Lekker brood

Ruim assortiment

Brood/ banket is heerlijk en de mogelijkheid Om het te laten bezorgen is super.

Helemaal blij!!

Mooie site, heerlijke producten (met kerst oa verslavende kerstkransjes), maar ook ontbijtkoek dat soort gebak is, zo lekker smaakt het!! En dan die broodkeuze!! En de volgende dag vers gebakken bezorgd door Trunks met mooie tijd-indicatiesysteem. Kortom helemaal top!!

Echte topbankier altijd vers en super service

Het is altijd genieten met de broodjes van Paul, niet te vergeten de fantastische oliebollen bij de A18, ga zo door.

heerlijk brood en koek!

omdat mijn brood op was en ik niet naar de winkel kon heb ik besloten om brood online te bestellen. Wat een goede keus was dat ! de volgende avond had ik het bestelde al netjes in huis. overheerlijk vers brood en de smokkelkoek was ook heerlijk. Ik had nog wat klein gebak besteld en ook dat was in de dagen erna nog heerlijk. Goede bakker , ga ik vaker doen !

Goed verpakt snelle levering, en heerlijk vers.

Deze ‘online’ bakker levert topkwaliteit!

Onze eerste ervaringen met brood-shop.nl zijn geweldig. Heerlijke verse producten en snel bezorgd!

Altijd heerlijk brood en super goede service!

Zelfs als het brood in de diepvries is geweest, is het nog 2 dagen vers. Heerlijk! Top service! Elke week heerlijk brood aan huis bezorgd!

Top!!

Super geregeld en werkt perfect zo!!

geweldig

door omstandig heden kunnen wij niet altijd brood halen en laten het dan bezorgen.