Bedankt

slechte service, uiterst onduidelijk en ondeugdelijk product

op de site direct leverbaar maar na 4 wkn pas binnen wegens ontbreken van onderdelen. Eenmaal ontvangen bleek het niet in elkaar te zetten. Volstrekt onduidelijke handleiding (in tegenstelling tot wat op de site vermeld stond) en niet passende gaten...

super goed geholpen door Danielle

wij hebben op 1 dag 2 bestellingen geplaats. We zijn allebei de keren door Danielle geholpen dmv een zeer goede en vriendelijke chatsessie.

Slechte bedden en service nog slechter

Koop er niets want je word daar gewoon opgelicht met hun inferieure goederen

Fantastische service!

Helemaal blij met de service en contact tot nu toe. Het bed moet nog worden ontvangen, echter alles is soepel verlopen qua bestelling.

Chat / klantenservice

Contact via de site gaat soepel en snel weten waar ze over praten en denken mee. Bedankt, De groeten uit Almere

Slecht

Ik hoop dat je de moeite neemt om mijn review te lezen, want door hier NIET te kopen bespaar je jezelf een hoop ellende! Goed geholpen in de winkel in Waalwijk, de keuze was snel gemaakt en snel afgerond. Tijdens aankoop gekozen voor zwarte poten. Toen ik later de bevestiging per mail kreeg stond daar zilveren poten. Gelijk een mailtje gestuurd dat ze dat moesten aanpassen zodat dit tijdens leveren niet fout zou gaan. Ze zouden dit gelijk aanpassen. Nou je raad het al, bij levering tóch zilveren poten. Kleinigheidje, maar wel irritant als je zoiets 2 keer meld. Ze konden na 14 dagen pas omruilen dus zelf naar Waalwijk gereden. Bij aankomst magazijn wist niemand er wat van af.. Ook irritant, maar uiteindelijk gelukt. Toen ik dezelfde avond mijn bed wilde monteren kwam ik erachter dat er onderboxen van 30cm hoog zijn geleverd in plaats van 20cm hoog, er zit een gat in de onderbox én het hoofdbord was flink beschadigd. Dus de poten, boxen, én hoofdbord zijn verkeerd/kapot geleverd! Ook hebben ze mijn muur beschadigd met het naar boven brengen van de boxspring. Je bed wordt geleverd in flink veel plastic en karton zodat het niet beschadigd. Aangezien ik de dag van leveren meer dingen bij de stort moest brengen heb ik het volledige bed uitgepakt en het verpakkingsmateriaal (wat gewoonweg plastic en karton is) weggegooid. Uiteraard direct mijn verkeerde poten, verkeerde/kapotte onderboxen, beschadigde muur en kapotte hoofdbord per mail gemeld. Na 2 dagen had ik nog geen reactie dus heb ik een mailtje gestuurd, want ik zit nu zonder bed. De enige reactie die ik kreeg was: 'We hebben de juiste onderdelen bij de leverancier besteld'. Geen enkel excuus dat het zo fout is gelopen. Toen ik de levertijd na heb gevraagd kwam ook daar geen reactie op. Toen was bij mij de maat vol en wilde ik de bestelling annuleren. En nu komt het gekste van het verhaal. Omdat ik het verpakkingsmateriaal heb weggegooid willen zij maar 75% terugstorten van het betaalde bedrag én dan moet ik h

Zeer slecht matras

Vorig jaar Juni boxspring Ibiza gekocht maar het lijkt wel of het hele matras aan het verteren is. Is gevuld met alleen maar schuimrubber. Ik zal niemand dit bed aanbevelen. Ook de levertijd duurde veel langer dan aanvankelijk was aangegeven. Al met al goedkoop is duurkoop want moet nu na 1 jaar een nieuw matras kopen. Als je telefonisch contact wilt opnemen sta je heel lang in de wacht.

Beste Mieke, Wat vervelend dat u niet tevreden bent, we hebben telefonisch contact met u op proberen te nemen helaas tevergeefs. Zou u zo vriendelijk willen zijn terug te bellen? Met vriendelijke groet, Bijke

Duidelijke hulp en fijne service van medewerker.

Ik wilde graag een bed kopen die ik op het beddenplein zag. Ik twijfelde over de aankoop maar door hulp te vragen in de chat, heb ik snelle hulp gekregen en informatie. De medewerker heeft me ook geholpen om mijn order te plaatsen zodat ik daar niet nog over hoef na te denken. Super fijne ervaring, het is dat je maar een bed nodig hebt maar zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!

