Filters

10

Super service en super bedden

Levering door hele vriendelijke chauffeur en hele vriendelijke meiden in de klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Hans, Wat een enorm leuk compliment, ik zal de complimenten doorspelen aan zowel de chauffeur als de meiden van de klantenservice. Ik wens u veel slaapplezier. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

10

Aangenaam verrast door ruime collectie

Op de snelweg zag ik een reclame van beddenplein, waardoor ik erg nieuwsgierig werd. Aangenaam verrast, buiten de ruime collectie ook nog eens prijzen waar je niet van achterover valt! Ben erg blij deze site te hebben gevonden, buiten de ruime collectie tegen schappelijke prijzen zijn ze goed bereikbaar en is mijn bed snel geleverd . Complimenten voor Emma!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Coert Hoffman, wat leuk te horen dat u onze reclame langs de snelweg heeft gezien en aan de hand hiervan een bed heeft gevonden. Ik wens u veel slaapplezier met uw boxspring Ibiza. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

10

Super service met volop bereikbaarheid

Twee weken geleden mijn bed uitgekozen in de showroom, waar ik hartelijk werd ontvangen door een aardige jonge dame welke ons van passend advies heeft voorzien. Vandaag mijn bed ontvangen door een nette knul, meerprijs voor het monteren was het mij zeker waard! Vannacht slapen als een roos, dikke pluim voor dit bedrijf wat een fijne beddenzaak!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Sjaakie Heller, bedankt voor de leuke review. Leuk dat mijn collega u in de showroom heeft mogen helpen bij het zoeken van een passend bed voor u . Ik zal de complimenten aan zowel de bezorger als de showroommedewerkster doorgeven. Veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

10

Een top bedrijf

Matrassen waren niet goed, monteur heeft beoordeeld dat matrassen niet goed waren. Worden zonder meer prijs nieuwe matrassen geleverd. Dit is tot dusver het beste bedrijf wat ik in de jaren tegen ben gekomen Keep up the good work - vriendelijk - oplossingsgericht denken - meedenken met de klant - zijn er wanneer je ze nodig hebt - zelf in avonden en weekenden actief - zeer goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Remco, Wat een mooi compliment, hiervoor dank! Fijn dat het probleem zo snel voor u opgelost is en dat u weer heerlijk kunt slapen! Prettige dag. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

10

Makkelijk en snel

Online goed en snel geholpen. Mogelijkheden werden duidelijk doorgenomen. Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Ilse, Leuk dat u voor de chatfunctie heeft gekozen voor het kopen van uw bed. Ik zal het compliment aan mijn collega doorgeven. Veel slaapplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

6

leveren wel klachten afhandelen nog steeds niet gelukt. NL20750

de levering kwam als afgesproken de chauffeur was vriendelijk en beleefd er werdt een beschadiging ontdekt de chauffeur heeft dit gelijk gemeld dus wij dachten probleem opgelost helaas we hebben er nog steeds gezeik over beloven van alles maar schuiven het steeds weer af .nu 2 maanden later telefonisch contact gehad met de klantenservice vriendelijk gesprek gehad afspraken gemaakt en eindelijk binnen 2 dagen naar tevredenheid opgelost Fam Griffioen Amersfoort

  • Aanbevelen? Ja
9

Compleet, alles in een

Ik werd enorm goed geholpen bij de keuzes en alles was tevens erg voordelig onwijs blij met mijn bed!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Iza, wat fijn te horen dat u blij bent met u aankoop. Ik wens u veel slaapplezier. Prettige dag! Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

1

Zeer slechte ervaring mee! Bed wat je besteld word niet voor jou vrij gehouden!!

