Op het Beddenplein moet je zijn. Ze hebben goede bedden en lieve mensen die vriendelijk zijn. Ik kijk alweer uit naar de nacht, nu ik weet dat het bed van Beddenplein op mij wacht!

Beste Yvonne, Wat een leuke review, bedankt en ook voor de complimenten natuurlijk! Ik wens u nog heel heel veel plezier met uw aankoop:) Met vriendelijke groet, Havana

Prijs/kwaliteit zoals beloofd

Ik was op zoek naar een betaalbare boxspring voor mijn zoon. Ik vond dit hier. Levering was op tijd en de kwaliteit was zoals verwacht. Leuk dat er zelfs gratis beddengoed bij was.

Beste Lieven, Bedankt voor uw review:) Fijn dat u tevreden bent. Wij wensen uw zoon nog heel veel slaap plezier! Met vriendelijke groet, Havana

Afgelopen week werd onze boxspring geleverd op de afgesproken tijd. Wat een fantastisch bed. Heerlijk. De service is Top, de mensen zijn vriendelijk. Goed geholpen in de nieuwe showroom in Zaltbommel kortom ga voor een goede nachtrust naar het "Beddenplein".

Beste Elsbeth, Hartelijk dan voor uw review en de complimenten! Deze heb ik dan ook zeker doorgegeven aan mijn collega's. Fijn dat alles naar wens is! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Super helemaal goed

Jullie monteur had aan mijn stemgeluid de conclusie verbonden dat ik 20 jaar jonger zou zijn. Dus een tegenvaller bij het open maken van de deur :-) ik ben gewoon 62 jaar oud. Alles snel uit geladen en direct aan het monteren, zelfs sneller als de 45 minuten die hij had aangegeven. Goede samenwerking en snelle afhandeling. Helemaal super top!

Top bed voor mooie prijs

Super snel , goede service en een heerlijk bed , ben er echt blij mee en ik raad het aan bij mijn familie een vrienden

Snelle en goede levering

Snelle levering naar zolder. Snel uitgepakt en neer gezet. Aardig personeel ook. Het enige nadeel is het gratis dekbed wat erbij zit…. Dat is echt veeeeel te warm en dus geen goede kwaliteit. Verder is het bed wel goed.

Beste Geert, Bedankt voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop:) Met vriendelijke groet, Havana

Wat een service, ongekend goed!!

Wij bestelden een boxspring via bol.com. vlak erna werd ik gebeld om de bestelling en bezorgdatum te controleren. Nog nooit dat meegemaakt. Echt fijn! Bed werd op de juiste dag bezorgd en chauffeur belde ook netjes van te voren dat hij er aan kwam. Alles werd in de gang door hem neer gezet. Vriendelijke chauffeur. Het bed werd geheel compleet bezorgd. Het bed was erg makkelijk en snel in elkaar gezet. Wij zijn super tevreden. Bedankt voor de uitstekende service!

Ik heb voor mijn zoon een extra lang bed gekocht. Ik kreeg op de site al hulp van de klantenservice. En werd er gelijk een leveringsdatum afgesproken. Bed werd op de afgesproken datum geleverd en de bezorger belde half uurtje van te voren. Mijn zoon is blij met zijn nieuwe bed

Beste Jolanda, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door mijn collega's. De complimenten zijn doorgegeven. Goed te horen dat u zoon blij , wij wensen hem dan ook nog heel veel slaap plezier. Met vriendelijke groet, Havana

Heel goede uitleg gekregen en de mensen die hier werken denken echt met je mee.Ook de bezorging was precies op de tijd die was afgesproken dus van mij krijgen ze hier een dikke 10

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw review en de complimenten, deze zijn ook zeker doorgegeven aan mijn collega's:) Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Gewoon goed!

Wij hebben een boxspring voor onze zoon besteld. Levering ging prima! De review van onze uitgeslapen zoon is dikke prima, dus zeker een aanrader!!!

