waaaaaaaarde loooooos wat een slecht bedrijf

bed gekocht bed geannuleerd wegens niet nagekomen afspraken van uit het bedrijf krijg je gewoon je geld niet terug!!!! tot nu toe heb maar advies bij een incasso bureau ingewonnen en laat het maar verder aan hun over want normale communicatie is niet mogelijk met dit bedrijf , ze zeggen alleen maar sorry en we sturen het door voel me zwaar opgelicht

zeer slecht tot uitmuntend compleet waardeloos bedrijf

Werkelijk waardeloze service én klantenservice (geen) die alleen kan zeggen: ik geef het door aan de interne afdeling. Ik wacht als sinds 24-06-23 op een terugbetaling van een retour. Wat een aanfluiting. 0 sterren! KOOP HIER NIKS. tip van de dag!

Vertraging is hun verdienmodel

Ik heb op 1 juli een bed besteld en betaald, de levering is nu al voor de 3e keer uitgesteld tot ergens in oktober. Ik moet zelf overal achteraan en krijg vanuit Beddenplein.nl alleen reactie als ik zelf (meerdere) e-mails stuur. Ik heb al aangegeven dat als deze levering in oktober ook niet plaats kan vinden, ik mijn geld terug wil omdat ze niet kunnen voldoen aan de overeenkomst, De enige reactie die ik krijg is dat ze voldoen aan hun (eigen opgestelde) voorwaarden, waarbij de klant eigenlijk totaal geen rechten heeft en dat het mij minimaal 45 euro kost. Het lijkt er op alsof ze hier hun verdienmodel van gemaakt hebben, leveringen telkens uitstellen in de hoop dat de klant op geeft en hun geld terugvragen, minus hun zogenaamde kosten. Jammer genoeg heb ik de reviews te laat gelezen, anders had ik hier nooit iets besteld. Het is nog maar afwachten of je je geld terug krijgt.

Super slechte afspraken

Heb een bed gekocht en de de matrassen hebben het begeven helaas! Ik moest een film maken hoe ik kan aantonen dat de matrassen niet meer goed waren! Heb feedback terug gekregen dat de matrassen kosten loos worden vervangen! En de topper zal weer recht trekken wanneer de nieuwe matrassen er liggen! Om dat bedden plein met één anderen leverancier werkt zal de kleur een beetje veranderen! Je zou zeggen zeer professioneel om dat ter sprake te brengen!! Aangezien mijn bed vol zwart is is mijn waardering groot! 2 dagen later bel ik om goedkeuring te geven krijg ik te horen we kunnen je niet meer helpen bedrijf die jou matrassen moet garanderen is failliet?! Het is schandalig dat je mensen aan een lijntje houd en afspraken niet na komt! Bedden plein weet al voor dat ze de zaak oppakken of je garantie heb en goed keuring krijgt! Maar ipv helpen en afspraken na komen gooien we alles op faillissement!! Plus je geeft duidelijk aan dat je met een andere leverancier verder gaat vandaar de kleur veranderingen!! Via deze weg probeer ik bedden plein weer te bedijken om de zaak goed onder ogen te nemen! Want op deze manier zaken doen is echt schandalig!!!

Bestel nooit een bed hier:(

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Bed voor zoontje besteld. Van te voren gebeld of het leverbaar is. Bed besteld en betaald. Dan komt het telefoontje de volgende dag dat het bed niet leverbaar is. Alleen in grote maat. Nee ik wil een kinder boxspring. Gelijk geannuleerd. Nog steeds geen geld terug. Kind geen bed terwijl ik niet op vakantie ga om mijn kind een nieuwe kamer te kunnen geven. Klantenservice doet alleen mijn verhaal aanhoren en beloven het door te geven aan financiële afdeling. Maar nada nooit geen geld terug. Echt schandalig. Kind teleurgesteld, zwaar gefrustreerde moeder en ik ben wel klaar met deze schandalige behandeling. Je zou maar bij de Klantenservice werken en al deze gefrusteerde mensen aan de lijn krijgen wetende dat het bedrijf er verder niets mee gaat doen. Ik ga radar bellen voor de koude douche. Het gaat verdorie om een kinderbed. Wat een dievenzooi bij elkaar! Oja en dat op er alleen op goede reviews een reactie van beddenplein komt te staan zegt ook genoeg. Slechte reviews die laten ze maar voor wat het is. Wat moet je daar ook op antwoorden. Betaal gewoon de mensen hun geld terug.

