Het werkt tegen de jeuk.

Mijn moeder heeft het gebruikt en ze heeft eindelijk geen erge jeuk meer, ook op kleine open plekjes gedaan en het voelt nu erg zacht en minder jeukerig aan. Ze is er erg tevreden over.

Fijne creme, trekt goed in en smeert goed uit.

Ik heb deze crème aan mijn vader gegeven toen hij moest starten met chemo. Hij vindt het erg fijne crème die je ook goed kan uitsmeren en het trekt goed in. Je kunt lang doen met 1 tube.

Weet niet

Ik heb het iemand kado gedaan.heb nog niet gehoord of het bevalt. Ze is erg ziek.

Snel en goed afgeleverd!

Zie hier boven⬆️

Minder droge huid

Al veel crèmes gebruikt maar die blijven ofwel vettig of irriteren of doen pijn bij het aanbrengen op de huid, sooth is neutraal van geur,geen irritaties en verzacht de huid. Zeer tevreden

Doet niet wat ik ervan verwacht

Mijn huid is nog steeds erg droog na gebruik van een week. Rode huid heb ik ook nog steeds helaas. Vind het ook niet lekker ruiken en vind t duur voor wat het doet.

Heerlijke zachte en goed hydraterende bodylotion

Eindelijk een goede bodylotion gevonden die ik na mijn dagelijkse douchebeurt kan gebruiken. Hydrateert goed ideaal voor de huid bij chemotherapie.

Super Creme!

Creme besteld voor mijn moeder, voornamelijk voor de droge huid en het bevalt prima, trekt snel in en is aangenaam in gebruik. Vind t belangrijk om te melden dat mijn moeder geen kankerpatient is maar ik dit voor haar heb besteld vanwege de droge huid en t doet precies wat de dames beloven. :) Helemaal Super!!! liefs Mireille

Snel en verzorgd.

Snelle behandeling en zeer verzorgd. Was cadeau voor vriendin. Weet niet hoe de werking van de crème is.

Smeerbaar goud

Na mijn chemo bleef ik maar zitten met een zogenaamd 'masker'. De huid van mijn gezicht bleef maar ruw aanvoelen. Sinds december gebruik ik SOOTH dagelijks. De kleine flacon is nog steeds niet op! Mijn gezicht is echt zachter geworden. een jeukende plek op mijn been, heb ik slechts 1 keer ingesmeerd met SOOTH en de jeuk bleef weg. Ik gebruik de crème op een droge huid, na het douchen op een vochtige huid smeert het minder goed. Maar hoe FIJN is het om eindelijk een crème te vinden die mij snapt!

Nauwelijks effect bij neuropathie.

De crème smeert makkelijk uit, is reukloos. Maar bij mij werkte het niet of nauwelijks tegen neuropathie.

Beste Ellen. Sooth is niet gemaakt om neurologische verschijnselen, bv prikkelingen, tintelingen, spierkrampen of pijn bij aanrakingen, te verhelpen. Sooth is gemaakt om een extreem droge huid door chemotherapie te verhelpen. Daarnaast is het een cosmetica product en geen medisch product. Neuropathie valt geheel buiten de scope van Sooth. We wensen je heel veel sterkte, want neuropathie is zeker geen gemakkelijke bijwerking. Hele fijne, warme, liefdevolle feestdagen gewenst voor jou en je familie en vrienden om je heen!

Geweldige crème !!

Het is een heerlijke crème, ben er zeer tevreden over. Ik gebruik de crème als nachtcrème, maar is voor overdag ook heel fijn.

Prachtig product

De huid van mijn moeder gaat er zichtbaar op vooruit, werkt mooi voedend en je ziet alles zich herstellen en weer mooi in balans komen. Top product!

Heerlijk ontspannen

Smeert heerlijk uit en de spanning verdwijnt van je huid

Super lekkere creme voor mijn droge huid

Smeert makkelijk uit Niet vet Geen uitslag of irritatie Huid voelt zacht aan Geen stinkende creme Doseerdopje vind ik ook makkelijk Verpakking is licht en valt niet stuk En staat stabiel Geen schreeuwende verpakking maar heel elegant Kortom, fijn product

Heerlijk zachte crème

Wat een belevenis tijdens het smeren met deze crème. Heerlijk zacht en trekt snel in. Mijn huid is nog nooit zo zacht geweest, voelt echt als een cadeautje.

