Goede hulp en service bij vragen. Bij levering wordt het bed ook meteen gemonteerd. Je wordt halfuur voor levering gebeld. Vriendelijke medewerker. Prima boxspring waarop we heerlijk slapen

Een vlotte, gezellige services en uistekende kwaliteit bedden.

Met een voordelige prijs ben ik via een google advertentie naar de site binnen gehengeld. Na een vlotte kijk in het assortiment en het bekijken van alle bestelopties kon ik niet anders dan bij Beddenplein.nl bestellen. Door mijn werk heb ik niet elke dag de mogelijkheid om thuis te zijn en dus was het heerlijk om mijn eigen datum te kunnen bepalen voor bezorging. Nadat ik had besteld kreeg ik 2 werkdagen erna een vriendelijk telefoontje waar alles nogmaals werd na gelopen betreft de keuzes van levering. Op de dag van de levering zelf ben ik netjes optijd gebeld en geholpen door een vriendelijke bezorger. Mijn complimenten voor zijn parkeer skills in een drukke stad met smalle straten. Het bed was in no time in elkaar gezet en direct de eerste nacht een flinke verbetering ondervonden van de nachtrust. Ik hoop de aankomend tijd zelf geen nieuw bed te hoeven bestellen, maar ik raad Beddenplein zeker aan bij de mensen in mijn omgeving.

Beste Rick, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat alles naar wens is gegaan en dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog heel veel slaap plezier:) Met vriendelijke groet, Havana

Topservice!

Bestelling verloopt makkelijk, simpel systeem. Aansluitend is het verdere verloop ook duidelijk. Aangegeven data kloppen, mails om je op de hoogte te houden en dag van leveren ontzettend fijn dat je op de hoogte wordt gehouden. Aanrader! Dank hiervoor.

Best Tom, Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Havana

Goede service. Laten je niet wachten en zorgen dat je een zeker gevoel hebt.

Klantenservice was zowel in de winkel als online erg fijn. Ze bellen nog na om te checken of alles in orde is en iedereen op één lijn zit. Ook het leveren en monteren ging vloeiend.

Na een misverstand is alles top opgelost door Beddenplein en mijn boxspring Ibiza ligt heerlijk

Zeker geen aanrader, slechte producten en afhandeling

Topper Matras besteld van 200*200 8cm dik foam +/- 500€ Eerst verkeer maat geleverd. Na 6 weken juiste maat geleverd, maar matras was vuil. Ook al zat deze in plastiek grote zwarte plekken. En een matras steek je niet even in een wasmachine. En mijn dochter smeekt om een andere matras omdat ze zeer hard is ! Dus zoek andere leverancier... met beter producten & service..

Ondermaatse kwaliteit en slechte service

Vreselijk bedrijf, niet eens 1 ster waard. Ik ben niet snel ontevreden, maar dit bedrijf slaat werkelijk alles. Sinds november 2 nachtkastjes besteld, nu inmiddels half jaar verder en to 3x toe zijn de verkeerde kastjes geleverd, waarbij de kwaliteit bar slecht is (uit elkaar vallen, lades die niet open gaan, etc). Drie keer is geen scheepsrecht bij Beddenplein. Klantenservice heeft bar slechte houding en wilt niet zoeken naar een klantgerichte oplossing. Advies: Doe geen zaken met dit incompetente bedrijf!