belachelijk lange levertijd en slechte communicatie

Op 19 januari heb ik de boxspring Verona besteld waarbij de site indiceerde dat de levertijd 1-3 weken was. Na in de weken erna een aantal keer de levertijd opgevraagd te hebben, werd me steeds verteld dat de boxspring over 1 of 2 weken waarschijnlijk wel zou komen. Uiteindelijk kwam het verlossende bericht: de boxspring zou 22 maart geleverd worden. De dag ervoor werd ik via de mail geïnformeerd dat de topper niet meegeleverd zou worden, maar dat dat geen probleem zou zijn want op het matras konden we wel gewoon slapen. De ochtend van de levering om 8 uur werd ik gebeld dat het matras OOK niet geleverd kon worden. De week erna is de topper geleverd, maar over het matras was niks bekend. Elke keer kreeg ik weer te horen dat het nog 2 of 4 weken zou duren en elke keer na die periode moest ik weer zelf erachteraan voor een nieuwe indicatie. Aangezien de wachttijd van het matras enorm lang duurde heb ik gevraagd om een compensatie. Hier werd mij een dekbedovertrek voor aangeboden. Na aan te geven dat ik dit te weinig vond, werden mij 2 dekbedovertrekken aangeboden. Deze keer maar aangegeven dat ik graag een financiële compensatie wilde, konden ze me 50 euro geven, maar niet meer want dit was al een blijk van goed wil. Nou vind ik dit nog steeds te weinig voor hoe lang ik al had moeten wachten op het matras, maargoed hier viel geen winst meer in te behalen. Dit bedrag zou binnen 15 werkdagen op de rekening staan. Dit was natuurlijk niet het geval. In deze dagen heeft beddenplein.nl zijn terugbetaaltermijn verlengd naar 30 werkdagen zonder mij hierover te informeren. Na opnieuw te bellen heb ik zwart op wit gekregen dat uiterlijk 22 juni (ja we zitten inmiddels al in juni en het matras is er ook nog steeds niet) het geld overgemaakt zou zijn. Halverwege juli was dit nog steeds niet binnen en heb ik maar weer eens gebeld. 19 juli is het eindelijk overgemaakt.Nu eindelijk, 31 juli (meer dan 6 maanden na bestellen) is ook het matras bezorgd.

Denk goed na voordat je hier een bed koopt

Denk goed na voordat je hier een bed koopt. Als er onverhoopt iets mis gaat (door hun fout) laten ze je vallen als een baksteen! Bij ons werd op de afgesproken dag een bed bezorgd, dit was alleen niet het bed wat we besteld hadden. Na onbeschoft te woord gestaan te zijn door een medewerkster is na 2 uur het betreffende bed weer meegenomen. Dan denk je, ze hebben vast een oplossing en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen maar nee: Wij mochten een week op de grond slapen! Om het nog erger te maken hebben ze bij de eerste keer bezorgen van het verkeerde bed ook nog flinke schade aan onze trap gemaakt, hier trekken ze hun handen compleet vanaf en word je van het kastje naar de muur gestuurd. Ik raad dit bedrijf dan ook absoluut niet aan! Super slechte service!!

Beste Angela, Bedankt voor je feedback en jammer dat je dit zo ervaart, wij doen intern ons uiterste best om samen tot een oplossing te komen mocht er zoiets voorkomen. Gelukkig is je boxspring vrij snel geleverd. Ik wens je nog heel veel slaap plezier! Met vriendelijke groet, Havana

