Leuke producten, snelle levering!

Ontzettend blij met het cadeau wat ik voor mijn vrouw had besteld. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Mooi

Goed geregeld

Super snel geleverd, en het persoonlijke kaartje erbij is ook heel leuk

Snel en correct

Leuke side goede service

goed snel geleverd

zie boven

Zitten heerlijk warm!

Lekker warme pantoffels. Levering was snel.

Alles conform afspraak en snelle levering

Prima ervaring

Makkelijk en snel te bestellen afhandeling uitstekend.

Zelf voor iemand met altijd koude voeten blijven ze nu lekker warm .

Het pakketje werd snel geleverd. Helaas was een potje stuk gegaan door de verzending, maar ik kreeg de dag daarna gelijk een nieuwe (die extra goed was ingepakt en heel aankwam). Hele vriendelijke mensen, goede en snelle service en snelle levering. Zeker een aanrader om te bestellen!

You get what you see

Prima ervaring: snelle levering, goed product. Zeer netjes verpakt. Aanrader..

Snel

Pakje was snel binnen, er zat nog een kaartje bij

Perfecte klantenservice

Er was een probleempje met mijn bestelling, en ik werd hiervan telefonisch verwittigd om een oplossing voor te stellen. Vond ik wel een leuke ervaring, inplaats van een onpersoonlijk mailtje.

Snel mogen ontvangen, met een persoonlijk bericht

Super snel!

Ontzettend blij, goede service en voo ik het wist had ik de wasparfum al binnen! En ook die ruikt heerlijk

Noorse sloffen

Snelle en correcte levering. Zitten heerlijk warm dit scheelt ook nog eens in de energiekosten omdat je de kachel pas later hoger hoeft te zetten. Want warme voeten is bijna altijd een warm lichaam≄

Erg tevreden

Mijn hele huis reuk erna

Wollen sloffen besteld, heerlijk warm en ze zitten lekker.

Snelle bezorging goede kwaliteit

Zeer tevreden mooie site duidelijk en snel leverbaar

Erg mooi product

Erg mooie Tafelhaard, goed verpakt. Heel prettige en zeer snelle communicatie. Helaas erg lang op levering moeten wachten. Bijna half jaar.

mooie producten en fijne service

cadeautjes besteld voor onze medewerkers, dit is soepel en professioneel verlopen, service en artikelen zijn geheel naar wens.

Goed en snel geregeld..leuk bedankbriefje bij mijn bestelling..super!

uiterste moeite gedaan om tijdig het product te ontvangen! Dank hiervoor!

Alles is naar wens gegaan Heb de producten netjes op tijd gekregen Goed verpakt

Blij met mijn bestelling

Musk blokjes wawww

Ik ben fan!!

De was doen maakt zoveel leuker doordat je omgeven bent met een heerlijke geur!

Over Bijzonder Design Store

Bijzonder Design Store is een eigenwijze winkel en webshop, een ontmoetingsplek met een eigen stijl voor iedereen die op zoek is naar net iets anders. Hier vind je unieke en originele cadeau's, woonaccessoires, verzorgingsproducten, sieraden en lifestyle producten voor een bijzonder iemand of voor jezelf. Bijzonder Design Store: creatief, uniek en net even Anders dan Anders.