Waardeloos

Ik heb een bed op 1 september besteld dat 1 oktober zou worden afgeleverd. Dag voor de levering word ik gebeld dat het een kleine 3 weken later wordt bezorgd. Geen bevestiging mail, alleen maar een lullig telefoontje. Later nog een keer gebeld maar nog geen gehoor naar een bevestigingmail... Waardeloos bedrijf

zeer goede ervaring

goed en snel geleverd,uitstekend bed.maakt zeker waar wat er gezegd wordt.werknemers van beddenplein toppers zijn jullie.

Levert niet

Levert niet, bestelling al twee keer uitgesteld. Op woensdag gevraagd naar de bestelling op donderdag, niets aan de hand. Op donderdagochtend een bericht: het wordt weer een week later.

Goedemorgen Eric, Ik zal dezelfde reactie geven zoals ik aan heb gegeven op uw review op trustpilot en ik ook ga doen op uw review op klacht.nl en nu ook de review hier op Kiyoh: Nogmaals excuses voor de vertraging in de levering van uw 1-persoons boxspring, we hadden de bestelling graag alsnog willen leveren a.s. maandag. Helaas hebben we niet kunnen voldoen aan uw compensatie wensen en heeft u aangegeven de bestelling te willen, annuleren. Mijn collega maakt dit in orde voor u en u heeft uw geldbedrag spoedig terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, Bijke

Hadden box met vering verwacht

We beschikken reeds over een boxspring, dus wel even geschrokken dat het onderstel een houten box is zonder vering. Door de dikke matras is dit voorlopig ok. We hopen dat dit voor een langere periode is... Vlotte bestelling en levering.

Waardeloos flutbedrijf!

Waardeloos en onprofessioneel bedrijf!! Om te beginnen staat er op hun website dat de bedden direct leverbaar zijn. Dit klopt niet. Ik kon pas na 6 weken een afleverdatum inplannen. Vervolgens word ik 1 dag voor levering gebeld door Deals Company dat het hoofdbord er niet is, die zou worden nageleverd maar levertijd was onbekend. 's Avonds word ik opnieuw gebeld door een andere medewerker dat de poten van het bed verkeerd zijn en dat ik kunststof krijg i.p.v hout. Deze medewerker was er overigens niet eens van op de hoogte dat het hoofdbord ook niet geleverd kon worden. Ik was not amused en heb mijn bestelling geannuleerd. Ik had er geen vertrouwen meer in. Als ze na 5 weken al geen compleet bed kunnen leveren en geen levertijd van de ontbrekende onderdelen aan kunnen geven hoef ik van Beddenplein geen bed meer. Ben ook beniewd of ik binnen 14 dagen mijn betaling terug heb, zo niet dan schakel ik de autoriteit consumenten markt in

Beste Eline, Zoals ook op uw review van trustpilot geef ik wederom hier dezelfde reactie: Wat ontzettend vervelend dat we u hebben moeten, mededelen dat het hoofdbord later wordt geleverd en dat we de poten wanneer het hoofdbord komen, leveren ook even komen wisselen voor u naar hetgeen dat u besteld heeft. Ondanks de boxspring zelf wél op de afgesproken dag zou worden, geleverd snap ik dat het vervelend is dat u moet wachten op het hoofdbord. Nogmaals excuus. We zorgen dat u aankomende week het geldbedrag terug heeft op uw rekening. Met vriendelijke groet, Bijke

Slechte ervaringen

Goed geholpen

Slecht!!!!

Ik heb in maart een boxspring Ibiza gekocht. Door de vlotte klantenservice en vriendelijkheid dacht ik dat beddenplein een heel serieuse firma is. Hoe naïef!!! Alles ging goed (klantenservice, betaling, leveren) tot ik de bed op elkaar gezet heb... Helaas genoeg kan ik geen foto's uploaden... De matras van de boxspring is veel kleiner dan de box en topmatras. Door de renovatie werken ik kon niet onmiddellijk de bed op elkaar en van april tot augustus wist ik niet wat heb ik echt gekocht want ik heb de firma vetrouwen. Ik heb in de chat geschreven dat ik zou graag een oplossing voor de matras. Ze hebben op een onbeleefde manier gevraagd waarom heb ik niet vroeger aangemeld en dat ze kunnen niks meer gratis (de word gebruikt "kosteloos ") oplossen. Ik heb een email met foto's naar de info@beddenplein.nl gestuurd met geen antwoord. Ook een klacht naar test aankoop en de firma heeft geen moeite om te antwoorden dus test aankoop mijn klacht sluite... Ik wil geen schadevergoeding terug krijgen maar een andere matras die 140cm x 200cm is. Nooit van beddenplein iets kopen en nooit aan vrienden aanbevelen! Schaamte beddenplein! Ik ben een alleenstaande mama met beperkte inkomen !