Levertijd komen niet naar terug betalen duurt te lang

ik had 7 februari boxspring Swiss besteld was telefonisch beloofd dat 6 of 7 weken duren niet dus hoorde niks zelf achteraan gegaan uiteindelijk beging april afspraak gepland voor 25 april nou dan het 21 april mail we hebben proberen bellen kregen gehoor welke telefoon bij niks over gegaan bel terug krij horen niet binnen is dat levering week 21 zal zijn in week 20 maar weer contact genomen was niks bekend maar naar 16 weken de maat bij mijn wel vol was klaar mee en heb dus geannuleerd nu komt eerste oprechte excus en spijt ons zo heb moet ervaren. Kreeg netjes bevestiging van annuleren van order stond in mail bedrag binnen 14 werkdagen op oorspronkelijke rekening betaald zal terug gestort laten achter aan gemaild kreeg bericht dat niet 14 werkdagen is maar 20 dat staat algemene voorwaarden oke dat zal dan kunnen aan passen nu zijn al de 20 werkdagen voor bij nog me bedrag niet terug Dan krijg te horen wegens ziekte is vertraging de financiële administratie is dat voor consumenten het probleem dan ?? Lijk niet dit nooit mee gemaakt en steeds oprechte excuses wat daar aan niks heb me geld niet mee terug dat al betaald was dag naar bestelling dan smorgens mail we hebben bedrag niet ontvangen daar wel goed in maar terug betalen duurt veel te lang en ik heb had hoofd in dat terug komt en voor dat bedrag ooit weer terug heb week slapeloze nachten van kan elke dag 5 keer op de bank niks terug en ergen is nu nieuwe boxspring besteld ander beddenzaak die het geld wachten en had verhaal uitgelegd waardoor ze mee denken zijn geweest daar maar denk maanden geduld hebben maar niet betalen nu doordat beddenplein bedrag niet terug heb gestort en keer zal ook daar ophouden en bed staat in principe al voor verzending aan daar die zaak wel 4 weken komen wat beddenplein niet lukt het licht alles behalve bij beddenplein /deals company/boxspring-deal wat onder hun valt zo ga niet klanten om maar betaal bedrag terug op de afspraak na!! Ipv alles elkaar te liegen

Beste Bert, Bedankt voor je feedback, zoals eerder aangegeven wordt dit zo snel mogelijk in orde gemaakt voor je. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Havana

Absolutely horrific

Indicate at purchase 6 week delivery. After 8 weeks constantly given extension of 2 weeks for delivery. Eventually am told the ordered beds were delivered to a different client and it is unknown how long we need to wait. Upon cancelling order we are advised 2 weeks for return of payment. After 3 weeks we contact to ask where is the return. Recieve a number of stories from we are backlogged in finance to we have returned your money to you must wait 30 days. We are now at about 45 days and still no sign of return payment. No ability to contact the finance department as they will not provide contact numbers. They promise to contact you within a couple of days but no one EVER contacts you. This place is an absolute SCAM!!!

• Would you recommend us? No

Dear Robert, We are sorry to hear once again our sincerest apologies for this inconvenience. Yours sincerely, Havana

Levering wordt continue uitgesteld

tv lift en dekenkist besteld. Dekenkist werd op tijd geleverd, maar de levering van de tv lift is inmiddels 3 x uitgesteld. Beddenplein komt niet met tijdelijke oplossing of geld terug. Inmiddels zijn wij verhuisd, en hebben wij telefonisch onze nieuwe mailgegevens doorgegeven. Dit is tot op heden niet in hun systeem ingevoerd. Niets werkt goed. Waardeloos bedrijf. Komen je niet tegemoet met oplossingen. Levertijd niet 4 tot 6 weken maar meer dan 3 maanden, mits de lift dan wel geleverd wordt. Wil geen zaken meer doen met Beddenplein. Hoop dat ze de dekenkist komen ophalen en dat geld retourneren. Hun policy is kennelijk 1 ding leveren dan zit de klant aan ons vast. Pas op.

LEVERTIJDEN KLOPPEN NIET!!! GARANTIES ZIJN NIKS WAARD!

