Leuk assortiment, snelle verzending!

Bijzondere Story-tiles gekocht die ik elders niet meer kon vinden. Zal hier zeker nog vaker winkelen.

lange lever tijd

ik vond het jammer, na de kerst pas bezorgt, 2 weken voor de kerst besteld, ik zou ze voor de kerst binnen hebben!! kwaliteit verder goed.

Nu op moment slecht

Kunnen we niet delen de ervaring Heb namelijk niets binnen gekregen !

Mooie dingen, snelle service

Als prettig

Als prettig en simpel om order te plaatsen overzichtelijke website

Héél goed

Fijne website. Mooie producten. Goed verpakt. Gewoon prima!

Van een klein foutje tot perfect opgelost!

Super blij met mijn ervaring met jullie. Met mijn bestelling was iets fout gegaan, maar ondanks de feestdagen drukte hebben je het direct en super goed opgelost. Bedankt!

Was snel geleverd en ziet er goed uit

Niks gekeverd

Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst maar tot op heden niets ontvangen. Wel een verzoek om de betaling te voldoen (wellis waar via klarna maar toch)

Telefonisch niet te bereiken

Niet de gevraagde maat Drie maten kleiner Retour product is niet te doen Dus zit ik nu met twee paar sloffen over in maat 39. inplaats van 43

GEWELDIG

Veel ervaring heb ik niet ( 1e keer besteld) maar toch was ik verbaasd over de snelle en adequate levering in deze drukke periode ! Ook allemaal zeer goede reviews waardoor ik tot bestellen ben over gegaan, en een geweldig succes !

Mooie spullen, snel geleverd

Mooie spullen, snel geleverd

Netjes verpakt. Leuk n persoonlijk bericht achter op n kaart

Gewoon heel goed zoals het hoort

Goede en snelle levering.

Retour service zeer slecht

Uiteindelijk is het opgelost! Dank daarvoor

Top.

Er miste iets bij het product en dat hebben ze keurig nageleverd.

heerlijk warm, maar ze lopen wel uit.

De zolen slijten snel.

snel en provessioneel met een personal touch.

snel verstuurd, en een persoonlijke gelukwens bij ontvangst. Helemaal goed.

Bestelling was makkelijk geplaatst en snel geleverd.

Bestelling snel geleverd. Keurig verpakt.

Ik kreeg een gebroken fles opgestuurd en klantenservice heeft meteen actie ondernomen. Super service noem ik dit, ik kan weer heerlijk genieten van de spray in huis.

Heerlijke geur

Gekocht omdat ik het ergens anders heb gezien en geroken. Jammer dat ik nu pas korting kan krijgen. Ik heb twee dezelfde flesjes gekocht om voorraad te hebben.

Super!!

Snelle service!! Perfect

Klantvriendelijk tot in de puntjes

Bijzonder design store kwam bij mij persoonlijk hun pakket afleveren omdat er veel breekbare spullen in zaten, dat noem ik nog eens service!!

Goed product

Goed product en geleverd volgens de afspraken

Kleur klopte niet en beschadigd artikel

Ik had een witte tafelhaard van Leeff besteld. Ik kreeg een soort grijze kleur geleverd en er zat een beschadiging op de pot naast logo aan de voorkant (kleur/verf eraf). Bovendien was te zien dat de doos open gemaakt is geweest, slecht gecontroleerd dan. Al met al vrij teleurstellend.

Over Bijzonder Design Store

Bijzonder Design Store is een eigenwijze winkel en webshop, een ontmoetingsplek met een eigen stijl voor iedereen die op zoek is naar net iets anders. Hier vind je unieke en originele cadeau's, woonaccessoires, verzorgingsproducten, sieraden en lifestyle producten voor een bijzonder iemand of voor jezelf. Bijzonder Design Store: creatief, uniek en net even Anders dan Anders.