Snelle verzending, goed ingepakt. Glaswerk uit de outlet met schoonheidsfouten. Komen niet perse overeen met de foto’s, zijn minder mooi in het echt. Een glas binnen een week al stuk.

een hele positieve ervaring

de website is leuk en overzichtelijk, de producten snel besteld... en de bestelde artikelen werden super snel geleverd. We hebben pas met kerst uitgepakt (was bedoeld als cadeau), maar de betr bordjes waren echt prachtig.

Mooi bedrijf met prachtige producten

Snelle bezorging, mooie producten.

Prachtige spullen waar ik elke dag weer blij van word

Zo leuk hoe je kan combineren tot basic dagelijks gebruik tot feestelijke bijeenkomsten !

Zeer mooie items, origineel en eerlijk

Ik ben fan van The Table!

Prachtig servies met verasende details

Het servies van The Table is mooi, van een goede kwaliteit en onderling verassend met elkaar te combineren. Persoonlijk vind ik het heel fijn dat het in de vaatwasser kan hierdoor is het elegant maar ook practisch. De placematsas hebben een mooie kleur en zijn verfijnd geweven, ze geven extra diepgang aan de gedekte tafel.

Prachtige produkten en een ongeëvenaarde service.

Alles is goed doordacht bij The Table. Prachtige fairtrade produkten welke met zorg worden verpakt en dat allemaal uiteraard plasticvrij. Met hun manier van verpakken en verzenden compenseren ze ruimschoots de CO2 uitstoot.

Mijn bestelling via de website kwam niet door, maar zeer attent gereageerd , via eigen mail naar mijn probleem gevraagd en dat in goed overleg zeer pragmatisch opgelost.en op tijd bezorgd!

Mooi product en hele goede service!

Bij The Table twee mooie kopjes (kleur: milk) besteld. Het bestellen was makkelijk. Er leek even iets mis te zijn gegaan bij de bezorger en de mensen bij The Table reageerden gelijk, zo fijn. Het is een mooi product!

Mooi product en hele goede service!

Goede kwaliteit en goede service

Mooie producten en snel, goed, vriendelijk contact en service

Mooie producten geweldige service

Producten zijn erg mooi, the Table is goed bereikbaar. Snelle acties, vriendelijke reacties. Aanrader!

Sfeervolle showroom en veel betrokkenheid, mooie fairtrade producten.

Ik zocht een speciaal tafelkleed voor mijn dochter die ging trouwen, en werd geholpen op een manier die je niet vaak meemaakt: alsof je een oude bekende bent, de producten zijn trouwens fantastisch.

Sfeervolle showroom en veel betrokkenheid, mooie fairtrade producten.

Prachtig serviesgoed!

Eerder dit jaar uit de serie Atelier de mokken aangeschaft en nu ook de grote kommen. Handgemaakt aardewerk, mooi om te zien maar ook praktisch in het gebruik. Tijdens het verzenden is er een barstje ontstaan in 1 kom, dezelfde dag is er een nieuw exemplaar verzonden, top service dus!

Schitterend!

Geweldige site, veel inspiratie, en de borden zijn prachtig. De site is wel moeilijk te vinden. Je moet dan echt de naam weten. Verder zie je haast nergens de serviessen op internet. En je ziet onderaan niet dat je verder kunt naar meer pagina's, maar dan moet je het pijltje aanvinken. Eerst dacht ik dat er niet meer was. Maar echt heel mooi en uniek, dan heb je iets bijzonders op tafel. Margot.

Prachtig servies, persoonlijke ontvangst en goede service

We zijn blij met ons Atelier servies van the Table! Goede service en tips van Carla en Stephan, zelfs achteraf nog van kleur kunnen wisselen.

Soepel en correct

Duidelijke website en vlotte afhandeling bestelling The table koppelde het verzenden van 2 apparte bestellingen na telefonisch contact, op hun initiatief, tot 1 pakket waardoor verzendkosten werden beperkt. Geweldig meedenken met de klant

Zeer mooi servies en goede service!

We waren al een tijd aan het nadenken over een nieuw servies. Dit servies is bijzonder en ook tijdloos! En ook fijn dat het duurzaam gemaakt is!

Heel goede service Zeer vriendelijk Bestelling was er snel Mooie kleuren van kopjes

Prachtige producten

Goede service en prachtige handgemaakte producten

Over The Table

Welkom bij The Table. We ontwerpen en maken alles voor een mooi gedekte eettafel. Dat doen we samen met de beste ambachtsmensen van over de hele wereld. Zij maken onze collectie, met de hand. We werken fair met ze samen volgens de voorwaarden van de World Fair Trade Organization. We compenseren 110% van onze CO2 uitstoot met Climate Neutral Group en verpakken en verzenden plasticvrij.