top ervaring

aflevering thuis is super gelopen, bezorger erg vriendelijk en zeer behulpzaam, top ervaring

Beste Rudy, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat alles naar tevredenheid verlopen is! Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ruud

Een vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn is gewoon heel fijn

Ik had wat twijfels ivm de manier van betaling via visa, wat ik al had aangeklikt, of toch gewoon bij levering, de mevrouw heeft het voor mij verder telefonisch in orde gebracht. Super verder geholpen,topservice!

Beste Gretel, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ruud

Niet geheel volgens verwachting maar uiteindelijk wel opgelost

Het een en ander was niet helemaal volgens afspraak en dan helpt het niet om strak in je voorwaarden te zitten die geen recht doen aan de situatie die niet volgens afspraak is. Uiteindelijk telefonisch contact gehad met een excuses waarbij we wel een overeenstemming hebben kunnen bereiken. Dat is zeker goed, alleen jammer dat het zo ver heeft moeten komen.

Beste Richard, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Vervelend hoe u het ervaren heeft. Zoals telefonisch besproken steken wij hiervoor de hand in eigen boezem. Oprechte excuses voor uw ongemak. Conform afspraak nemen wij uiteraard de retour kosten voor onze rekening. Hartelijk dank voor uw begrip, feedback en geduld. Met vriendelijke groet, Ruud

Excellent

I had questions about height and length of the box spring which was clearly clarified by the assistant. Also, it was very easy to share my order details to the assistant to my the order on my behalf to book the dates which is highly appreciated.

Moeizaam

De bestelde boxspring is prima (maar ruikt wel heel chemisch, wat ook nog lang blijft), maar de levering was een complete mislukking. Ik kreeg tot twee keer aan toe een incomplete levering en de bezorger wilde niet helpen met het tillen van de onderdelen naar de lift. Vervolgens was het enige wat ik te horen kreeg van de klantenservice dat ze het vervelend vinden maar niets konden doen om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk op een compleet bed kon slapen. Na het moment waarop het bed geleverd moest worden, heb ik 8 dagen op een incompleet bed moeten slapen. Van andere mensen heb ik positieve verhalen gehoord, maar voor mij is het de laatste keer dat ik hier bestel. Update: Mijn ingestuurde klacht is op positieve wijze verwerkt maar verandert voor mij niet de negatieve ervaring.

Beste Leo, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Zoals telefonisch besproken onze oprechte excuses voor uw ongemak. Vervelend te horen dat u het zo ervaren heeft. Bedankt voor uw feedback, begrip en geduld in deze. Deze nemen wij ter harte. Ter compensatie voor het ongemak ontvangt u een commercieel gebaar, welke verstuurd wordt naar uw thuisadres. Met vriendelijke groet, Ruud

Veel eerder moeten doen !

Mooi op tijd en netjes geleverd. 1 verkeerd artikel erbij, contact opgenomen en binnen 5 min geregeld. Top bed en top service. Aanrader voor iedereen die goed wil slapen

toppertje !

nu 2 boxsprings voor de kinderen gekocht. top service Wij hebben er vorig jaar ook een gekocht. wat slaapt dat lekker zeg ! Wij hadden goedkopere zien staan maar we zijn blij dat we ze bij beddenplein hebben gekocht !

Heel goed ik ben zeer te vreden

Ik ben echt super tevreden met de hulp en heel te vreden over de bezorging exstra 10 steren voor de schufeur de bezorger was zeer angenaam hele fijne man hij verdient wat mij betreft een dike bonus voor zijn werk echt top !!!!!! Hartelijk bedankt voor julie hulp Gr jakub :)

Beste Jakub, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de service van onze bezorger. Uw complimenten zijn doorgegeven aan de bezorger. Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aanwinst. Met vriendelijke groet, Ruud

top geregeld, en alles volgens afspraak

Afgelopen week twee bedden binnen gekregen voor onze tweeling. Het hele verkoop en leverproces was echt zeer aangenaam. De chat functie werkt echt top, en je krijgt snel antwoord op basis waarvan je een beslissing kunt maken. De levering ging ook zoals van te voren afgesproken (op de verjaardag van de tweeling) helemaal top. De levering werd verzorgt door een uiterst vriendelijke meneer die zeer behulpzaam was en heel vakkundig en snel de bedden goed in elkaar zette. Tijdens de controle bleek dat er twee dekbed overtrekken niet geleverd waren. En die worden nu gewoon, zoals het hoort, nagestuurd. Ik word hier echt blij van.....en de tweeling.....die is super blij met hun kado!