Bespaar jezelf de frustratie en bestel hier NOOIT een bed. Het bedrijf belooft in de showroom een levertijd van 4 weken, helaas hebben wij de bestelling na meer dan 4 MAANDEN geannuleerd omdat het bedrijf de levertijd blijft oprekken. - Verantwoordelijkheid hiervoor nemen ze niet maar leggen ze bij de leverancier, waar overigens wel nog steeds mee wordt gewerkt. (ons bestelde bed wordt momenteel zelfs gepromoot als SUPER DEAL) - Een leidinggevende krijg je nooit te spreken, die heeft waarschijnlijk geen tijd om alle klachten persoonlijk te behandelen. - Een redelijke compensatie wordt niet geboden, denk zelf maar na over een oplossing of compensatie dan kunnen zij je vertellen dat het niet mogelijk is. - Communiceren over de vertraging doen ze niet, wanneer je zelf denkt waar blijft mijn bed en je gaat ze bellen dan zullen ze je mededelen dat de levering helaas vertraging heeft opgelopen. (of dat de producent iets langer de tijd heeft genomen om jouw bed helemaal perfect te maken) - Beddenplein kan zomaar garanderen dat een bed in een bepaalde week wordt geleverd. Echter, deze garantie is niks waard, in de betreffende week zal je gewoon weer te horen krijgen dat de leverancier schuldig is en dat ze er niks aan kunnen doen. Wij gaan opzoek naar een betrouwbaar bedrijf die hun afspraken wel nakomt en hopen in Juli eindelijk een gewenst bed in onze slaapkamer te hebben. Dan is de ellende na 7 maanden wachten eindelijk voorbij. We zijn overigens erg benieuwd wat Beddenplein / Deals company B.V. nog gaat ondernemen of opsturen om het leed te verminderen. Onze gok: excuses voor het ongemak.

Beste Roy, Bedankt voor je feedback. Vervelend te vernemen dat je dit zo ervaren hebt, wij willen nogmaals onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. Ik wens je nog een prettig weekend. Met vriendelijke groet, Havana

Fijn bed

Bed is fijn. Prima gemonteerd. Kregen bij aflevering ander voetbord .( waarschijnlijk over in magazijn?) Paar weken later het juiste voetbord geleverd. Bed is met electrische verstelbare matrassen. Ook de splittopper speciaal erbij besteld. (Bijna400euro extra) Nu na 4 maanden laat de stiknaden los van topper. Wel vreemd, met molton en juiste hoeslakens. Jammer dat hier geen garantie op wordt gegeven . Zullen dus helaas genoodzaakt zijn consumentenbond in te schakelen. Dus nee niet aanbevelen aan anderen. Garantie tot aan de deur.

Beste Dimitri, Bedankt voor je feedback. Zoals eerder aangegeven kunnen we hier inderdaad geen garantie op bieden. Wel kijken we altijd graag mee naar een gepaste oplossing. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Havana

Alles prima!

Geweldige communicatie, heel vlot verlopen.

Beste François Van Hoyweghen, Hartelijk dank voor je review! Ik wens je nog heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Fantastisch van senioren bed naar boxspring

Spring betekent lente nou dat is mij overkomen je krijgt het gevoel van de lente als je in deze boxspring ligt. Wat een fantastisch fijn bed, senioren bed rugpijn geweldig om nu een een rug te hebben zonder pijn. En dan ook nog een geweldige service dat maak je niet vaak mee heel fijn Beddenplein.nl daar moet je zijn

Beste Ferdinand, Bedankt voor je leuke review en de complimenten! Ik wens je nog heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Helemaal top!!

Bed online gekocht en ik moet zeggen dat zelfs met de online aankoop de service gewoon beter is dan een heleboel winkels waar ik geweest ben. Ik kreeg een eerlijk advies via de chat, geen robot die antwoord geeft maar mensen met kennis over de artikelen die ze online verkopen. Super behulpzaam, alles erg duidelijk via mail bevestigd gekregen. Ik ben super tevreden over alles! Echt een aanrader!

Beste Sharon, Hartelijk dank voor uw review en de complimenten! Heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Goede service, top prijs-kwaliteit verhouding

Bed werd keurig geleverd en in elkaar gezet. Ziet er mooi uit en ligt heerlijk!