Zeer slechte ervaring. Al voordat het bed geleverd is! 16 mei naar Waalwijk beddenplein geweest en daar een bed besteld. Dit zou op 6 Juli geleverd worden. Omdat er bij ons nog wat werkzaamheden in huis liepen, gevraagd of we indien het nodig bleek de levering nog een week konden uitstellen. Dit was tot 3 dagen van te voren geen probleem. Op 1 Juli een mailtje ontvangen dat de levering stond ingepland met een bijbehorende tijd. Helaas zaten de werkzaamheden in huis wat tegen, en direkt contact opgenomen om de levering een week uit te stellen. Dit werd 19-7. Hiervan op 15-7 wederom een bevestiging gekregen met een tijd van uitlevering. Vandaag een telefoontje mogen ontvangen van beddenplein dat dit niet door gaat OMDAT ZE HET BED NIET HADDEN. Dit met de mededeling dat een besteld bed, zomaar naar iemand anders kan gaan, want ze koppelen de orders niet aan de klant. Of te wel wanneer iemand anders jouw besteld bed een dag eerder wil hebben, gaat het daar naar toe, en word er voor jou een nieuw bed besteld! Nieuwe afspraak (maar afwachten of dit ook nagekomen gaat worden) staat op 5 aug gepland. Nog geen bed gezien, maar na straks 3 weken op de grond te hebben moeten slapen, geloof ik niet dat ik iemand dit bedrijf zal adviseren. Let op !!! Verzet nooit je afspraak. Je ziet wat er kan gebeuren. Hoop hiermee andere voor deze fout te behoeden. groetjes Ronald Nefs Roosendaal

  • Aanbevelen? Nee
1

Er wordt niet geluisterd naar mijn klachten en te afhoudend

Bij het installeren bleek dat er geen hout zat om de poten de bevestiging. Een tegenvaller maar dit kan gebeuren. Na een aantal dagen er op geslapen te hebben, bleek dat hij voor mij echt veel te hard, te warm was en echt niet goed lag. Toen ik dit duidelijk maakte, moest ik allerlei dingen proberen om het toch te laten werken. Inmiddels zijn we een aantal weken verder, wil ik het retour sturen en wordt de boot nog steeds afgehouden. Erg jammer is dit. Bij verkoop dus heel vriendelijk, bij klachten wordt het minder.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag mevrouw de Buck , Hallo Sarina, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik zie dat uw aankoop op 20 juli retour is gehaald en direct aan u terugbetaald is. Ik hoop dat dit het voor u verzacht heeft. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

10

Super netjes te woord gestaan!

Na via de chat contact gezocht te hebben met beddenplein ben ik goed en snel te woord gestaan afgelopen weekend kwam onze boxspring binnen. Boxspring slaapt heerlijk super service gehad en de bezorging ging ook uitstekend! Netjes een half uur op voorhand gebeld door de bezorger. Ik raad jullie zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Hanna, Ontzettend fijn te lezen dat je zo tevreden bent! Ik wens je veel plezier met je boxspring Malaga! Met vriendelijke groet, Havana

6

Afhandeling bij gebreken kan beter

Het bestellen ging vlot, netjes geholpen in showroom. Bed kon binnen een week geleverd worden, tot zover top. Bed wordt geleverd, monteur kon pootjes van 1 box er niet inkrijgen. Kan gebeuren uiteraard. Hierna volgt nog een heel verhaal, hiervan t ergste was de autoritaire houding van dame aan de telefoon. Het totaal niet mee willen denken over tijd van leveren. De 3e Monteur die t uiteindelijk heeft opgelost verdiend een dikke 10, was vriendelijk en behulpzaam. Dit is de reden dat ik de review na telefonisch contract over het hele gebeuren na afloop wilde verwijderen, ik wil niet haatdragend zijn. Dat kan dus niet, ik kan review alleen aanpassen: dus bij deze. Ik heb t hele verhaal over afwikkeling eruit gelaten, maar om nu de loftrompet ineens te laten schallen en bv een 9 te geven gaat me te ver. Volgens dochter slaapt t bed goed, dus dat is natuurlijk ook belangrijk. Tip voor het bedrijf: training in klantvriendelijkheid voor sommige medewerkers, niet allemaal.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Karin, We hebben u meerdere malen proberen telefonisch te bereiken (6 juli en 8 juli en vandaag wederom). Helaas is het onmogelijk telefonisch contact met u te krijgen. Zou u zo vriendelijk willen, zijn ons terug te bellen? Met vriendelijke groet, Bijke