Beste Nevrie, Wat vervelend dat u er na 5 maanden achter bent gekomen dat het matras niet klopt. Wij hebben u op 7 augustus gemaild dat wij het matras willen, komen wisselen bij u maar daarvoor nog extra informatie nodig hebben over uw levering van april zodat we de matrassen kunnen, wisselen met zo min mogelijk kleurverschil. Hier heeft u niet meer op gereageerd. Nu wederom een tijd later schrijft u een review. Wellicht is het handig als u even telefonisch contact opneemt met ons want u bent moeilijk te bereiken. Met vriendelijke groet, Bijke

Om slapeloze nachten van te krijgen

Begin juli mijn boxspring besteld. Ze vragen je dan al gelijk een review te geven voor de klantenservice. Echter mag je maar eens in de zoveel dagen een review plaatsen over een bedrijf, dus 10'en scoren na een chat is leuk om het gemiddelde voldoende te krijgen. Na 4 weken kon het geleverd worden. Vrijdag voor levering kreeg ik een telefoontje, ze hadden een verkeerde kleur binnengekregen was een iets duurdere stof. Ik ging akkoord met de verandering van stof. De nachtkastjes zouden worden nageleverd op 20 augustus. Toen de bezorger op 3 augustus kwam afleveren, was de boxspring incompleet er miste een matras (ik heb een compleet mayras besteld van 180x200 niet 2 halve delen. EN de geleverde delen waren niet in dezelfde kleur. Dezelfde mIddag via de chat contact gehad, een en ander zou opgelost worden. Na 1 week stilte nogmaals contact gezocht, ze waren het helemaal vergeten op te pakken. Na weer een week stilte, gevraagd hoelang een en ander nog ging duren. Ze gingen een complete wissel uitvoeren op 7 september. In de vroege ochtend van 7 september ging de telefoon, er is geen boxspring geleverd, we moeten een nieuwe afspraak inplannen, het wordt 17 september. Vandaag 16 september een mail ontvangen dat het wederom niet is geleverd, het wordt nu 7 oktober. In de email vragen ze om begrip, maar na het de eerste keer niet juist afhandelen, was het begrip wel weg. Het is nu nergens meer, in plaats van een passende oplossing zit ik nu met een half geleverde boxspring zonder matras en moet ik weer 20 dagen wachten op de volgende teleurstelling. Koop hier geen bed en ook niet bij de andere bedrijven van deze BV je wordt gewoon opgelicht.

Beste meneer Willemsen, 7 oktober wordt alles bij u omgeruild en is hopelijk alles naar wens opgelost voor u. Met vriendelijke groet, Bijke

Niet volledig tevreden

Ik ben in een situatie beland dat ik budgetmatig een woning en slaapgelegenheid moest vinden. Hierdoor kwam ik op deze site terecht en zag ik dat ik goedkoper niet ging vinden. Ik vulde enkele gegevens in waaronder de keuze voor een stevige matras aangezien ik dit echt wel nodig heb voor mijn rug. Er werden me enkele voorstellen gedaan en een uur later plaatste ik bestelling. Hierna al een eerste teleurstelling: Er werd op de site vermeld dat deze boxspring leverbaar was en toen ik bij levering keek vooraleer ik bestelde, stond er dat alles binnen de 3-10 dagen levertermijn was. Via mail werd er mij een datum voorgesteld die 14! dagen later was. Ik contacteerde iemand via de chat en vroeg of dit niet kon ingepland worden op de volgende week aangezien ik dan al een dag verlof had gepland om mijn verhuis te beginnen. Dit konden ze niet op voorhand doen vertelden ze me. Zij zelf geven aan de klant een keuze en de klant is vrij om dit dan te verzetten. Rare werkwijze, maar kom... De week nadien heb ik 2x een mail gekregen dat ze gingen leveren en 2x heb ik verzet in de hoop dat de levering mij uiteindelijk goed uit zou komen op die verlofdag. En jawel... HOERA De dag voor de levering werd er wel nog gebeld dat de nachtkastjes er nog niet bij zouden zijn, deze zouden eind augustus geleverd worden. ok... beui, maar cava Dag zelf: de levering Heel vriendelijke persoon, niets op aan te merken. Alles mooi afgeleverd en de montage voorzien. Na een week ondervond ik toch wel rugproblemen door de véél te zachte matras. Nog een week later, werd ik zelfs wakker met een stijve nek die een volledige dag duurde. Beddenplein gecontacteerd... Ze stelden voor om de matras(sen) te wisselen voor een iets harder exemplaar. Levering 14/09 (11 dagen later) 14/09: terug vriendelijke chauffeur aan de deur. 1 matras mee... Ofwel hier een misverstand, maar ik was toch echt wel in veronderstelling dat beide matrassen gingen gewisseld worden. conclussie: voor mij geen goede ervaring.