Beste Maartje, Bedankt voor je review, goed te lezen dat alles naar wens is verlopen! Veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Bijke

Super service en super bedden

Levering door hele vriendelijke chauffeur en hele vriendelijke meiden in de klantenservice!

Goedemiddag Hans, Wat een enorm leuk compliment, ik zal de complimenten doorspelen aan zowel de chauffeur als de meiden van de klantenservice. Ik wens u veel slaapplezier. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Aangenaam verrast door ruime collectie

Op de snelweg zag ik een reclame van beddenplein, waardoor ik erg nieuwsgierig werd. Aangenaam verrast, buiten de ruime collectie ook nog eens prijzen waar je niet van achterover valt! Ben erg blij deze site te hebben gevonden, buiten de ruime collectie tegen schappelijke prijzen zijn ze goed bereikbaar en is mijn bed snel geleverd . Complimenten voor Emma!

Goedemorgen Coert Hoffman, wat leuk te horen dat u onze reclame langs de snelweg heeft gezien en aan de hand hiervan een bed heeft gevonden. Ik wens u veel slaapplezier met uw boxspring Ibiza. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Super service met volop bereikbaarheid

Twee weken geleden mijn bed uitgekozen in de showroom, waar ik hartelijk werd ontvangen door een aardige jonge dame welke ons van passend advies heeft voorzien. Vandaag mijn bed ontvangen door een nette knul, meerprijs voor het monteren was het mij zeker waard! Vannacht slapen als een roos, dikke pluim voor dit bedrijf wat een fijne beddenzaak!

Goedemorgen Sjaakie Heller, bedankt voor de leuke review. Leuk dat mijn collega u in de showroom heeft mogen helpen bij het zoeken van een passend bed voor u . Ik zal de complimenten aan zowel de bezorger als de showroommedewerkster doorgeven. Veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Een top bedrijf

Matrassen waren niet goed, monteur heeft beoordeeld dat matrassen niet goed waren. Worden zonder meer prijs nieuwe matrassen geleverd. Dit is tot dusver het beste bedrijf wat ik in de jaren tegen ben gekomen Keep up the good work - vriendelijk - oplossingsgericht denken - meedenken met de klant - zijn er wanneer je ze nodig hebt - zelf in avonden en weekenden actief - zeer goed

Goedemorgen Remco, Wat een mooi compliment, hiervoor dank! Fijn dat het probleem zo snel voor u opgelost is en dat u weer heerlijk kunt slapen! Prettige dag. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Makkelijk en snel

Online goed en snel geholpen. Mogelijkheden werden duidelijk doorgenomen. Snelle levering!

Goedemorgen Ilse, Leuk dat u voor de chatfunctie heeft gekozen voor het kopen van uw bed. Ik zal het compliment aan mijn collega doorgeven. Veel slaapplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

leveren wel klachten afhandelen nog steeds niet gelukt. NL20750

de levering kwam als afgesproken de chauffeur was vriendelijk en beleefd er werdt een beschadiging ontdekt de chauffeur heeft dit gelijk gemeld dus wij dachten probleem opgelost helaas we hebben er nog steeds gezeik over beloven van alles maar schuiven het steeds weer af .nu 2 maanden later telefonisch contact gehad met de klantenservice vriendelijk gesprek gehad afspraken gemaakt en eindelijk binnen 2 dagen naar tevredenheid opgelost Fam Griffioen Amersfoort

Compleet, alles in een

Ik werd enorm goed geholpen bij de keuzes en alles was tevens erg voordelig onwijs blij met mijn bed!

Goedemiddag Iza, wat fijn te horen dat u blij bent met u aankoop. Ik wens u veel slaapplezier. Prettige dag! Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Zeer slechte ervaring mee! Bed wat je besteld word niet voor jou vrij gehouden!!

Zeer slechte ervaring. Al voordat het bed geleverd is! 16 mei naar Waalwijk beddenplein geweest en daar een bed besteld. Dit zou op 6 Juli geleverd worden. Omdat er bij ons nog wat werkzaamheden in huis liepen, gevraagd of we indien het nodig bleek de levering nog een week konden uitstellen. Dit was tot 3 dagen van te voren geen probleem. Op 1 Juli een mailtje ontvangen dat de levering stond ingepland met een bijbehorende tijd. Helaas zaten de werkzaamheden in huis wat tegen, en direkt contact opgenomen om de levering een week uit te stellen. Dit werd 19-7. Hiervan op 15-7 wederom een bevestiging gekregen met een tijd van uitlevering. Vandaag een telefoontje mogen ontvangen van beddenplein dat dit niet door gaat OMDAT ZE HET BED NIET HADDEN. Dit met de mededeling dat een besteld bed, zomaar naar iemand anders kan gaan, want ze koppelen de orders niet aan de klant. Of te wel wanneer iemand anders jouw besteld bed een dag eerder wil hebben, gaat het daar naar toe, en word er voor jou een nieuw bed besteld! Nieuwe afspraak (maar afwachten of dit ook nagekomen gaat worden) staat op 5 aug gepland. Nog geen bed gezien, maar na straks 3 weken op de grond te hebben moeten slapen, geloof ik niet dat ik iemand dit bedrijf zal adviseren. Let op !!! Verzet nooit je afspraak. Je ziet wat er kan gebeuren. Hoop hiermee andere voor deze fout te behoeden. groetjes Ronald Nefs Roosendaal