Zéér tevreden

Heb sooth care 2 weken gebruikt en zag verschil in mijn benen .heb last van vocht vast houden en na die tijd zag ik dat mijn benen niet meer zo opgezwollen waren . En ik heb ook door mijn wel als stratenmaker pigment onderbenen bedoel ze zijn van de enkel tot de knie bruin ook die kleur werd weer als de rest van mijn boven benen Zeer aan te raden sooth care Tevreden klant Cor Janssen

Fantastisch!

De crème is echt fantastisch. Voelt heerlijk en geen droge huid meer. Het zit in een hygiënische verpakking (pompje), dus niet meer met je vingers in een potje roeren. Het doosje is echt ontzettend mooi. Vrolijke kleuren, echt een cadeautje om te mogen openen. Product wordt snel en zorgvuldig geleverd. Kortom.... ik ben fan!

Heerlijke crème

De crème trekt heel goed in en smeer lekker uit. Werkt ook fijn op eczeem plekjes. Aanrader om je huid heerlijk te voeden.

Gewéldig product

Zeker een fantástisch product en totaal anders dan de andere producten die ik eerder heb gebruikt...dus een blijvertje!!!

Hele prettige creme

En heel mooi vormgegeven. Erg blij mee!

Geeft mijn huid rust en ontspanning

Hoi, Ik gebruik Sooth Care voor iets waar het aanvankelijk niet voor bedacht was. Maar ik vond het de moeite waard om te proberen. Voor een groot tattoo project waar we mee bezig zijn op mijn lichaam, gebruik ik Sooth Care ter na verzorging van mijn getatoeëerde huid. Het geeft de huid in de 2e week rust en de jeuk van het genezingsproces is weg. Ik ben er erg tevreden mee.

Sooth is inderdaad een toepasselijke naam.

Ik heb de crème van een goede vriendin gehad. Met mijn donkere huid ben ik al heel me leven al opzoek naar een goede creme voor mijn droge huid. Bij Sooth heb ik de crème eindelijk gevonden. Het is een goed opneembare crème voor mijn droge huid waarbij ook ik dus inderdaad merk dat het kalmerend werkt op mijn droge huid. Al met al zeer zeer tevreden.

SoothCare helpt mijn handen de droge winter door!

De crème van SoothCare helpt mij enorm met mijn droge handen en eczeem, waar ik altijd elke herfst en winter last van heb. De crème trekt goed in en blijft niet vettig zoals andere crèmes die je vaak krijgt voor eczeem en dat vind ik erg belangrijk (niks irritanter dan de hele dag met vettige handen rondlopen). Dat de crème vegan is vind ik ook erg belangrijk en laat mij zonder schuldgevoel de crème opsmeren :)

Heb geen chemo maar gebruik deze heerlijke crème als dag en nacht crème heerlijk ook voor de oudere huid jullue maken heel veel mensen erg blij

Over Sooth Care

Sooth Care produceert 100% natuurlijke en vegan producten. Sooth richt zich met name op mensen die door chemotherapie een extreem droge huid krijgen. De Face & Body Crème is speciaal voor hen ontwikkelt om de huid te laten herstellen en het microbioom gezond te houden. Onze crème heet Sooth, want dat is precies wat het doet: verzachten. Om je dat moment van rust en verlichting te geven. Sooth Face & Body Crème kan royaal gebruikt worden op je huid. Het voedt, beschermt en versnelt het helingsproces. Vanwege de actieve ingrediënten zoals prebiotica en baobabolie, is het bewezen dat het zeer effectief is bij het herstellen van door chemotherapie beschadigde huid. Prebiotica worden geadviseerd door artsen om het darm-microbioom gezond te houden terwijl ze chemo ondergaan, maar het microbioom van de huid wordt ook beschadigd door chemotherapie. Door prebiotica toe te voegen in Sooth Face & Body Crème helpt het je huid terug te keren naar haar evenwichtige en gezonde toestand, waardoor je net dat beetje extra comfort vindt op momenten dat het leven het moeilijkst is.