Beste José, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn dat alles naar wens is gegaan, wij wensen uw zoon nog heel veel slaap plezier! Met vriendelijke groet, Havana

Snelle levering.

Beste Gert-Jan, Bedankt voor uw review! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Top.

Een prima klantenservice, die je terug belt, en een monteur die netjes werkt en beleefd

Beste Ruud, Bedankt voor uw review en de complimenten. Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

super bedden met een super service!

De bestelling en levering ging super vlot. Erg blij met ons nieuwe bed.

Beste Aliona, Bedankt voor uw review! Wij wensen u nog heel veel slaapplezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Topteam

Beste service ever, levering perfect verlopen, klantenservice is een topteam, helpen u direct indien mogelijk, bed uitgetest en top bevonden,

Beste Mario, Bedankt voor uw review en de complimenten deze zijn ook zeker doorgegeven aan mijn collega's! Ik wens u nog heel veel slaapplezier:) Met vriendelijke groet, Havana

Voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden over Beddenplein. Telefonisch vriendelijk en duidelijk geholpen. Zeer flexibel in de levertijden. Vriendelijke bezorger die het bed snel en netjes in elkaar heeft gezet Voor de aanbieding een zeer mooi en compleet bed geleverd. De logeerkamer ziet er uitnodigend uit

Beste Antoinet, Hartelijk dank voor uw review en de complimenten! Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Snel,,makkelijk,,vriendelijk,,goed geholpen

Bestelling heel snel en makkelijk/ vriendelijk gedaan na een min of 2 werden we gebeld door een medewerkerster om de bestelling tedoen na aangegeven op de website . Datum geprikt voor de levering en alles netjes zonder schade bezorgd ,door een vriendelijke bezorger Bij onze bestelling kwamen ze wel iets tekort ,,maar dat werdt al gauw aangeven en wordt nog nageleverd. Dus dat is ok prima afgehandeld. Dikke 10

Beste Adam, Bedankt voor uw review. Ik wens u nog heel veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Havana

Gewoon helemaal top!! ❤️

Ik heb 2 weken terug mijn bed hier besteld. Kreeg op de dag van ontvangst gelijk een belletje met het bericht dat de bezorgers er over een half uur zouden zijn dit deden ze dan ook perfect!!! Binnen het half uur was de bezorger er met mijn nieuwe bed. Geen woorden voor deze organisatie alles gewoon helemaal tip top in orde!!! Dankjewel beddenplein

Beste Marli, Hartelijk dank voor uw review! Goed te horen dat alles naar wens is en dat u tevreden bent. De complimenten zijn doorgegeven aan mijn collega's! Ik wens u nog een fijne zondagavond:) Met vriendelijke groet, Havana

Goed opgelost

Na eerst niet tevreden te zijn met ons aangekochte bed, heeft beddenplein contact met ons opgenomen en zijn we samen tot een fijne oplossing gekomen. Bedankt voor de genome moeite!

Beste Tiffany, Bedankt voor uw review! Goed te horen dat het naar wens is opgelost. Ik wens u nog een prettige dag vandaag! Met vriendelijke groet, Havana

Company of tricksters!

Do not order from this company, you will make a very expensive mistake. They advertise their services falsely. As a consumer you have the right to return product, but they will only accept it if it is still in its original packaging. When I asked my money back, they offered to exchange the mattress for an extra fee of €50,-. Not only do they disregard my rights as a customer to get my money back, but they falsely give you a '30 days sleep guarantee' that is a total trick since they, a) never intend to give you back your money which you legaly have the right to ask b) want to get extra money form you to exchange their crappy product. I am disguisted by the level of deceit at this comany. You will be better served at Ikea on any day. Do not waste your hard-earned money on Beddenplein!

Dear Ksenija, As discussed, you would like to keep the box spring, only return the topper, we will come and collect it as agreed and you will receive the amount back on your account, as far as I know this has been resolved for you. Is there anything else I can do for you?

