een prettige dag vandaag:) Met vriendelijke groet, Havana

Super tevreden

Boxspring berlijn ontvangen met hoge box En wat ben ik hier blij mee, slaapt heerlijk, makkelijker je bed opmaken. Snelle levering, alles netjes verpakt en perfect inelkaar gezet, Heel vriendelijke bezorger. Netjes ik ben super tevreden en slaap fijn dus ik ga volgende keer weer naar Beddenplein.

Beste Jolanda, Hartelijk dan voor uw review en de complimenten! Goed te horen dat u fijn slaap en dat alles naar wens is. Ik wens u nog een prettige avond! Met vriendelijke groet, Havana

Ik heb goede ervaring , leveren optijd zoals afgesproken en de service is

Website is duidelijk houden zich aan de afspraken. Telefonisch goed te bereiken en leveren met kwaliteit.

Beste Elif, Bedankt voor uw review en de complimenten. Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Op het Beddenplein moet je zijn. Ze hebben goede bedden en lieve mensen die vriendelijk zijn. Ik kijk alweer uit naar de nacht, nu ik weet dat het bed van Beddenplein op mij wacht!

Beste Yvonne, Wat een leuke review, bedankt en ook voor de complimenten natuurlijk! Ik wens u nog heel heel veel plezier met uw aankoop:) Met vriendelijke groet, Havana

Prijs/kwaliteit zoals beloofd

Ik was op zoek naar een betaalbare boxspring voor mijn zoon. Ik vond dit hier. Levering was op tijd en de kwaliteit was zoals verwacht. Leuk dat er zelfs gratis beddengoed bij was.

Beste Lieven, Bedankt voor uw review:) Fijn dat u tevreden bent. Wij wensen uw zoon nog heel veel slaap plezier! Met vriendelijke groet, Havana

Afgelopen week werd onze boxspring geleverd op de afgesproken tijd. Wat een fantastisch bed. Heerlijk. De service is Top, de mensen zijn vriendelijk. Goed geholpen in de nieuwe showroom in Zaltbommel kortom ga voor een goede nachtrust naar het "Beddenplein".

Beste Elsbeth, Hartelijk dan voor uw review en de complimenten! Deze heb ik dan ook zeker doorgegeven aan mijn collega's. Fijn dat alles naar wens is! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Super helemaal goed

Jullie monteur had aan mijn stemgeluid de conclusie verbonden dat ik 20 jaar jonger zou zijn. Dus een tegenvaller bij het open maken van de deur :-) ik ben gewoon 62 jaar oud. Alles snel uit geladen en direct aan het monteren, zelfs sneller als de 45 minuten die hij had aangegeven. Goede samenwerking en snelle afhandeling. Helemaal super top!

Top bed voor mooie prijs

Super snel , goede service en een heerlijk bed , ben er echt blij mee en ik raad het aan bij mijn familie een vrienden

Snelle en goede levering

Snelle levering naar zolder. Snel uitgepakt en neer gezet. Aardig personeel ook. Het enige nadeel is het gratis dekbed wat erbij zit…. Dat is echt veeeeel te warm en dus geen goede kwaliteit. Verder is het bed wel goed.

Beste Geert, Bedankt voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop:) Met vriendelijke groet, Havana

Wat een service, ongekend goed!!

Wij bestelden een boxspring via bol.com. vlak erna werd ik gebeld om de bestelling en bezorgdatum te controleren. Nog nooit dat meegemaakt. Echt fijn! Bed werd op de juiste dag bezorgd en chauffeur belde ook netjes van te voren dat hij er aan kwam. Alles werd in de gang door hem neer gezet. Vriendelijke chauffeur. Het bed werd geheel compleet bezorgd. Het bed was erg makkelijk en snel in elkaar gezet. Wij zijn super tevreden. Bedankt voor de uitstekende service!

Ik heb voor mijn zoon een extra lang bed gekocht. Ik kreeg op de site al hulp van de klantenservice. En werd er gelijk een leveringsdatum afgesproken. Bed werd op de afgesproken datum geleverd en de bezorger belde half uurtje van te voren. Mijn zoon is blij met zijn nieuwe bed

Beste Jolanda, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door mijn collega's. De complimenten zijn doorgegeven. Goed te horen dat u zoon blij , wij wensen hem dan ook nog heel veel slaap plezier. Met vriendelijke groet, Havana

Heel goede uitleg gekregen en de mensen die hier werken denken echt met je mee.Ook de bezorging was precies op de tijd die was afgesproken dus van mij krijgen ze hier een dikke 10

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw review en de complimenten, deze zijn ook zeker doorgegeven aan mijn collega's:) Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Gewoon goed!

Wij hebben een boxspring voor onze zoon besteld. Levering ging prima! De review van onze uitgeslapen zoon is dikke prima, dus zeker een aanrader!!!

Beste José, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat alles naar wens is gegaan, wij wensen uw zoon nog heel veel slaap plezier! Met vriendelijke groet, Havana

Snelle levering.

Beste Gert-Jan, Bedankt voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Top.

Een prima klantenservice, die je terug belt, en een monteur die netjes werkt en beleefd

Beste Ruud, Bedankt voor uw review en de complimenten. Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showrooms in Waalwijk en Zaltbommel. Zo kun je altijd binnen lopen om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showrooms en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!