mooi blikje en hele mooie kaarten.

Ik dacht dat het blikje gevuld zou zijn met gesorteerde thee maar helaas....... het was leeg. Of heb ik het niet goed begrepen?

Beste mevrouw Postma, Dat is niet de bedoeling geweest om een leeg blikje te sturen! Die had zeker vol moeten zijn met heerlijke thee. We gaan nu direct u een nieuw pakket sturen met daarin een vol blikje thee! Onze excuses hiervoor. Warme Groet, Sandra - Sooth.

Super bij gevoelige huid

Deze crème helpt super goed. Door de chemotherapie heb ik last van droge huid en kloofjes bij bijvoorbeeld mijn mond. Door evenveel smeren herstellen de scheurtjes en voelt mijn huid zacht aan. De crème trekt mooi in en plakt niet.

Verzachtend

De face- en bodycreme is in eerste instantie wat stug en lijkt een beetje vettig, maar eenmaal opgebracht trekt het snel in en kalmeert de huid. Mijn huid is weer zacht en gekalmeerd na de bestraling.

Zeer fijne creme , mijn uitslag op de armen en nek en gezicht werden veel rustiger

Mijn uitslag als vervolg chemo op mijn armen , nek en gezicht werd een heel stuk rustiger en geen jeuk meer . Zeer fijn product

WoW wat een wonder olie,de bodyolie

Mijn huid is super zacht,en ziet er nu rustig uit Ben erg tevreden met de bodyolie

Prachtig product!

Ik heb mijn tante Sooth crème gegeven als cadeau en zij is er heel blij mee!

Heerlijke creme

Een zachte goed verzorgende creme, die ook nog eens zuinig uitsmeert en echt tot het laatste restje leegpompt.

Eindelijk een fijn en eerlijk product

Mijn vriendin en ik zijn gelukkig helemaal gezond. Wij zijn een tijd op zoek geweest naar een eerlijke crème voor dagelijks gebruik. Dit was een eindeloze zoektocht, maar het is nu eindelijk gelukt! Sooth is een erg fijne crème in gebruik, met een prachtige verpakking, en dat zonder nare bijsmaak! Heel erg fijn om te zien hoe een eerlijk product het op de markt heeft gehaald. Inspirerend om te zien hoe het team van Sooth zich vol passie inzet voor hun product.

Fijn!! Geen allergische reactie!

Ik heb de sooth care gekocht voor mn zoon van 18jr die een gevoellige huid heeft. Hij is blij met deze vriendelijke bodylotion met fijne samenstelling. Dank je wel!

Super zachte en fijne smeerbare crème, heel goed voor mijn huid na de chemobehandelingen

Zie er weer stralend uit, geeft mij een goed gevoel.

Snel geleverd en superfijn en attent product

Heel tevreden over het mooie en fijne product!

Kado gegeven aan mijn nichtje

Ze is er erg blij mee , ze zegt ; het smeert heerlijk uit , huid krijgt een opkikker na de chemo . Leuk om kado te geven !

Fijne creme

Een fijne gezichtscreme met een aangename geur.

Super product

na 2 keer smeren op 1 dag voelden ik mijn huid soepel worden. Een echte aanrader!

Heerlijke goede creme

Deze Sooth haalde bij mijn man de jeuk van plekken weg en ik smeer het op mijn zeer droge voeten, de eeltranden kan je nu met de voetvijl heel makkelijk verwijderen, Sooth smeert zeer fijn uit en het flesje gaat echt helemaal schoon leeg.

Tot nu toe heel tevreden

Ik ben 50+ en mijn huid is een stuk droger vergeleken met een aantal jaren geleden. Na een paar dagen Sooth kan ik alvast zeggen dat mijn huid al een stuk minder 'trekkerig' aanvoelt. Ben benieuwd hoe het over een paar weken zal zijn. :)

No-nonsense fijn & goed - makkelijke verpakking - goed te doceren

Ik gebruik de creme voor mijn gezicht en ben uitermate tevreden.

Heerlijk zacht en niet te vet

Van mijn lieve schoondochter heb ik een fles kado gekregen. Ik ben er heel blij mee en gebruikt het tweemaal per dag voor mijn gezicht. Mijn huid ziet er goed en verzorgd uit. Het smeert goed uit en us niet te vet.

Werkt snel en goed. Heel verzachtend!

Werkt beter dan vaseline. Waar de vaseline meer op de huid blijft, trekt dit echt in de huid. De huid voelt na 1 keer smeren meteen zachter en het heeft langer effect dus hoef je minder vaak te smeren. Heel fijn spul! Alleen wel heel duur.

Het werkt tegen de jeuk.

Mijn moeder heeft het gebruikt en ze heeft eindelijk geen erge jeuk meer, ook op kleine open plekjes gedaan en het voelt nu erg zacht en minder jeukerig aan. Ze is er erg tevreden over.

Fijne creme, trekt goed in en smeert goed uit.

Ik heb deze crème aan mijn vader gegeven toen hij moest starten met chemo. Hij vindt het erg fijne crème die je ook goed kan uitsmeren en het trekt goed in. Je kunt lang doen met 1 tube.

Weet niet

Ik heb het iemand kado gedaan.heb nog niet gehoord of het bevalt. Ze is erg ziek.

Snel en goed afgeleverd!

Zie hier boven⬆️

Minder droge huid

Al veel crèmes gebruikt maar die blijven ofwel vettig of irriteren of doen pijn bij het aanbrengen op de huid, sooth is neutraal van geur,geen irritaties en verzacht de huid. Zeer tevreden

Doet niet wat ik ervan verwacht

Mijn huid is nog steeds erg droog na gebruik van een week. Rode huid heb ik ook nog steeds helaas. Vind het ook niet lekker ruiken en vind t duur voor wat het doet.

Over Sooth Care

Sooth Care produceert 100% natuurlijke en vegan producten. Sooth richt zich met name op mensen die door chemotherapie een extreem droge huid krijgen. De Face & Body Crème is speciaal voor hen ontwikkelt om de huid te laten herstellen en het microbioom gezond te houden. Onze crème heet Sooth, want dat is precies wat het doet: verzachten. Om je dat moment van rust en verlichting te geven. Sooth Face & Body Crème kan royaal gebruikt worden op je huid. Het voedt, beschermt en versnelt het helingsproces. Vanwege de actieve ingrediënten zoals prebiotica en baobabolie, is het bewezen dat het zeer effectief is bij het herstellen van door chemotherapie beschadigde huid. Prebiotica worden geadviseerd door artsen om het darm-microbioom gezond te houden terwijl ze chemo ondergaan, maar het microbioom van de huid wordt ook beschadigd door chemotherapie. Door prebiotica toe te voegen in Sooth Face & Body Crème helpt het je huid terug te keren naar haar evenwichtige en gezonde toestand, waardoor je net dat beetje extra comfort vindt op momenten dat het leven het moeilijkst is.