Beste Dieter, Vervelend dat u rugklachten heeft bij het bed dat u zelf heeft besteld! Wij willen dit graag voor u oplossen door kosteloos matrassen te leveren die wellicht beter bij u passen. Wij dienen deze matrassen speciaal voor u te bestellen en dat is de reden dat we om iets meer geduld vragen. Met vriendelijke groet, Bijke

Super goede service en duidelijke communicatie

Bij het bestellen heb ik gesproken met de klantenservice om zeker te zijn dat ik het goede had, deze waren heel behulpzaam en vriendelijk. Samen de leverdatum gepland en mijn bed kon al redelijk snel geleverd worden! Bij de bezorging een vriendelijke jongeman die alles naar boven heeft gesjouwd en het bed in elkaar heeft gezet. Super tevreden met de service en alle communicatie! Een aanrader voor iedereen die een nieuw bed nodig heeft om hier te kijken.

Beste Jimi, Hartelijk bedankt voor je review, goed te lezen dat je zo tevreden bent over Beddenplein.nl! Veel slaapplezier toegewenst, Met vriendelijke groet, Bijke

Beter slapen bestaat niet

Since eerst in lange tijden zo heerlijk geslapen echt een aanrader heerlijk zacht topping er bij gekregen plus 2 gratis kussens en dekbed

Beste Tarik, Hartelijk bedankt voor uw review! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Bijke

MISLEIDENDE BESCHRIJVING EN KEIHARDE OPSTELLING

Een houten "niet geveerd" onderstel... is simpelweg geen boxspring. Daar heeft de verkoper geen commentaar op gegeven. behalve benadrukken dat ze niet fout bezig zijn met de beschrijving. Er staat tenslotte bij dat de onder boxen "comfortboxen zijn". Wat dat betekent wordt niet beschreven. Daar kom je pas achter wanneer je gaat liggen. En dan is het te laat... Verder wordt je door: Havanna, Danielle, Loes, Chantal, Bijke, en noem ze allemaal maar op, netjes maar beslist afgeserveerd. Ze willen het bed terugnemen (maar waar moet je dan op liggen in tussentijd) of je kunt geveerde onderstellen bestellen, zoals gezegd, tegen extra kosten. Maar het bed moet wel in de originele verpakking klaar staan (...) Kortom: oplossingen waar je niets aan hebt en ze komen je totaal niet tegemoet. Blijf hier a.u.b. weg.

Beste Ferdi, Zowel op uw naam; Ferdi als uw email; bierman......@.... Kan ik geen gegevens vinden. U geeft aan mij al eens gesproken te hebben, helaas gaat er bij mij geen belletje rinkelen. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen of uw ordernummer achter te laten? Met vriendelijke groet, Bijke

Bedankt

slechte service, uiterst onduidelijk en ondeugdelijk product

op de site direct leverbaar maar na 4 wkn pas binnen wegens ontbreken van onderdelen. Eenmaal ontvangen bleek het niet in elkaar te zetten. Volstrekt onduidelijke handleiding (in tegenstelling tot wat op de site vermeld stond) en niet passende gaten...

super goed geholpen door Danielle

wij hebben op 1 dag 2 bestellingen geplaats. We zijn allebei de keren door Danielle geholpen dmv een zeer goede en vriendelijke chatsessie.

Slechte bedden en service nog slechter

Koop er niets want je word daar gewoon opgelicht met hun inferieure goederen

Fantastische service!

Helemaal blij met de service en contact tot nu toe. Het bed moet nog worden ontvangen, echter alles is soepel verlopen qua bestelling.

Chat / klantenservice

Contact via de site gaat soepel en snel weten waar ze over praten en denken mee. Bedankt, De groeten uit Almere