Er wordt niet geluisterd naar mijn klachten en te afhoudend

Bij het installeren bleek dat er geen hout zat om de poten de bevestiging. Een tegenvaller maar dit kan gebeuren. Na een aantal dagen er op geslapen te hebben, bleek dat hij voor mij echt veel te hard, te warm was en echt niet goed lag. Toen ik dit duidelijk maakte, moest ik allerlei dingen proberen om het toch te laten werken. Inmiddels zijn we een aantal weken verder, wil ik het retour sturen en wordt de boot nog steeds afgehouden. Erg jammer is dit. Bij verkoop dus heel vriendelijk, bij klachten wordt het minder.

Goedemiddag mevrouw de Buck , Hallo Sarina, Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. Ik zie dat uw aankoop op 20 juli retour is gehaald en direct aan u terugbetaald is. Ik hoop dat dit het voor u verzacht heeft. Met vriendelijke groet, Mandy Hoefnagel

Super netjes te woord gestaan!

Na via de chat contact gezocht te hebben met beddenplein ben ik goed en snel te woord gestaan afgelopen weekend kwam onze boxspring binnen. Boxspring slaapt heerlijk super service gehad en de bezorging ging ook uitstekend! Netjes een half uur op voorhand gebeld door de bezorger. Ik raad jullie zeker aan!

Goedemiddag Hanna, Ontzettend fijn te lezen dat je zo tevreden bent! Ik wens je veel plezier met je boxspring Malaga! Met vriendelijke groet, Havana

Afhandeling bij gebreken kan beter

Het bestellen ging vlot, netjes geholpen in showroom. Bed kon binnen een week geleverd worden, tot zover top. Bed wordt geleverd, monteur kon pootjes van 1 box er niet inkrijgen. Kan gebeuren uiteraard. Hierna volgt nog een heel verhaal, hiervan t ergste was de autoritaire houding van dame aan de telefoon. Het totaal niet mee willen denken over tijd van leveren. De 3e Monteur die t uiteindelijk heeft opgelost verdiend een dikke 10, was vriendelijk en behulpzaam. Dit is de reden dat ik de review na telefonisch contract over het hele gebeuren na afloop wilde verwijderen, ik wil niet haatdragend zijn. Dat kan dus niet, ik kan review alleen aanpassen: dus bij deze. Ik heb t hele verhaal over afwikkeling eruit gelaten, maar om nu de loftrompet ineens te laten schallen en bv een 9 te geven gaat me te ver. Volgens dochter slaapt t bed goed, dus dat is natuurlijk ook belangrijk. Tip voor het bedrijf: training in klantvriendelijkheid voor sommige medewerkers, niet allemaal.

Beste Karin, We hebben u meerdere malen proberen telefonisch te bereiken (6 juli en 8 juli en vandaag wederom). Helaas is het onmogelijk telefonisch contact met u te krijgen. Zou u zo vriendelijk willen, zijn ons terug te bellen? Met vriendelijke groet, Bijke

