Zo stijlvol

De borden (attic) die wij bestelden bij the Table zijn tijdloos, stijlvol toch bijzonder (door het glazuur die bij elk bord anders is). Verder waren we ook verrast door de goede kwaliteit. De bordjes zijn zwaar, maar niet té zwaar en goed stapelbaar.

Mooie stijlvolle producten met een eerlijke productie

De producten zijn sieraden op tafel. De nieuwe kleuren zijn smaakvol en passen mooi bij elkaar. De manier waarop het proces plaatsvindt van ontwerp tot uiteindelijke productie spreekt mij erg aan. Het bestellen en de aflevering verloopt goed

Prima service!

Altijd snelle levering!

Prachtig servies

Mooi dat The Table de collectie heeft uitgebreid met nieuwe producten (schalen, cappuccino koppen, tapasschaaltjes) en prachtige nieuwe kleuren. Zo blijf ik mijn servies ook uitbreiden!

Uiteten hoeft niet meer

Met (nog meer) plezier nodigen we gasten uit aan onze tafel, nu we ons eerdere servies hebben aangevuld met de mooie producten van The Table. Heel fijn hoe Carla en Stephan wilden meedenken hoe we goed konden mixen en matchen met onze inboedel en hun mooie producten. Erg leuk ook hoe de verschillende stijlen te matchen zijn, zoals de kommen van Atelier met de bordjes van Attic.

Zo mooi !

Prachtig servies, heb het al even, zeker een haar , nu wat bijgekocht nog in andere kleuren , blijft mooi, breekt niet snel. Geniet er elke dag van!

Prima bedrijf!! Lastige website! Niet makkelijk zoeken als je iets wil bij bestellen! Snelle en prima verpakte levering! Betrouwbaar bedrijf.

Wat een goeie klantenservice en producten

Heel mooi servies en lieve mensen op de mail en snelle zending

Prachtige, duurzame producten en geweldige service.

Prachtige waterkaraf met glazen besteld. Oogstrelend, en liggen fijn in de hand.

Klantvriendelijk bedrijf met liefde en aandacht voor mens en klimaat

Een mooie en tevens gebruiksvriendelijk website .Foto’s geven een duidelijk beeld van de producten . De kleuren komen ook goed overeen met de werkelijkheid . De bestelling is vlot geleverd . Nu genieten met een goed gevoel van een mooi gedekte tafel .

Snelle levering, prima website, mooie producten.

Snelle levering & mooie producten

Snelle levering & mooie producten

Heel mooie producten, snel bezorgd

De collectie van the Table is heel aantrekkelijk dus af en toe bezwijk ik voor de aanbiedingen en ruim ik wat oude spullen op. Items worden stevig verpakt snel bezorgd. De handgeblazen producten uit Egypte zijn voor ons het toppunt van exclusiviteit.

Prachtige kopjes zeer goed verpakt ontvangen

De kopjes zijn echt prachtig en ook nog eens zo mooi per stuk verpakt.

Prachtige borden en mokken

Mooie en fijne borden en mokken waar ik telkens weer iets van aanvul. De variatie in vorm, kleur en textuur zorgen dat het niet saai wordt. In de prachtige verpakking is elke levering weer een cadeautje.

Genieten

Model van het de kop de schotel. De kleurtjes ik ben fan .

Blij

Mooie producten en snelle vriendelijke service

Great

De producten zijn heel mooi en eigentijds

Supermooi servies en snelle levering

Bij The Table mijn nieuwe servies gekocht. Het ziet er supermooi uit. Prachtig van vorm en kleur. Snel geleverd, alles in karton dus duurzamer ook. Erg blij mee.

Mooi servies, super service

Mooi servies, goede service ook. Lange levertijd maar dat stond duidelijk op de website vermeld en er werd zelfs een mailtje over gestuurd. Echt top.

Prachtig servies!

Mijn bestelling werd heel snel opgestuurd en was goed verpakt. Al het servies in een apart doosje en de doos opgevuld, zodat het helemaal heel aan komt. Het servies zelf heeft een prachtige kleur en ik ga er zeker veelvuldig gebruik van maken. Ik heb kommetjes en een grote kan in de kleur black truffle en lepeltjes in de kleur black pepper.

Alles is prima verlopen

Mooie spullen,prachtige glaasjes gekocht. Snel geleverd,goed in gepakt.

Verzending was snel en prima.

Artikel geef ik kado daar kan ik dus niet over oordelen pakketje blijft dicht.

Zeer fijn contact & gebruik

Carla & Stephan zijn zeer vriendelijk en creatieve mensen die met hun duurzame servies de wereld een beetje leuker, vrolijker, eerlijker en duurzamer maken. In mijn zoektocht naar nieuw servies ben ik dit Nederlandse bedrijf tegengekomen, omdat ik graag een duurzame keuze wilde maken. Met zeer attent contact op GLUE in Amsterdam ontving ik een uitnodiging op het atelier, waar ik met veel aandacht de gelegenheid kreeg alle unieke stukken zelf uit te zoeken. Met veel plezier gebruiken wij sindsdien de borden van The Table!

Dank je wel Nathalie voor deze uitgebreide en mooie beoordeling. Daar worden we bij van!

geweldig bedrijf

geweldig goed bedrijf , snelle levering en een hele goeie service. was een schotel kapot , kreeg gelijk een nieuwe , was geen punt , top

Noordeinde 17 1121AA Landsmeer

06-52066042

Over The Table

Welkom bij The Table. We ontwerpen en maken alles voor een mooi gedekte eettafel. Dat doen we samen met de beste ambachtsmensen van over de hele wereld. Zij maken onze collectie, met de hand. We werken fair met ze samen volgens de voorwaarden van de World Fair Trade Organization. We compenseren 110% van onze CO2 uitstoot met Climate Neutral Group en verpakken en verzenden plasticvrij.