Slaaploze nachten

Probleem 1: Lever datum krijgen , maar wel savonds afgebeld worden dag voor levering dat hij word uitgesteld. Probleem 2 : Na eindelijk leveren. Geen topper (Wat wel telefonische besproken is ), verkeerde poten, bedraadbediening (draadloos gekocht) , geen handleidingen mee geleverd en geen tv lift bevestigingen. Na avond klagen komt der ter coulance een monteur na het weekend de problemen wel oplossen en krijgen we 100 euro terug. Probleem 3: Monteur kan het niet alleen en deze moet je helpen. Alleen word dit helaas van te voren niet vermeld. Monteur heeft geen voldoende gereedschap mee en moet ook gereedschap lenen. Monteur monteert tv lift scheef, waardoor het niet fijn tv kijkt. Probleem 4 : Topper word om 22:15 afgemaild voor volgende dag... Probleem 5: Topper zou op 27-2 in de ochtend geleverd worden werd in de mail gezet. Besproken als uit loopt en word in de middag moet die een aantal huizen verderop bezorgd worden. Inverband een afspraak die niet afgezegd kan worden. Pakket word vertraagd naar de middag Chauffeur belt niet van te voren. Topper word afgeleverd bij de buren. Buurman is niet thuis einde van de middag als ik weer thuis komt en de buurman is ook niet meer thuis gekomen. Dus weederom helaas weer slechte nacht gehad , omdat de matrassen niet lekker liggen. Gelukkig was mijn buurman einde van de ochtend weer thuis en nu hopen dat we weer lekker kunnen slapen. Wil nog wel even zeggen dat echt blij ben met de persoon die ervoor gezorgd heeft dat me topper toch uit eindelijk zaterdag bezorgd is. Daar kunnen sommige van de klantenservice nog wat van leren. Want zaterdag werden we echt niet netjes te woord gestaan aan de telefoon. Eind goed al goed is toch na aantal slapenloze nachten alle problemen op gelost

SCHANDALIG SLECHT, ABSOLUUT GEEN AANRADER!

Mijn ervaring met Beddenplein.nl is ronduit slecht. Communicatie, mits deze er is, is ronduit slecht. Communicatie met betrekking tot je bestelling of de levering kunnen ze tot 1 minuut voor tijd doorgeven blijkbaar of gewoon helemaal niet. Je hoeft ook niet te verwachten dat ze iets compenseren op het moment als zij fouten maken. Het bed is prima (mits je deze in zijn geheel geleverd krijgt) maar al met al haal je meer gezeik op je nek dan dat je tevreden kunt zijn met de service en je bestelling.

Beste Joey, Allereerst onze oprechte excuses dat het hoofdbord vertraging heeft opgelopen. Gelukkig zorgt dit niet voor een mindere slaapcomfort. We hebben u een gratis product ter compensatie aangeboden hier bent u niet akkoord mee gegaan. U wilde graag wel met geld gecompenseerd worden, maar dit doen wij echter niet. De afspraak van het hoofdbord staat gepland op zaterdag 26 februari omdat dit beter uitkomt voor u. Wij wensen u alsnog heel veel slaap plezier. Met vriendelijke groet, Havana

BESTEL HIER NOOIT!!!!!

Vandaag ben ik voor de tweede keer thuis gebleven voor een levering van ons bed. De eerste keer werd er een verkeerde kleur geleverd, wij hebben toen telefonisch contact gehad met de klantenservice en onze kleur die wij besteld hadden bleek helemaal niet leverbaar te zijn. Uit coulance hebben wij in overleg met de klantenservice gekozen voor een andere kleur die wel snel leverbaar was, omdat wij momenteel op de grond slapen. Vandaag zou dus ons goede bed geleverd worden in de "goede kleur", ook dit is voor de tweede keer weer fout gegaan! Opnieuw een verkeerde kleur! Hierop heb ik de klantenservice gebeld om mijn bestelling te annuleren. Helaas kon de beste mevrouw mijn annulering van de bestelling niet in behandeling nemen. Mij is niet duidelijk waarom niet. Hopelijk komen ze met een oplossing en krijg ik mijn geld terug, maar ik heb zo mijn twijfels! Schijnbaar is het toch moeilijk om het juiste bed te leveren.....

Bed leek nergens op

2x levering wegens verkeerd hoofdbord. Bij ineensteken vastgesteld dat de 2 onderste stukken niet gelijk van lengte waren. Suggestie om deze om te wisselen (dat verandert niks aan de lengte, duh...). Zal aan niemand aanraden... Matras was ook geen 2 meter maar 1m97, maar blijkbaar volgens hun moest deze wat van het hoofdbord afliggen. Allemaal onzin... maar vanwege de last en al 2x moeten verlof nemen voor de leveringen, geen zin meer om mij er mee bezig te houden.

Aanrader!

Heel vriendelijke , snelle en correcte hulp via contactcentrum!