Beste Alianne, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Alles is prima verlopen

Het bed kwam op tijd aan! De bezorger was erg aardig en bracht alles naar de eerste verdieping. Het bed is heel makkelijk in elkaar te zetten en we slapen er heerlijk op. Ben blij met de kleur van het bed en de prijs en kwaliteit verhouding is erg goed. Dit is ons tweede bed van beddenplein en opnieuw zijn we erg blij mee.

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw review en uw 2e aankoop! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop:) Met vriendelijke groet, Havana

Voordelig, goede service, heldere communicatie en snelle montage

Er werd gebeld en gemaild ter bevestiging na de bestelling. Bezorging en montage kan eenvoudig gepland worden na de bestelling. Er wordt van tevoren een bericht en verwachte levertijd doorgegeven. Zelf even helpen met naar binnen dragen en dan wordt het gemonteerd binnen een half uurtje. Goede service voor een lage prijs. Zelfs nog dekbed en kussens cadeau gekregen, helemaal mooi

Beste Steven, Hartelijk dank voor uw review en de complimenten! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Zo hoort de digitale wereld er uit te zien

Een nieuw bed bestellen via internet........en toch.......ik had nog een paar stoute schoenen staan die ik maar heb aangetrokken...........en een boxspring besteld. Prompte bevestiging van de order, en op afgesproken tijd werd ik gebeld om afleverdatum/tijd te bepalen. Op de dag van levering netjes gebeld door de chauffeur/monteur dat hij met 20 minuten op de stoep zou staan. Een zelf helpen sjouwen en het bed van zijn verpakking ontdoen en binnen 15 minuten stond het bed op zijn plek. Het slaapt voortreffelijk!

Beste John, Bedankt voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Super kwaliteit, uitstekende service en vriendelijke medewerkers!

Mijn tweede bed bij Beddenplein. Geen moment geaarzeld hier opnieuw een aankoop te doen! Uistekende kwaliteit, ruime keus, goede service en vriendelijke en behulpzame medewerkers. Een echte aanrader!

Beste Chantal, Hartelijk dank voor review en de complimenten! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Een tweede aankoop en nog super tevreden

Wanneer ik niet kan slapen, dan ga ik schaapjes tellen. Met mijn nieuw bed, laat ik de schapen gerust en geniet ik van mijn zacht en lelker bedje.

Beste Valerie, Bedankt voor uw review en uw 2e bestelling! Ik wens u nog heel veel slaap plezier! Met vriendelijke groet, Havana

2de boxspring gekocht super

super goede bediening top levering reeds 2 maal boxspring gekocht en nog sreeds tevreden erover super vriendelijke levering alles picco bello

Beste Chris, Hartelijk dank voor uw review! Super te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u nog heel veel plezier met uw tweede aankoop! Fijne zondag:) Met vriendelijke groet, Havana

Lekker bed waar ik nu eindelijk op kan slapen. Ook niet te lang hoeven wachten tot die bezorgd werd. Bezorging en montage ging uit de kunst met een leuke jongeman die de humor er wel in had. Ben blij dat ik bij beddenplein deze bestelling heb gedaan en kijk er naar uit om een aantal jaar heerlijk te slapen.

Beste Connie, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u nog heel veel slaap plezier en een prettige dag vandaag:) Met vriendelijke groet, Havana

Super tevreden

Boxspring berlijn ontvangen met hoge box En wat ben ik hier blij mee, slaapt heerlijk, makkelijker je bed opmaken. Snelle levering, alles netjes verpakt en perfect inelkaar gezet, Heel vriendelijke bezorger. Netjes ik ben super tevreden en slaap fijn dus ik ga volgende keer weer naar Beddenplein.

Beste Jolanda, Hartelijk dan voor uw review en de complimenten! Goed te horen dat u fijn slaap en dat alles naar wens is. Ik wens u nog een prettige avond! Met vriendelijke groet, Havana

Ik heb goede ervaring , leveren optijd zoals afgesproken en de service is

Website is duidelijk houden zich aan de afspraken. Telefonisch goed te bereiken en leveren met kwaliteit.

Beste Elif, Bedankt voor uw review en de complimenten. Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showrooms in Waalwijk en Zaltbommel. Zo kun je altijd binnen lopen om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showrooms en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!