Correcte en snelle levering

Goede communicatie, goede kwaliteit en fijna samenwerking

Vlotte , eerlijke samenwerking tot een mooi resultaat

Na het bedrijfsbezoek met mijn opdrachtgever wisten we al snel dat we de juiste keuze hadden gemaakt om met Bosch beton in zee te gaan. Voor de inrichting van het nieuw bedrijfsterrein van Tuinmaterialen van de bergh in Duffel heeft Bosch beton mooi werk geleverd. Een aangename samenwerking en een goed contact met Bart , de verantwoordelijke voor België .

Correcte prijs, correcte levering

Prijsoffertes volgen snel op de prijsaanvragen, de leveringsafspraken worden correct nagekomen, goede aftersales, kortom altijd leuk samenwerken met BoschBeton!

Snel,top service en super mooi afgewerkte l elementen

Voor de eerste maal in contact gekomen *snel de offerte mogen ontvangen *zelfs maatwerk en binnen de week geleverd! Gewoon top service Hier wordt men gelukkig van Alvast bedankt en tot de volgende keer