TOPPERS

HALLO , WAT EEN FIJN BED DAT IK KOCHT BIJ JULLIE !!!! TOP PRODUCT !! ,,,EN WAT EEN SERVICE AAN DE DE CHAT MET AISHA EN NOG TWEE ANDERE COLLAGA'S DEZE MENSEN ZIJN TOPPERS !! EN DAN WAS ER DE TOP TECHNIEKER BAS, DE MAX!! THX MATE ,GROETEN VAN EEN HEEL TEVREDEN KLANT

Super mooi bed Ibiza

Super mooi bed Ibiza Bezorging was vriendelijk en was Top en op tijd !!!! Echt een aanrader vd Kids als tussen bed

Helemaal happy

Vandaag 2 bedden geleverd. Superblij mee. Ze zijn netjes in elkaar gezet. Alles compleet. Moet zeggen ik had van tevoren wat recensies gelezen toen dacht ik van ojeee. Maar ben zeer tevreden. Bedden binnen 4 weken geleverd. Netjes volgens afspraak. Ik ben zeer tevreden.

top zaak

heb de box spring nu ruim 2 maanden prima bed

Waardeloos

Ik heb een bed op 1 september besteld dat 1 oktober zou worden afgeleverd. Dag voor de levering word ik gebeld dat het een kleine 3 weken later wordt bezorgd. Geen bevestiging mail, alleen maar een lullig telefoontje. Later nog een keer gebeld maar nog geen gehoor naar een bevestigingmail... Waardeloos bedrijf

zeer goede ervaring

goed en snel geleverd,uitstekend bed.maakt zeker waar wat er gezegd wordt.werknemers van beddenplein toppers zijn jullie.

Levert niet

Levert niet, bestelling al twee keer uitgesteld. Op woensdag gevraagd naar de bestelling op donderdag, niets aan de hand. Op donderdagochtend een bericht: het wordt weer een week later.

Goedemorgen Eric, Ik zal dezelfde reactie geven zoals ik aan heb gegeven op uw review op trustpilot en ik ook ga doen op uw review op klacht.nl en nu ook de review hier op Kiyoh: Nogmaals excuses voor de vertraging in de levering van uw 1-persoons boxspring, we hadden de bestelling graag alsnog willen leveren a.s. maandag. Helaas hebben we niet kunnen voldoen aan uw compensatie wensen en heeft u aangegeven de bestelling te willen, annuleren. Mijn collega maakt dit in orde voor u en u heeft uw geldbedrag spoedig terug op uw rekening. Met vriendelijke groet, Bijke

Hadden box met vering verwacht

We beschikken reeds over een boxspring, dus wel even geschrokken dat het onderstel een houten box is zonder vering. Door de dikke matras is dit voorlopig ok. We hopen dat dit voor een langere periode is... Vlotte bestelling en levering.

Waardeloos flutbedrijf!

Waardeloos en onprofessioneel bedrijf!! Om te beginnen staat er op hun website dat de bedden direct leverbaar zijn. Dit klopt niet. Ik kon pas na 6 weken een afleverdatum inplannen. Vervolgens word ik 1 dag voor levering gebeld door Deals Company dat het hoofdbord er niet is, die zou worden nageleverd maar levertijd was onbekend. 's Avonds word ik opnieuw gebeld door een andere medewerker dat de poten van het bed verkeerd zijn en dat ik kunststof krijg i.p.v hout. Deze medewerker was er overigens niet eens van op de hoogte dat het hoofdbord ook niet geleverd kon worden. Ik was not amused en heb mijn bestelling geannuleerd. Ik had er geen vertrouwen meer in. Als ze na 5 weken al geen compleet bed kunnen leveren en geen levertijd van de ontbrekende onderdelen aan kunnen geven hoef ik van Beddenplein geen bed meer. Ben ook beniewd of ik binnen 14 dagen mijn betaling terug heb, zo niet dan schakel ik de autoriteit consumenten markt in

Beste Eline, Zoals ook op uw review van trustpilot geef ik wederom hier dezelfde reactie: Wat ontzettend vervelend dat we u hebben moeten, mededelen dat het hoofdbord later wordt geleverd en dat we de poten wanneer het hoofdbord komen, leveren ook even komen wisselen voor u naar hetgeen dat u besteld heeft. Ondanks de boxspring zelf wél op de afgesproken dag zou worden, geleverd snap ik dat het vervelend is dat u moet wachten op het hoofdbord. Nogmaals excuus. We zorgen dat u aankomende week het geldbedrag terug heeft op uw rekening. Met vriendelijke groet, Bijke

Slechte ervaringen

Goed geholpen

Slecht!!!!