1

Ronduit slecht

Hier een boxspring besteld omdat ik ging verhuizen, en ze een snelle levering konden bieden tegen een goede prijs. Alles ging goed en de boxspring werd op de juiste dag geleverd, hier was echter één van de onderboxen niet de goede. Direct contact opgenomen en na lang wachten een reactie gekregen dat ze het onderdeel graag willen komen omwisselen. Direct een afspraak ingepland, waar weer twee week overheen ging. Een dag vantevoren kreeg ik een telefoontje dat ze het niet konden leveren ivm problemen bij de leverancier.. kan gebeuren dacht ik nog. Direct een nieuwe afspraak gepland en hier gebeurde precies hetzelfde. Dit keer ook aan de telefoon aangegeven dat het aardig vervelend begint te worden, dat ze telkens een afspraak op het laatste moment afzeggen. Nog maar een keer een afspraak ingepland, dit keer helemaal niks van ze gehoord. Ik dus wederom contact opnemen met de klantenservice, krijg ik te horen dat ik helemaal niet ingepland sta. Wéér een afspraak gemaakt, wederom niks gehoord en maar weer contact opgenomen. Vrij arrogante houding van de dame aan de telefoon heeft ervoor gezorgd dat ik het bed retour wil sturen. Nu willen ze mij niet het volledige bedrag retourneren omdat ik de originele verpakking niet meer heb. Ze willen maar 75% vergoeden, terwijl ik hier al 4 werkdagen voor heb moeten inleveren. Meer dan 800 euro voor deze boxspring betaald, dus dat beetje karton en plastic kost mij 200 euro? Wat een mooi begin in mijn nieuwe huis had moeten worden, is dankzij Beddenplein een zeer vervelende en nare situatie geworden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima bedrijf

Twee matrassen besteld, had ze binnen 14 dagen in huis. Ze werden zelfs naar boven gebracht. Ze slapen voortreffelijk, prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Alida, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Bijke

1

Waardeloos

Weken geleden een bestelling geplaatst. Vandaag, één dag voor levering een mailtje met de bezorgtijden ontvangen. Een aantal uren daarna nog een mailtje met nieuwe bezorgtijden ontvangen. Wat schetst mijn verbazing, Beddenplein gaat nu leveren tussen 19:19 en 23:08 (!!). Het kan aan mij liggen maar een bezorging van een bed en montage is niet gewenst na 21:00 uur. Na contact met de klantenservice kan de afspraak verplaatst worden, 2-3 weken later maar er kan geen garantie gegeven worden dat de bestelling bezorg en gemonteerd wordt op normale tijden (lees: 07:00 - 19:00 uur). Op hoop van zege heb ik de bezorging laten staan in de hoop dat alles geleverd en gemonteerd is voor 21:00 uur. Raad Beddenplein zeker niet aan en adviseer een ieder om gewoon een bestelling te doen bij een gerenommeerde leverancier die op normale tijden bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top bedrijf!

Wij hebben hier intussen al 2 bedden gekocht en super tevreden! Vandaag het derde bed besteld en super snel geholpen! De chatfunctie is heel snel, aardige dames aan de telefoon en de bezorgers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Super ga zo door beddenplein!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mila, Bedankt voor de leuke review! Goed te horen dat u zo tevreden bent, dankuwel! Met vriendelijke groet, Bijke

7

Compromis met beddenplein

Na een gesprek met Havana zijn we overeen gekomen dat ik de pakketkosten van €75 euro terug krijg ter compensatie. Ik ben blij dat we tot deze oplossing zijn gekomen. Dan ook complimenten voor Havana van het goed oppakken van mijn klacht! Havana weet wat service betekend!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Desiree, Goed te horen dat u tevreden bent met de oplossing van mijn collega Havana, ik zal de complimenten aan haar doorgeven! Met vriendelijke groet, Bijke

2

vreselijke matrassen!