Beste Leo, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u tevreden bent over het gehele verkoop- en leverproces en alles naar wens verlopen is. Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Ruud

Behulpzaam

Ik werd erg vriendelijk en behulpzaam geholpen bij het oplossen van enkele zaken.

Beste Mariette, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u vriendelijk geholpen bent door onze klantenservice. De complimenten zijn doorgegeven! Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe boxspring Kopenhagen. Met vriendelijke groet, Ruud

Wat een klantvriendelijk

Super geholpen met elkaar vraag die ik stelde En je wordt direct geholpen ... topservice Kijken uit naar onze bestelling.

Beste Annelies, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent op onze live chat. De complimenten zijn doorgegeven. Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe boxspring Stockholm! Met vriendelijke groet, Ruud

Super top geholpen

Ik was op zoek naar een boxspring maar zag door al die bedden niet het juiste bed meer. Door advies vanuit de chat ben ik ontzettend goed geadviseerd en geholpen. Ik kijk uit naar de levering van mijn bed.

Beste Alie, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u door middel van de live chat de juiste boom in het bos gevonden heeft. Alvast heel veel slaapplezier gewenst met de boxspring Florence. Dit is een uitstekende keuze! Met vriendelijke groet, Ruud

Top klantenservice

Al enkele malen met de chat met chat contact gehad en steeds vriendelijk en snel geholpen. Kijk uit naar de levering van mijn boxspring!

Beste Sabrina, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe boxspring. Met vriendelijke groet, Ruud

Beddenplein is echt top service als hun produkten

Heb bij beddenplein al eens een 2 persoonsbed (madrid) gekocht voor de zoon en was echt goed en we zijn er tevreden over dat we nu ene besteld hebben ( ibiza) voor mijn partner en ik Ze zijn heel vriendelijk en de service is meer dan top .... Dank je voor de goeie service .... saliha

Beste Saliha, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat uw tevreden bent over de geboden service! Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Nooit meer Beddenplein

Verschillende dingen die niet kloppen bij dit bedrijf. Wanneer je een bed besteld ga je er van uit dat het gewoon klopt wat je besteld alleen helaas is er tot 3x toe al iets mis gegaan. Eerst is het gewenste bed niet leverbaar, waar ik een avond voor de levering informatie over krijg waardoor ik extra weken moet wachten. Bij de levering klopte de boxen niet waardoor er een hoogte verschil was en ik meer dan een maand op een scheef bed moest slapen voordat het bed verwisseld zou worden. Online aangegeven wat de stappen zijn voor het bed om het te verwisselen. 'Heel het bed zelf inpakken en klaar zetten voor de leverancier' zo gezegd zo gedaan. Eenmaal bij aankomst vermeld de leverancier dat het alleen om boxen gaat die verwisseld worden en het daarom niet nodig was heel het bed uit elkaar te halen en in te pakken. Daarna het bed met de leverancier weer in elkaar gezet en kwamen we erachter dat het hoofdbord en het matras niet goed op de nieuwe boxen passen waardoor nu het hoofdbord en het matras verwisseld moeten worden. Helaas heb ik nu een maand later nog steeds geen bed die helemaal klopt. Na veel telefoontjes is het bed uiteindelijk in zijn geheel omgeruild en heb ik na een lange tijd een heel bed en heb ik ter compensatie een dikkere topper gekregen. Bedankt Ruud voor de moeite om een nieuw bed te leveren en in elkaar te laten zetten !

