Geweldig!!!!

Kan niet wachten tot de volgende pubquiz

In een woord; geweldig

Super leuk gepresenteerd!

Erg leuke show!

Een vlotte, gezellig quiz voor de jongere en oudere generatie! Martin was een heuze quizmaster. Een echte aanrader!

Leukste pubquiz die ik heb bijgewoond!

Martin is een super leuke host! Afwisselende quiz :)

Kei gezellige quiz!!

Top outfit en goeie moves.

Een pubquiz met show!

Een zeer leuke pubquiz, hoog tempo en een echte show!

Echt waanzinnig leuk!

Hele fijne quiz

Martin is een topper!

Martin is een topper! Erg leuk een afwisselend de avond vliegt voorbij

Ontzettend leuke gepersonaliseerde quiz!

Leuke quiz, veel gelachen en leuke gepersonaliseerde onderdelen!

Leuke show!

Leuk in elkaar gezet en een goede presentator, met humor

Avond vermaakt

Even wennen aan quiz met zon kastje. Was bepaalde manir wel leuk met de snelheid, heel ander gevoel dat quiz met pen en papier hoe ik gewend ben. Ben er wel achter gekomen dat ik dat liever heb, vind het leuker om langer samen te puzzelen en te overleggen met je team gezellig ipv de focus op snelheid. minder ruimte voor creatieve vragen of puzzelvragen dus ook. Maar ieder zijn ding, minder mijn ding op deze manier. Verder wil I even kwijt dat **** erg neerbuigend was naar het barpersoneel, snap dat ze af en toe voor het scherm staan en dat er teams even niets kunnen zien maar ze doen ook gewoon hun werk.

Beste Leonie, Ik kan me voorstellen dat je, als je het op een andere manier gewend bent, het best even wennen is. Mijn quizzen zijn, doordat we niet met pen en papier spelen maar met digitale stemkastjes, inderdaad vrij dynamisch en snel. Waar ik wel van schrok was je mening dat ik neerbuigend was. Niet alleen omdat ik zo totaal niet ben als persoon, maar ook omdat dat helemaal niet aan de orde was en niemand dat ook zo ervaren heeft. Het meisje in de bediening, net nieuw, had even de memo gemist dat bij de twee spelletjes tussen door het bedienen even kon wachten, en dat is wat ik haar toen even heb uitgelegd. Gewoon, op een normale toon en met een lach. (het feit dat zij op het eind van de avond glunderde dat dit tot dan toe de leukste avond vond en dat ze bij de volgende quiz er weer bij wilde zijn zegt in deze genoeg, denk ik). Ik vind het jammer dat het schijnbaar anders op jou overkwam en wilde hier daarom, en om het feit dat ik het zeker wel even uit wil leggen, toch op reageren. Met vriendelijke groet, Martin

Lekker vlot quizzy met een kwinkslag

Met deze pubquiz kun je thuis komen geen kwiss voor alleen nerds.. balletje balletje geinig en een aangename moderator.., boeken zou ik zeggen …

Mooie beleving met top gastheer.

Leuke enerverende ervaring met hoog kwisgehalte. Goede en innemende gastheer!!

Tweede keer voor mij, leuke avond!

Perfect om deze bijna laatste avond van het jaar door te brengen. Gezellig

Een echte aanrader!

Hele leuke top2000 quiz gedaan. Goed georganiseerd, leuke vragen in verschillende categorieën. Enthousiaste presentatie!

Top sfeer!

Lekker meegezongen, leuke quiz!

Heel leuke Top 2000 pubquiz!

Heel erg leuke Top 2000 pubquiz gehad met enthousiaste quizmaster. Een aanrader!

Gezellige en sfeervolle quizavond!

Quizplezier organiseert een gezellig quizavond, met veel afwisseling en een goeie sfeer! Een goede gastheer die betrokken is bij de teams en zorgt dat de avond goed en eerlijk verloopt.

Ge-wel-dig!

Wat een heerlijke quiz! En wat een enthousiasme. Bedankt weer :-)

Prima.

Jammer dat 1 vraag niet werkte.

Topavond!

Een gezellige avond met goed verzorgde quiz van quizplezier!

Hij heeft de top 2000 quiz gepresenteerd in het lokale cafe. Hij had een nette maar gezellige houding, de vragen waren leuk en de snelheid zat erin. Ik heb elke minuut genoten.

Mooie andere type quiz

Erg leuk, vooral snelheid is goede graadmeter. Maar had je ff voorgesteld,quizmaster?????

Geweldige avond!

Heerlijke avond gehad met Quizplezier! Aanrader!