Slecht

Ik hoop dat je de moeite neemt om mijn review te lezen, want door hier NIET te kopen bespaar je jezelf een hoop ellende! Goed geholpen in de winkel in Waalwijk, de keuze was snel gemaakt en snel afgerond. Tijdens aankoop gekozen voor zwarte poten. Toen ik later de bevestiging per mail kreeg stond daar zilveren poten. Gelijk een mailtje gestuurd dat ze dat moesten aanpassen zodat dit tijdens leveren niet fout zou gaan. Ze zouden dit gelijk aanpassen. Nou je raad het al, bij levering tóch zilveren poten. Kleinigheidje, maar wel irritant als je zoiets 2 keer meld. Ze konden na 14 dagen pas omruilen dus zelf naar Waalwijk gereden. Bij aankomst magazijn wist niemand er wat van af.. Ook irritant, maar uiteindelijk gelukt. Toen ik dezelfde avond mijn bed wilde monteren kwam ik erachter dat er onderboxen van 30cm hoog zijn geleverd in plaats van 20cm hoog, er zit een gat in de onderbox én het hoofdbord was flink beschadigd. Dus de poten, boxen, én hoofdbord zijn verkeerd/kapot geleverd! Ook hebben ze mijn muur beschadigd met het naar boven brengen van de boxspring. Je bed wordt geleverd in flink veel plastic en karton zodat het niet beschadigd. Aangezien ik de dag van leveren meer dingen bij de stort moest brengen heb ik het volledige bed uitgepakt en het verpakkingsmateriaal (wat gewoonweg plastic en karton is) weggegooid. Uiteraard direct mijn verkeerde poten, verkeerde/kapotte onderboxen, beschadigde muur en kapotte hoofdbord per mail gemeld. Na 2 dagen had ik nog geen reactie dus heb ik een mailtje gestuurd, want ik zit nu zonder bed. De enige reactie die ik kreeg was: 'We hebben de juiste onderdelen bij de leverancier besteld'. Geen enkel excuus dat het zo fout is gelopen. Toen ik de levertijd na heb gevraagd kwam ook daar geen reactie op. Toen was bij mij de maat vol en wilde ik de bestelling annuleren. En nu komt het gekste van het verhaal. Omdat ik het verpakkingsmateriaal heb weggegooid willen zij maar 75% terugstorten van het betaalde bedrag én dan moet ik h

Zeer slecht matras

Vorig jaar Juni boxspring Ibiza gekocht maar het lijkt wel of het hele matras aan het verteren is. Is gevuld met alleen maar schuimrubber. Ik zal niemand dit bed aanbevelen. Ook de levertijd duurde veel langer dan aanvankelijk was aangegeven. Al met al goedkoop is duurkoop want moet nu na 1 jaar een nieuw matras kopen. Als je telefonisch contact wilt opnemen sta je heel lang in de wacht.

Beste Mieke, Wat vervelend dat u niet tevreden bent, we hebben telefonisch contact met u op proberen te nemen helaas tevergeefs. Zou u zo vriendelijk willen zijn terug te bellen? Met vriendelijke groet, Bijke

Duidelijke hulp en fijne service van medewerker.

Ik wilde graag een bed kopen die ik op het beddenplein zag. Ik twijfelde over de aankoop maar door hulp te vragen in de chat, heb ik snelle hulp gekregen en informatie. De medewerker heeft me ook geholpen om mijn order te plaatsen zodat ik daar niet nog over hoef na te denken. Super fijne ervaring, het is dat je maar een bed nodig hebt maar zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!

Beste Maartje, Bedankt voor je review, goed te lezen dat alles naar wens is verlopen! Veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Bijke

Super service en super bedden

Levering door hele vriendelijke chauffeur en hele vriendelijke meiden in de klantenservice!

Goedemiddag Hans, Wat een enorm leuk compliment, ik zal de complimenten doorspelen aan zowel de chauffeur als de meiden van de klantenservice. Ik wens u veel slaapplezier. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Aangenaam verrast door ruime collectie

Op de snelweg zag ik een reclame van beddenplein, waardoor ik erg nieuwsgierig werd. Aangenaam verrast, buiten de ruime collectie ook nog eens prijzen waar je niet van achterover valt! Ben erg blij deze site te hebben gevonden, buiten de ruime collectie tegen schappelijke prijzen zijn ze goed bereikbaar en is mijn bed snel geleverd . Complimenten voor Emma!

Goedemorgen Coert Hoffman, wat leuk te horen dat u onze reclame langs de snelweg heeft gezien en aan de hand hiervan een bed heeft gevonden. Ik wens u veel slaapplezier met uw boxspring Ibiza. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Super service met volop bereikbaarheid

Twee weken geleden mijn bed uitgekozen in de showroom, waar ik hartelijk werd ontvangen door een aardige jonge dame welke ons van passend advies heeft voorzien. Vandaag mijn bed ontvangen door een nette knul, meerprijs voor het monteren was het mij zeker waard! Vannacht slapen als een roos, dikke pluim voor dit bedrijf wat een fijne beddenzaak!

Goedemorgen Sjaakie Heller, bedankt voor de leuke review. Leuk dat mijn collega u in de showroom heeft mogen helpen bij het zoeken van een passend bed voor u . Ik zal de complimenten aan zowel de bezorger als de showroommedewerkster doorgeven. Veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showroom in Waalwijk. Zo kun je vrijblijvend een afspraak maken om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showroom en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!