Beste Milou, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Vervelend om te horen hoe u het ervaren heeft. Zoals telefonisch besproken steken wij hiervoor de hand in eigen boezem. Fouten zijn er om rechtgezet te worden en wij willen onze intentie graag uitdrukken in daden, te weten door een compleet nieuwe set te leveren en uw huidige set retour te halen. Wij houden als organisatie de vinger aan de pols en ik neem contact met u op na levering 30 april aanstaande. Bedankt voor uw begrip, feedback en bovenal geduld. Met vriendelijke groet, Ruud

Keurig geholpen om de levertijd naar voren te schuiven. Echt fijn!!!

Beste Diana, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat de klantenservice u goed van dienst heeft kunnen zijn. Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Ruud

Prima geholpen

Prima geholpen

Beste Ellen, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent. Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Helemaal top

Van de hulp met bestelling tot en met de levering helemaal top..!

Beste Ken, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat u tevreden bent! Wij zijn ook erg blij met u als klant. Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Toch erg verrast.

Nou daar kwam me bed dan aan. Helaas was de onderbox gebroken bij levering. Gelukkig de oude bodem nog niet weggegooid. Toch blij dat er binnen 2 weken nieuwe boxen geleverd werden ! Dit is echt supersnel geschakeld. Normaal (en ik spreek uit eigen ervaring, staat hier 4 tot 6 weken voor). Nog even te vermelden, de credits voor de bezorger. Gezellige vlotte gozer. Na het sjouwen blij gemaakt met een tosti en een ijstheeke. Inmiddels slapen wij als een roos!

Beste Martin, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat alles naar tevredenheid opgelost is en u heerlijk slaap. De complimenten zijn doorgegeven aan uw bezorger. Veel slaapplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Goede hulp bij problemen

Indien vragen makkelijk te contacteren geen probleem om nog snel weizigen te doen. Betalen bij levering is ook een voordeel

Beste Gregory, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te horen dat uw tevreden bent over onze klantenservice. Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe boxspring Toronto! Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Fantastisch!

Best spannend om een bed via internet te kopen! Maar ik kan iedereen beddenplein aanraden. Super mooi bed, misschien nog wel mooier dat we verwacht hadden. Service top, we werden goed op de hoogte gehouden van de dag en tijd van levering. En Wouter heeft het bed top in elkaar gezet. Al met al zeer tevreden over het bed, communicatie en Wouter.

Beste Denise, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het product, de communicatie en onze bezorger Wouter. Wij zijn ook erg blij met klanten zoals u! Veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Ondanks een foutje bij de levering (hoofdbord had verkeerde kleur) een uitstekende service. Binnen twee weken werd de juiste kleur geleverd. Ook complimenten voor de chauffeurs/bezorgers: ze zijn vriendelijk, netjes, hulpvaardig en nemen de tijd om alles correct af te leveren en te monteren.

Beste Jack, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u tevreden bent over onze service. Wij zijn ook erg blij u als klant te hebben en van dienst te mogen zijn. Veel slaapplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Wij zijn enorm tevreden over de snelle en correcte dienstverlening van Beddenplein. De klantendienst is eveneens prima!

Beste Kelly, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat de klantenservice u naar behoren van dienst heeft kunnen zijn. Hartelijk dank voor het vertrouwen in ons en veel slaapplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Beddenplein

Beddenplein is ontzettend fijn, oplossingsgericht met een link in de chat in het zicht. Heel blij met het bed, daarmee is de toon gezet. Ook fijn bij ons thuis in elkaar gezet.

Beste Diana, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Heel veel slaapplezier gewenst namens Team Beddenplein! Met vriendelijke groet, Ruud

Bestellen via chat contact werkte erg goed

Zojuist een Nieuw bed besteld, We zijn voor de Manhattan gegaan. Na een aantal keren wijzigen van keuze bleef de medewerkster erg vriendelijk en behulpzaam. Bedankt Chloe! Zal binnenkort na levering weer een review plaatsen!

Beste Willem, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Goed te horen dat u tevreden bent over de geboden service. De complimenten zijn doorgegeven aan Chloe. Alvast veel slaapplezier gewenst met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Ruud

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showroom in Waalwijk. Zo kun je vrijblijvend een afspraak maken om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showroom en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!