Snelle, goede service!

Heel snel kreeg ik mijn bestelling binnen met het gave bastion collection servies er in! En ook nog een super leuk cadeautje erbij! We gaan zeker nog eens bestellen hier!!

Snelle verzending!!

Heel snel geleverd, top!! Als ik één puntje mag zeggen... Mijn dochter heeft een eigen webshop en pakt haar bestellingen ook mooi in, prachtig papier, op een mooie manier ingepakt enz. De ervaring is dat net dat beetje extra aandacht, heel erg op prijs wordt gesteld ;)

Snelle verzending en goed verpakt

Keurig en goed verpakt. Snelle verzending. Ik ga zeker vaker iets bestellen, bedankt!

Super, héél leuk om hier te bestellen!

Wat een leuke winkel! Mooi assortiment, snelle levering, met zorg verpakt èn zelfs nog een kadootje en lekkere snoepjes erbij. Top, hoop nog eens bij jullie terug te komen!

leuke webwinkel, snelle levering en verpakt als een cadeautje

Leuke webwinkel, fijne en makkelijke site. Levering was de volgende dag al en het was verpakt als een cadeau met een persoonlijk tintje. Zeer goede ervaring, ga hier zeker vaker kopen

Correcte en snelle levering

Ik ga zeker nog bestellen bij Knap Sfeertje. Ze hebben een ruim assortiment, correcte prijzen en hebben voor een snelle levering gezorgd. Alles was mooi en goed verpakt. Een aanrader!

Snel en persoonlijk

Mijn baksteen mal werd snel geleverd. En zoals altijd met een handgeschreven tekst, dat voelt zo persoonlijk. Superleuk!!

Snel, netjes en mooi kado

Snelle service en netjes verpakt. Top kados!

Een cadeautje

Snel geleverd en ontzettend leuk ingepakt. Echt een cadeautje voor mezelf dankzij de dames van KnapSFeertje. Dankjulliewel!

Uitstekend product en dito service

Product voldoet aan de verwachtingen netjes geleverd. Prima service

Geweldig!!!

Prachtige Schaal met extra leuk presentje!!! Geweldige service!!!

Snel met leuke persoonlijke attentie

Snelle levering Goed ingepakt En nog een leuke attentie erbij met handgeschreven tekst. Top

Toppie!

O

Pakje is goed en heel aangekomen Helemaal zoals ik wilde. Zal zeker weer bij jullie kopen

Erg leuke site

Bestelling super snel verzonden. Goed traceerbaar. Leuke en vooral gezellige site met ontzettend veel heerlijke hebbedingen Topper.

10/10 snelheid van uitvoering en ook snelle levering. perfecte product. Dankjewel

Snelle verzending, keurig verpakt

Snelle verzending, keurig verpakt

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Er zat ook een klein cadeautje bij. Heel leuk en persoonlijk!

Geweldig geholpen.

Leuke webwinkel en heel veel keus. Gezellige dames die je helpen bij je aankoop. Ik zou het zeker aanbevelen bij een ander.

Geweldig geholpen.

Niet oké

Moest het product hebben maar belachelijk duren verzendkosten plus heb vier de zelfde gehad in plaats van verschillende

Enorm leuke producten en een onwijs goede service! Toen bleek dat mijn pakket niet op het juiste afhaalpunt was afgeleverd werd dit meteen opgelost! Ik werd erg vriendelijk geholpen en dezelfde avond is het pakket nog persoonlijk aan mij bezorgd. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!

Zeer snel en vriendelijk

snel geleverd.

snel geleverd, met nog een persoonlijk kaartje en cadeautje.

Snelle levering en goed verpakt

Tripkouw 2

1679GJ Midwoud