Ronduit slecht

Hier een boxspring besteld omdat ik ging verhuizen, en ze een snelle levering konden bieden tegen een goede prijs. Alles ging goed en de boxspring werd op de juiste dag geleverd, hier was echter één van de onderboxen niet de goede. Direct contact opgenomen en na lang wachten een reactie gekregen dat ze het onderdeel graag willen komen omwisselen. Direct een afspraak ingepland, waar weer twee week overheen ging. Een dag vantevoren kreeg ik een telefoontje dat ze het niet konden leveren ivm problemen bij de leverancier.. kan gebeuren dacht ik nog. Direct een nieuwe afspraak gepland en hier gebeurde precies hetzelfde. Dit keer ook aan de telefoon aangegeven dat het aardig vervelend begint te worden, dat ze telkens een afspraak op het laatste moment afzeggen. Nog maar een keer een afspraak ingepland, dit keer helemaal niks van ze gehoord. Ik dus wederom contact opnemen met de klantenservice, krijg ik te horen dat ik helemaal niet ingepland sta. Wéér een afspraak gemaakt, wederom niks gehoord en maar weer contact opgenomen. Vrij arrogante houding van de dame aan de telefoon heeft ervoor gezorgd dat ik het bed retour wil sturen. Nu willen ze mij niet het volledige bedrag retourneren omdat ik de originele verpakking niet meer heb. Ze willen maar 75% vergoeden, terwijl ik hier al 4 werkdagen voor heb moeten inleveren. Meer dan 800 euro voor deze boxspring betaald, dus dat beetje karton en plastic kost mij 200 euro? Wat een mooi begin in mijn nieuwe huis had moeten worden, is dankzij Beddenplein een zeer vervelende en nare situatie geworden.

Prima bedrijf

Twee matrassen besteld, had ze binnen 14 dagen in huis. Ze werden zelfs naar boven gebracht. Ze slapen voortreffelijk, prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Beste Alida, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u veel slaapplezier! Met vriendelijke groet, Bijke

Waardeloos

Weken geleden een bestelling geplaatst. Vandaag, één dag voor levering een mailtje met de bezorgtijden ontvangen. Een aantal uren daarna nog een mailtje met nieuwe bezorgtijden ontvangen. Wat schetst mijn verbazing, Beddenplein gaat nu leveren tussen 19:19 en 23:08 (!!). Het kan aan mij liggen maar een bezorging van een bed en montage is niet gewenst na 21:00 uur. Na contact met de klantenservice kan de afspraak verplaatst worden, 2-3 weken later maar er kan geen garantie gegeven worden dat de bestelling bezorg en gemonteerd wordt op normale tijden (lees: 07:00 - 19:00 uur). Op hoop van zege heb ik de bezorging laten staan in de hoop dat alles geleverd en gemonteerd is voor 21:00 uur. Raad Beddenplein zeker niet aan en adviseer een ieder om gewoon een bestelling te doen bij een gerenommeerde leverancier die op normale tijden bezorgd.

Top bedrijf!

Wij hebben hier intussen al 2 bedden gekocht en super tevreden! Vandaag het derde bed besteld en super snel geholpen! De chatfunctie is heel snel, aardige dames aan de telefoon en de bezorgers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Super ga zo door beddenplein!

Beste Mila, Bedankt voor de leuke review! Goed te horen dat u zo tevreden bent, dankuwel! Met vriendelijke groet, Bijke

Compromis met beddenplein

Na een gesprek met Havana zijn we overeen gekomen dat ik de pakketkosten van €75 euro terug krijg ter compensatie. Ik ben blij dat we tot deze oplossing zijn gekomen. Dan ook complimenten voor Havana van het goed oppakken van mijn klacht! Havana weet wat service betekend!

Beste Desiree, Goed te horen dat u tevreden bent met de oplossing van mijn collega Havana, ik zal de complimenten aan haar doorgeven! Met vriendelijke groet, Bijke

Over Beddenplein.nl

Je wilt niet kiezen tussen betaalbaar, mooi of comfortabel. Dat snappen we bij Beddenplein! Daarom willen wij iedereen de mogelijkheid geven om het luxe en comfortabele gevoel een boxspring te ervaren. We werken alleen met de beste materialen en hebben korte lijnen met onze leveranciers. Alleen zo kunnen wij de beste kwaliteit bieden voor een betaalbare prijs. Haal het uiterste uit jouw boxspring en combineer ultiem slaapcomfort met indrukwekkende looks. Zo kies je bijvoorbeeld uit diverse afmetingen, kleuren en uitvoeringen. Daarna bestel je jouw droomboxspring eenvoudig online. Zo ben je altijd verzekerd van een boxspring die perfect past bij jouw smaak en interieur. Wij bieden een totale slaapbeleving. Van gratis (online) advies tot inspiratie in onze showrooms in Waalwijk en Zaltbommel. Zo kun je altijd binnen lopen om onze boxsprings zelf te ervaren in onze showrooms en is onze klantenservice 7 dagen per week te bereiken. Zo ben je altijd verzekerd van optimale service en het beste advies door onze slaapexperts. Tevens hebben we ervoor gezorgd dat onze boxsprings binnen een handomdraai te monteren zijn. En mocht je daar toch hulp bij nodig hebben, steken onze bezorgers graag de handen uit de mouwen. Dat noemen we pas échte service!