Hallo, Ik had laatst noordiq sloffen besteld als cadeautje voor mijn man, omdat we 7 jaar getrouwd zijn en 7 jaar getrouwd is wollen huwelijk!!! En ze vielen in de smaak nogmaals dank!!! Groetjes Mathilde wienen

Wasparfum blijft niet lang in de kleren. Als uit was komt ruikt even lekker daarna is de geur weg. Jammer.

Uitstekende eerste kennismaking

Prachtige sjaal gekocht. Goede transactie. Sjaal was in echt nog mooier.dan gedacht. Prachtig verpakt. Echt n cadeautje.

Verrassend

Snel geleverd, persoonlijke touche, verantwoord, de was ruikt heerlijk heel blij mee

Snel & netjes!

Top bestelling! Bevestigingsmail en levering ging vlot en netjes. Leuke kadootjes. Ik zal vaker hier bestellen!

Snelle levering, goede communicatie, goed produkt.

Het maakt waar wat t belooft.

Ik had 3 verschillende geuren aangeklikt om te bestellen maar kreeg uiteindelijk 3 dezelfde. Wel een lekkere geur gelukkig!

Snel verzonden.

Snelle levering van het proefpakket. Alle geuren zijn op zich prima, maar mijn favorieten zijn white musk en cotton… Al het wasgoed ruikt heerlijk inmiddels! Op naar de grote flacons!

Snelle levering en alles ruikt heerlijk wat ik besteld heb.

Prima ontvangen

Nvt

Super verlopen

Mijn bestelling is gelijk in behandeling genomen en dezelfde dag verzinnen. Volgende dag was het al binnen. Top! Hartelijk dank.

Keurige levering

Keurige leveren

Gewoon zoals het hoort

Super geregeld

Heerlijke geuren

Het zijn heerlijke geuren, netjes verpakt. Een leuk element zou zijn als je nog meer besteld dat er cadeautjes geopend worden, zoals een klein flesje van een ander geurtje bijvoorbeeld.

zeer goed

Beschadiging door verzendbedrijf van het pakketje, na contact de volgende dag opnieuw verstuurd. top services !!

Besteld,en de volgende dag lag het al in de brievenbus. En als je wat vraagt krijg je ook gelijk keurig netjes antwoord..

Gemengde gevoelens

Ik had wasparfum besteld. Bestelling werd netjes afgehandeld. Alleen de termijn waar binnen verzonden kan worden vind ik waanzinnig lang. Ik wil gewoon zekerheid dat mijn bestelling vlot wordt verzonden en dat geven jullie niet. Daarom zal ik de volgende keer voor een andere leverancier kiezen.

Goede snelle levering

Zeer correct

Werd goed op de hoogte gehouden vd levering

Aparte en leuke artikelen!

Super lekker luchtje en snelle levering

Fijne winkel alles prima en goed en snel ontvangen

Ik heb het pakket niet ontvangen

Tot zover niet zo fijn

Mijn was ruikt nu altijd fris door wasparfum

Ik heb grote flessen wasparfum besteld en had ze de volgende dag al binnen. Ik kon kiezen uit diverse geuren en had de keuze tussen 250 ml of 500 ml. Mijn was ruikt heerlijk!! Netjes verpakt en kreeg er ook nog een leuk bedankkaartje bij. Heel attent!!

Prima ervaring. Goed product en levering.

Leuk persoonlijk kaartje erbij.

Helemaal prima!!

Makkelijk bestellen Snelle levering Alles zoals afgesproken Geen kleine lettertjes onzin

Over Bijzonder Design Store

Bijzonder Design Store is een eigenwijze winkel en webshop, een ontmoetingsplek met een eigen stijl voor iedereen die op zoek is naar net iets anders. Hier vind je unieke en originele cadeau's, woonaccessoires, verzorgingsproducten, sieraden en lifestyle producten voor een bijzonder iemand of voor jezelf. Bijzonder Design Store: creatief, uniek en net even Anders dan Anders.