Ik heb in maart een boxspring Ibiza gekocht. Door de vlotte klantenservice en vriendelijkheid dacht ik dat beddenplein een heel serieuse firma is. Hoe naïef!!! Alles ging goed (klantenservice, betaling, leveren) tot ik de bed op elkaar gezet heb... Helaas genoeg kan ik geen foto's uploaden... De matras van de boxspring is veel kleiner dan de box en topmatras. Door de renovatie werken ik kon niet onmiddellijk de bed op elkaar en van april tot augustus wist ik niet wat heb ik echt gekocht want ik heb de firma vetrouwen. Ik heb in de chat geschreven dat ik zou graag een oplossing voor de matras. Ze hebben op een onbeleefde manier gevraagd waarom heb ik niet vroeger aangemeld en dat ze kunnen niks meer gratis (de word gebruikt "kosteloos ") oplossen. Ik heb een email met foto's naar de info@beddenplein.nl gestuurd met geen antwoord. Ook een klacht naar test aankoop en de firma heeft geen moeite om te antwoorden dus test aankoop mijn klacht sluite... Ik wil geen schadevergoeding terug krijgen maar een andere matras die 140cm x 200cm is. Nooit van beddenplein iets kopen en nooit aan vrienden aanbevelen! Schaamte beddenplein! Ik ben een alleenstaande mama met beperkte inkomen !

Beste Nevrie, Wat vervelend dat u er na 5 maanden achter bent gekomen dat het matras niet klopt. Wij hebben u op 7 augustus gemaild dat wij het matras willen, komen wisselen bij u maar daarvoor nog extra informatie nodig hebben over uw levering van april zodat we de matrassen kunnen, wisselen met zo min mogelijk kleurverschil. Hier heeft u niet meer op gereageerd. Nu wederom een tijd later schrijft u een review. Wellicht is het handig als u even telefonisch contact opneemt met ons want u bent moeilijk te bereiken. Met vriendelijke groet, Bijke

Om slapeloze nachten van te krijgen

Begin juli mijn boxspring besteld. Ze vragen je dan al gelijk een review te geven voor de klantenservice. Echter mag je maar eens in de zoveel dagen een review plaatsen over een bedrijf, dus 10'en scoren na een chat is leuk om het gemiddelde voldoende te krijgen. Na 4 weken kon het geleverd worden. Vrijdag voor levering kreeg ik een telefoontje, ze hadden een verkeerde kleur binnengekregen was een iets duurdere stof. Ik ging akkoord met de verandering van stof. De nachtkastjes zouden worden nageleverd op 20 augustus. Toen de bezorger op 3 augustus kwam afleveren, was de boxspring incompleet er miste een matras (ik heb een compleet mayras besteld van 180x200 niet 2 halve delen. EN de geleverde delen waren niet in dezelfde kleur. Dezelfde mIddag via de chat contact gehad, een en ander zou opgelost worden. Na 1 week stilte nogmaals contact gezocht, ze waren het helemaal vergeten op te pakken. Na weer een week stilte, gevraagd hoelang een en ander nog ging duren. Ze gingen een complete wissel uitvoeren op 7 september. In de vroege ochtend van 7 september ging de telefoon, er is geen boxspring geleverd, we moeten een nieuwe afspraak inplannen, het wordt 17 september. Vandaag 16 september een mail ontvangen dat het wederom niet is geleverd, het wordt nu 7 oktober. In de email vragen ze om begrip, maar na het de eerste keer niet juist afhandelen, was het begrip wel weg. Het is nu nergens meer, in plaats van een passende oplossing zit ik nu met een half geleverde boxspring zonder matras en moet ik weer 20 dagen wachten op de volgende teleurstelling. Koop hier geen bed en ook niet bij de andere bedrijven van deze BV je wordt gewoon opgelicht.

Beste meneer Willemsen, 7 oktober wordt alles bij u omgeruild en is hopelijk alles naar wens opgelost voor u. Met vriendelijke groet, Bijke

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showroom in Waalwijk. Zo kun je vrijblijvend een afspraak maken om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showroom en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!