Levering was prima. Al zat de beugel op de verkeerde plek, dus deze moest verzet worden. Had ik dus nooit zelf in elkaar kunnen zetten.. over het bed zelf zeer ontevreden! De matrassen zijn heel ongelijkmatig! Je kunt niet lekker in het midden liggen en als je van de ene naar de andere kant rolt moet je een bult over. Echt NIET wat ik van een boxspring ben gewend. Zeer ontevreden dus

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Eerder had ik een boxspring gekocht en ben heel te vrede super kwaliteit en niet duur Ze regelen online alles met u Vlotte en vriendelijke levering Een aanrader

  • Zou u ons aanbevelen? Yes

Reactie van het bedrijf

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en service. Bedankt voor het vertrouwen en veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe boxspring! Met vriendelijke groet, Ruud

10

Super tevreden, van moment aankoop tot bezorging

Super tevreden over Beddenplein. Erg goed geholpen en geadviseerd in de showroom. Binnen enkele weken kon het bed al bezorgd worden. Ook dit helemaal naar wens gegaan. Bed is ook van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Marcha, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent en alles naar wens verlopen is. Veel slaapplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Ruud

8

Toffe service!

Een topper besteld.. duurde iets langer dan verwacht - maar een goede 'na service' maakte een tevreden klant.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jaime, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te horen hoe u het heeft moeten ervaren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Hiervoor steken wij de hand in eigen boezem. Zoals telefonisch besproken houd ik de vinger aan de pols en neem ik morgen contact met u op zodra uw topper verzonden is met de post. Met vriendelijke groet, Ruud

10

Top Bedrijf!

Via een kennis bij dit bedrijf gekomen. Bijzonder goede en hulpvaardige chat gesprekken gehad met Lynn en Danielle bij het bestellen. Snelle en correcte levering (mijn vrouw en ik lagen na een zware verbouwing) op een lekkend luchtbed. Niet te vergeten in deze review de chauffeur/bezorger Sem. Zware lichamelijke inspanning en vriendelijk! Ook voor hem 5 sterren! Ga ze door Beddenplein! Leo & Azhen van Trierum-Chen /Maastricht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Leo & Azhen, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat een leuke review om te lezen. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent bent met uw aankoop en de geboden service. Bedankt voor het vertrouwen in ons en veel slaapplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Ruud

10

Van aankoop tot en met levering een dikke 10!

De keuze is reuze, het volgen van je bestelling tot en met de levering prima geregeld. Een telefoontje van de leverancier een half uurtje voor levering, alles overduidelijk, dat is toch wat je wil! Vanavond gaan we er voor het eerst op slapen, we zijn reuze benieuwd of de kwaliteit voldoet aan onze verwachting! Maar we hebben alle vertrouwen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wat een ontzettend leuke review om te lezen. Dit soort reacties, daar doen wij het voor! Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ruud

9

top ervaring

aflevering thuis is super gelopen, bezorger erg vriendelijk en zeer behulpzaam, top ervaring

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rudy, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is! Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ruud

8

Een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn is gewoon heel fijn

Ik had wat twijfels ivm de manier van betaling via visa, wat ik al had aangeklikt, of toch gewoon bij levering, de mevrouw heeft het voor mij verder telefonisch in orde gebracht. Super verder geholpen,topservice!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Gretel, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ruud

6

Niet geheel volgens verwachting maar uiteindelijk wel opgelost

Het een en ander was niet helemaal volgens afspraak en dan helpt het niet om strak in je voorwaarden te zitten die geen recht doen aan de situatie die niet volgens afspraak is. Uiteindelijk telefonisch contact gehad met een excuses waarbij we wel een overeenstemming hebben kunnen bereiken. Dat is zeker goed, alleen jammer dat het zo ver heeft moeten komen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Richard, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Vervelend hoe u het ervaren heeft. Zoals telefonisch besproken steken wij hiervoor de hand in eigen boezem. Oprechte excuses voor uw ongemak. Conform afspraak nemen wij uiteraard de retour kosten voor onze rekening. Hartelijk dank voor uw begrip, feedback en geduld. Met vriendelijke groet, Ruud

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showroom in Waalwijk. Zo kun je vrijblijvend een afspraak maken om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showroom en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd