Mooie telefoon , ziet er goed uit. Snel geleverd , alles zat erbij behalve een handleiding.

Heel goed prijs kwaliteit telefoon

vlotte levering en goede prijs kwaliteit telefoon gekocht

Duidelijke website met goede filters en bezorging was vlot.

Ik kon dmv de filters heel gericht zoeken. Ook de bezorging was vlot.

Erg goed ontvangen

Was erg prettig. Was precies wat ik had besteld. Was ook netjes optijd binnen gekomen.

alles perfect en snel verlopen

eerste aankoop hier, hopelijk gaat het product meevallen.

Snelle levering, mooi toestel!

Toestel ziet er zeker als nieuw uit. Werkt ook zoals je kunt verwachten van een IPhone. Ik ben er heel blij mee. Ook de prijs is heel aantrekkelijk. Ook een snelle en correcte levering.

Vlot en degelijk

Goed bruikbare website - vlotte levering

Heel er goed en snel

Alles word gauw geleverd en is in goeie staat geleverd

Goedkoper scherm

Heb een dure se2020 128 Gb Aangeschaft om daarna achter te komen dat het scherm van mindere kwaliteit(heb vergelijken met se2020 die ik al had) is tevens loopt de iPhone vast als deze op de lader zit. Lader is ook van mobi en van lage kwaliteit , word heel snel heel warm

Beste Naoufal, Het spijt ons zeer dat de telefoon niet naar behoren functioneert, dit komt zelden voor!. We zien je reactie graag tegemoet via [email protected]. Met vriendelijke groet, Serviceteam Mobisite

Prima en snelle levering

De telefoon was zoals beschreven was op de site en was in goede conditie.

Goede ervaring, snelle levering, en telefoon is als nieuw, goed werkend toestel ontvangen, voorzien van tempered glass en hoesje. Doen wat ze beloven.

Alles is volgens afspraak geleverd

Alle accessoires waren toegevoegd. Iphone is in nieuwstaat geleverd en is een mooi cadeau voor onze dochter.

Goede kwaliteit

Mobisite zeer vriendelijke service vandaag besteld morgen thuis ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Prettig!

Ze maken waar wat ze vermelden op hun site. Product volgens omschrijving

Goed product en op tijd!

Ik heb onlangs een 'als nieuw' iPhone SE voor mijn man gekocht. Deze was inderdaad in de afgesproken conditie en voldoet aan onze verwachtingen. Wat is fijn is dat, bij het bestellen, je kan kiezen precies dat kwaliteit wat je wil hebben. En het was ook binnen de geadverteerde tijd geleverd, ook fijn!

Doen wat ze beloven!

Mijn producten zijn snel geleverd en zijn exact hetzelfde als op de website!

Top kwaliteit. Geen krasje te vinden en geen woord om gelogen.

Fijne communicatie en afhandeling dankjewel !

supersnelle afhandeling van mijn retourzending

Ik had de bestelde Iphone SE2020 achteraf niet nodig. Dus na een paar dagen heb ik deze ongebruikt teruggestuurd: al de volgende dag kwam mijn creditfactuur binnen.

Snelle levering en goed product.

De levering van de iPhone was super snel. Alles netjes verpakt en kwaliteit van het toestel en de batterij prima!

perfect

snelle levering, mooi product

Prima toestel, zonder gebruikssporen

Het toestel ziet er als nieuw uit. Werkt perfect. Alles zat in de doos : lader, kabel, simpin, oortjes, hoesje en screenprotector. Alleen jammer dat het hoesje niet overeenstemt met het door mij bestelde model.

Snel antwoord op vragen en snelle levering

Het antwoord op mijn vraag na de levering was heel snel en duidelijk. Ook de Iphone werd perfect geleverd zoals beschreven. Heel blij ermee

Ene dag besteld, volgende dag in huis!! Geweldige iPhone, 100% batterij

Perfect toestel

Als nieuw toestel, vlugge verzending en goede communicatie, kortom : perfect !

Perfecte levering

Perfecte afhandeling Zeer tevreden

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Wat zijn onze diensten? - Gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone of iPad - Refurbished toestellen in technische topconditie - 2 jaar garantie op alle toestellen - 14 dagen uitproberen, zonder gedoe - Probleemloos retourneren, niet goed geld terug garantie - Accu capaciteit van alle toestellen is nieuw of nagenoeg nieuw - Alle toestellen zijn simlock-vrij - Gratis verzending binnen Nederland en België - Veilige levering, Volg je bestelling met track & trace - Vandaag besteld, morgen in huis - Laagste prijs garantie - 97% klanttevredenheid! Wij zijn lid van Thuiswinkel Waarborg, zo ben je altijd verzekerd voor je aankoop!