Niet wat ik er van verwacht had

De kleur niet zo als afbeelding en komen veel pluisjes van af

Snelle bezorging!

Super tevreden met de producten

De was ruikt heerlijk

De was ruikt heerlijk, de tip kwam van mijn schoondochter

Vriendelijke winkel, maar schaal voldeed niet

De bestelling ging makkelijk. Schaal was goed verpakt en levering redelijk vlot. Helaas voldeed schaal niet aan het beeld op de foto. Minder grillig van vorm en de kleur (olijf), echt stuk lichter dan op de foto. Terugsturen iets te ingewikkeld met herroepinsformulier invullen. Zelf moeten bellen (voicemail met tip beter te mailen), dus gemaild op dag 3 na verzenden herroepingsformulier of ik kon terugsturen. Snel antwoord dat verzendkosten eigen rekening is en om die te besparen kreeg ik 15% korting op schaal om deze dan alsnog te houden. Op de stevige prijs voor de schaal was dit geen optie, omdat we de schaal zo niet mooi vonden. Ik beveel ze aan, maar weet dat terugzenden voor eigen rekening is en foto's niet perse overeenkomen met werkelijkheid.

Snelle levering en goed product, ik ben zeer tevreden!

Mooi product en snelle verzending

Had t product snel.nodig en binnen een uur was de bestelling al verwerkt. Origineel en bijzonder product wat in goede aarde viel. Prijs in tijdschrift Linda was zonder BTW dat was de enige teleurstelling

Top producten. Snel geleverd

Perfect super fris

Echt n aanrader

Snelle levering.

Snelle levering goed verpakt.

Heerlijke waaparfum

Waaparfum gekocht en deze ruikt echt heerlijk! Kan ik zeker aanraden. Ik heb de bestelling snel ontvangen. Volgende keer ga ik weer via deze site bestellen.

Gewoon echt en eerlijk

Juist het persoonlijke tintje erbij, Met een leuk kaartje, en een groet. Dat doet een mens goed, Gr Christien

Super, voor ieder budget iets.

Leuke , lieve originele kadootjes, snel en goed verpakt geleverd.

super

Keurige verzending, snel, met een vriendelijke boodschap om je plezier te wensen met je aankoop. M.a.w. hier kom je graag terug.

Fijne geuren besteld

Een aantal melt-waxen besteld. Heerlijke geuren, welke goed worden beschreven op de site. Een aanrader.

geweldig

Had diverse items besteld maar werd gebeld dat er 1 item niet meer op voorraad was. Volgende dag al mijn geld terug en andere items werden daarna keurig bezorgd

Heerlijke geur

Dat mijn was lekker ruikt is belangrijk maar een speciaal geurtje die niet iedereen heeft is nog lekkerder

prima afhandeling

Netjes op tijd geleverd aan de bezorger. Echter bezorgdienst leverde 5 dagen te laat.... Ik zou gewoon Post Nl gebruiken. DHL laat nog wel eens een steekje vallen wanneer het gaat om bezorging op afgesproken plek.....

top

Heerlijke frisse geur

Een klein dopje bij mijn vitrage en de hele kamer ruikt heerlijk.

Hele vlotte levering

Snelle en nette bezorging

Netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij.

Producten ruiken heerlijk

Sint Agathaplein 65

5427AA Boekel

06 15226029

Over Bijzonder Design Store

Bijzonder Design Store is een eigenwijze winkel en webshop, een ontmoetingsplek met een eigen stijl voor iedereen die op zoek is naar net iets anders. Hier vind je unieke en originele cadeau's, woonaccessoires, verzorgingsproducten, sieraden en lifestyle producten voor een bijzonder iemand of voor jezelf. Bijzonder Design Store: creatief, uniek en net even Anders dan Anders.