Er moest een artikel omgeruild worden, omdat het niet de goede kleur wasis heel netjes en snel opgelost. De produkten vind ik prachtig.

Model, materiaal, kleur, uitstraling van de kop en schotel. Zo mooi ….

Model, kleur , sprak me meteen aan. Klopt precies zoals je ziet in het WLS.

Mooie producten & snelle levering

Goede kwaliteit, snel verzonden. Een glazen kom kwam gebroken aan, ik kreeg gelijk een nieuwe kosteloos opgestuurd.

Prachtig servies

The Table maakt prachtig servies, blij met deze Attic borden. Zeer snelle levering.

Goed en snel

Prachtige producten met goed service

Helemaal super, perfect geholpen. Alles is heel netjes ingepakt en zonder breuk aangekomen. Het servies ziet er prachtig uit, wij zijn helemaal tevreden en mijn dochter, waarvoor het cadeau was, ook. Dankjewel.

Prachtig tableware, hele fijne service. Een feestje om je tafel mooi mee aan te kleden. Daarom style er ook heel vaak mijn tafels mee op mijn Instagram account @styleyourtable, succes verzekerd!

Mooie artikelen en perfecte levering.

En fijn dat het duurzaam is.

Al heel vaak een bestelling geplaatst maar altijd een feestje als de producten binnen komen. Snelle levering en goede service

Super blij met mijn nieuwe borden!

We waren op zoek naar nieuwe borden, maar vond eigenlijk alles zo standaard en hetzelfde. Daarnaast vinden we duurzaamheid belangrijk. Zodoende ben ik terecht gekomen bij The Table! De borden zijn modern en erg mooi ontworpen, maar niet standaard en je ziet echt dat ze handgemaakt zijn. We hebben de borden in de kleuren mushroom en black olive en we combineren ze (zoals ze op hun website ook aanraden) met leuke vintage items. In mijn eerste bestelling zat helaas een beschadigd bord, waarover ik contact had opgenomen en toen had de volgende dag al een nieuw bord binnen. De service is dus ook top. Zal in de toekomst zeker nog bestellen.

Erg mooie kommen en pastaborden!!!

Het zijn erg mooie kommen en pastaborden! Kunnen tegen magnetron en oven. Perfect te combineren met mijn Wedgewood servies! Zo maak je je klassiek servies helemaal up to date, helemaal met de moderne recepten zoals pokebowl en andere Aziatische recepten. Ik heb gekozen voor de kleuren Salt en peper en Mushroom. De matte kommen en borden maken wel een vervelend geluid met je lepel, dit nadeel heb je niet bij de geglazuurde ( gladde ) kommen en borden.

Goed.

Mooie placemats van natuurlijk materiaal, handgemaakt. Ze staan prachtig op mijn vintage, teak eettafel. Ik ben er erg blij mee.

Mooi servies en vlotte verzending

Ik heb pas mijn servies uit de Atelier serie aangevuld. Ik heb de platte en pasta borden, de soepkommen, kleine kommen en espresso kopjes, allemaal in de kleur 'sea salt'. Prachtig servies, en ik ben er heel blij mee!

Wederom een aankoop gedaan en wederom zeer tevreden. Vriendelijke medewerkers, prima service, mooi verhaal!

mooi servies

Ik heb de kleurstalen besteld om te kunnen matchen met mijn huidige servies. Fijn dat dit beschikbaar is. Ik had wel problemen met zoeken op de mobiele website, maar dat heeft natuurlijk geen invloed op de kwaliteit van de producten. Ik zie er naar uit om een deel van mijn servies hier te gaan kopen in de toekomst.

Het servies is prachtig!!

Ik ben heel blij met het servies.

Prachtig servies, keurig verpakt en perfecte service

Mijn ervaring met ‘The Table’ is zeer positief. Ik had servies besteld wat snel en keurig verpakt binnen kwam. Het servies zag er prachtig uit. Hoewel de kleuren mooi waren paste het niet bij mijn geheel waar ik het voor wilde gebruiken. Ik mocht het kosteloos retour zenden. Fijn dat dit zonder probleem kan!

Top, supermooie borden

Snelle levering, hele mooie borden. Ik ben blij!

Goede service, mooie producten

Snel geleverd, goed verpakt tegen eventuele beschadigingen.

Enthousiast en vakkundig

De productielijn is fantastisch door op een eerlijke manier met ambachtsmensen samen te werken. De collectie is mooi en stijlvol. De combinatie met vintage artikelen is apart. Het geeft verrassende mogelijkheden. Wij kregen deskundig advies.

Super gave kopjes gescoord!

Ik heb lang gezocht maar eindelijk super mooie kopjes gevonden! Echt blij mee voor in mijn nieuwe huisje!

Prachtig servies, prachtige kleuren, goede service...Blij mens !

Snelle levering en prachtig servies !

Zeer snelle levering van een mooi product, blij dat ik The Table gevonden heb.

Prachtig servies

Blij met dit mooie servies. Mooie kleuren, stevig en handig dat het in vaatwasser kan. Leuk ook dat er steeds nieuwe uitbreidingen bij komen. Verzending gaat razendsnel en heel goed ingepakt.

Mooi en uniek

Snelle levering!! Sympathiek bedrijf. Blij met de mokken!

Noordeinde 17 C

1121AA Landsmeer

06-52066042

Over The Table

Welkom bij The Table. We ontwerpen en maken alles voor een mooi gedekte eettafel. Dat doen we samen met de beste ambachtsmensen van over de hele wereld. Zij maken onze collectie, met de hand. We werken fair met ze samen volgens de voorwaarden van de World Fair Trade Organization. We compenseren 110% van onze CO2 uitstoot met Climate Neutral Group en verpakken en verzenden plasticvrij.