Mooie handgemaakte producten met oog voor klimaat en fairtrade. Snelle en goede service. Ook bij een kleine beschadiging aan een van de borden kregen we dezelfde dag nog reactie, konden we kostenloos retourneren en werd dezelfde dag nog een nieuw product opgestuurd.

Mooie kwaliteit, prachtige kleuren!

Wat een mooi merk! Je ziet en voelt dat alles gemaakt is met liefde en aandacht. Mooie kleuren, mooie én eerlijke materialen. Ik wil meer van dit op m’n table!

Gewoon geweldig. Snel geleVerd, goede info

Zie hier boVen

Heerlijk om verantwoord servies te kunnen shoppen

Heel mooie ingetogen natuurlijke kleuren. Mooi eenvoudig design. En ook verantwoord geproduceerd, dat vind ik belangrijk. Heel snelle verzending en goed verpakt. Ook het retour sturen van enkele bordjes ging heel eenvoudig met prettig contact.

Alles was goed van bestelling tot bezorging en het product ook mooi en goed

Prima accuraat in communicatie

Helaas viel mijn keuze voor het tafelkleed tegen Maar dat is een kwestie v smaak

Fijn bedrijf in alle opzichten

Goede ,snelle service en mooie ,eerlijke producten.

Prachtige producten en goede service

Snelle levering en reactie op vragen.

Ook in kersttijd was mijn bestelling snel geleverd.

Super origineel servies !

Erg leuk en origineel servies. Goede kwaliteit, snelle service

Mooie producten. Goed verpakt en snel geleverd!

Heel erg tevreden van het product en de kwaliteit!

Heel erg tevreden van het product en de kwaliteit hiervan! Daarnaast ook een erg snelle levering een goede service. Ik zou The Table zeker aanraden.

Met 'Rent The Table' haal je een feestelijk gedekte tafel, voor elk bijzonder dineetje in huis!

Wat een verrassing; 2 dozen bezorgd aan de deur (op het afgesproken tijdstip!), vol met prachtige borden, glazen en accessoires voor een stijlvolle tafel. Zo gaaf, om in deze weelde onze vrienden aan te zien schuiven voor een gezellig diner thuis. En daarna kan alles zo terug in de doos, we hebben wel even alles gespoeld, maar zelfs dat hoeft niet... Kortom met Rent The Table haal je echt een cadeau in huis. Fijn in deze tijden dat we vooral thuis, dichtbij en met onze 'loved ones' het leven willen vieren!

Super snelle levering

Heel blij met de mooie espresso kopjes! En super snelle levering! Echt top!!!

Schitterend materiaal.

Prachtig servies.Kleuren komen goed overeen met de foto’s. Leuk te combineren! Uitstekend verpakt.

Fast delivery, high-quality products

Everything I ordered arrived quite fast and was packed really well. :) All products are high-quality and I am quite satisfied. Definitely something worth buying and the quality certainly justifies the price. Keep up the good work!

mooi stylish serviesgoed van hoge kwaliteit

Alle producten van The Table zijn van hoge kwaliteit, stylish vormgegeven en ook nog eens duurzaam geproduceerd. En dat alles voor een redelijke prijs. En bovendien goed te mixen en matchen met ander serviesgoed dat al in mijn kast stond, waardoor ik telkens opnieuw mijn gasten verras met een origineel gedekte tafel!

Mooi, snel, service, duurzaam

Prachtig handgemaakt servies. Overal is over nagedacht, dat voel je als je het eenmaal in je handen hebt. Ook heel snel met verzenden. Topadres wanneer je op zoek bent naar fair én mooi servies.

Mooie, pure producten en prima service.

Mooi producten en prima service.

is een mooi kaars

ik vond het en leuke idee om en nep kaars te maken en een theelichtje in te doen

Hele goede service en snelle levering.

Ze leveren wat ze beloven

Servies kopen vanaf een website is niet mijn ding, de mogelijkheid om alles daar te kunnen bekijken was dan ook doorslaggevend. Heel vriendelijke en makkelijke communicatie vooraf en ontvangst daar. De aanschaf van de nieuwe borden was een uitje! Vakkundige uitleg en toch ook genoeg ruimte, letterlijk en figuurlijk gelaten om tot een besluit te komen.

Super blij met mn nieuwe kopjes

Gisteren mijn bestelde kopjes ontvangen. Goed verpakt en met een viendelijk kaartje erbij. De kopjes zijn precies zoals omschreven op de website. Ben er weer erg blij mee: snelle levering, mooie producten en een glimlach bij het gebruik ervan.

Fantastisch!

Niet alleen prachtige producten, maar ook geweldige customer service. Erg blij met ons mooie nieuwe servies!

Mooi en duurzaam!

Zowel de kaarsen als de waterkannen zijn perfecte relatiegeschenken. Mooi én duurzaam!

Noordeinde 17 C

1121AA Landsmeer

06-52066042

Over The Table

Welkom bij The Table. We ontwerpen en maken alles voor een mooi gedekte eettafel. Dat doen we samen met de beste ambachtsmensen van over de hele wereld. Zij maken onze collectie, met de hand. We werken fair met ze samen volgens de voorwaarden van de World Fair Trade Organization. We compenseren 110% van onze CO2 uitstoot met Climate Neutral Group en verpakken en verzenden plasticvrij.