Service beneden peil

Inmiddels drie keer een halve dag thuis geweest voor levering van een hoofdbord met tot 3x toe schade. 1x zelfs gebeld door chauffeur dat hij er bijna was, nooit aangekomen. De ene smoes na de andere. Heb inmiddels de hoop opgegeven en zit met een beschadigd hoofdbord op een gloednieuw bed, maar kan niet weer een halve dag gaan thuiszitten en wachten op levering. Zwaar teleurgesteld.

Eind goed, al goed.

Vandaag is voor de tweede keer een monteur langs geweest. Hij had de verkeerde spullen bij. Het probleem werd bij de klant neergelegd. Mijnheer u heeft de verkeerde pootjes! ..Navraag leverde op dat klant weldegelijk juiste product had. Uiteindelijk werd de klant teruggebeld door de klanten service. Deze zijn een beetje 'van god los'! Klant zou wederom een week moeten wachten. En een duidelijke tijdafspraak bleek niet te maken. Bij herhaling nog een keer gebeld. In de hoop alsnog een duidelijke tijdafspraak te kunnen maken. Dit bleek te hoog gegrepen. Wederom een onduidelijk antwoord op welke datum met tijd ik een monteur kan verwachten. Werkelijk waar........................de titel is zorgvuldig uitgekozen. NOOIT geen beddenplein meer. U bent gewaarschuwd. Na enige dagen heeft beddenplein contact gezocht. Na overleg is er een oplossing gekomen. Uit fatsoen zelfs een kleine tegemoedkoming. Wat niet had gehoeven, maar wat wel aangeeft dat ze klacht ter harte hebben genomen. Eind goed, al goed.

Goede hulp en service bij vragen. Bij levering wordt het bed ook meteen gemonteerd. Je wordt halfuur voor levering gebeld. Vriendelijke medewerker. Prima boxspring waarop we heerlijk slapen

Een vlotte, gezellige services en uistekende kwaliteit bedden.

Met een voordelige prijs ben ik via een google advertentie naar de site binnen gehengeld. Na een vlotte kijk in het assortiment en het bekijken van alle bestelopties kon ik niet anders dan bij Beddenplein.nl bestellen. Door mijn werk heb ik niet elke dag de mogelijkheid om thuis te zijn en dus was het heerlijk om mijn eigen datum te kunnen bepalen voor bezorging. Nadat ik had besteld kreeg ik 2 werkdagen erna een vriendelijk telefoontje waar alles nogmaals werd na gelopen betreft de keuzes van levering. Op de dag van de levering zelf ben ik netjes optijd gebeld en geholpen door een vriendelijke bezorger. Mijn complimenten voor zijn parkeer skills in een drukke stad met smalle straten. Het bed was in no time in elkaar gezet en direct de eerste nacht een flinke verbetering ondervonden van de nachtrust. Ik hoop de aankomend tijd zelf geen nieuw bed te hoeven bestellen, maar ik raad Beddenplein zeker aan bij de mensen in mijn omgeving.

Beste Rick, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat alles naar wens is gegaan en dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog heel veel slaap plezier:) Met vriendelijke groet, Havana

Topservice!

Bestelling verloopt makkelijk, simpel systeem. Aansluitend is het verdere verloop ook duidelijk. Aangegeven data kloppen, mails om je op de hoogte te houden en dag van leveren ontzettend fijn dat je op de hoogte wordt gehouden. Aanrader! Dank hiervoor.

Best Tom, Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Goede service. Laten je niet wachten en zorgen dat je een zeker gevoel hebt.

Klantenservice was zowel in de winkel als online erg fijn. Ze bellen nog na om te checken of alles in orde is en iedereen op één lijn zit. Ook het leveren en monteren ging vloeiend.

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showrooms in Waalwijk en Zaltbommel. Zo kun je altijd binnen lopen om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showrooms en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!