Heerlijk matras

Slaapt heerlijk

Service is goed, maar matras is te veel warm.

Het matras als product is goed. Het matras ligt prima, maar te heet. Alleen als je het snel warm hebt, er ventileert niks. Het is echt niet aan te bevelen. Je zweet je kapot op zo'n matras. Mijn vrouw is iemand die het niet gauw warm heeft, maar dit vond ze echt ook veel te warm. Tja na een ruime proefperiode hebben we het matras geretourneerd. En eerlijk is eerlijk, de service van Yousleep is prima. Tja op zich jammer, maar ondanks de lange zoektocht was het toch niet wat we ervan hadden gehoopt.

Beste J. Havinga, Dank je wel voor het delen van je ervaring. Gelukkig hebben wij de mogelijkheid om het matras 101 nachten te proberen. Dit heb je goed gedaan en daardoor tot de conclusie gekomen dat het matras niet passend is voor jou. Uiteraard vinden wij het jammer om te horen dat het matras niet aansluit bij jouw wensen, maar op welke matras iemand goed slaapt, blijft toch voor iedereen anders. Wij zijn blij om te horen dat je helemaal tevreden bent over de service en zullen alles natuurlijk ook helemaal netjes afhandelen. Groetjes, Lieke

Uitstekende matrassen en snelle service

Met behulp van de instructievideo zijn de matrassen slaapklaar in een handomdraai. Door de dikte van de matras heb je gelijk een iets hogere instap, wat erg prettig is. Ook voor personen met een mindere rug zijn deze matrassen zeer geschikt. Mijn ervaring in laatstgenoemde is erg goed. Daarnaast is de hoes uitwasbaar....erg prettig.

Beste Dres, Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat het matras ook jouw rug goed ondersteund. Wij wisten het al, toch is het leuker als je het van een ander hoort ;) Veel gezonde nachtrusten gewenst, namens het Yousleep-team. Groetjes, Lieke

Geen aanrader

Ik had hoge verwachtingen, maar die werden helaas niet bewaarheid. Het idee van acht hardheden in één matras is leuk bedacht, maar in de praktijk werkt het niet. Lig je bijvoorbeeld met je schouders op hardheid 25, dan liggen je benen op hardheid 50 en dat is niet comfortabel. De mogelijkheden tot aanpassen van de heupzone zijn gehalveerd, waardoor de hardheid van deze zone gelijk is voor twee standen van de matras. De keuzemogelijkheid van acht standen geldt dus alleen voor de schouderzone. Dat de matras overal verschillende hardheden heeft, maakt dat de matras maar in één lighouding beslaapbaar is. Conform het advies, heb ik de matras eerst een week geprobeerd zoals deze werd geleverd (stand 3). Dit was voor mij te hard en heb de zachtste stand geprobeerd, maar stand 1 is nog steeds veel te hard. Al met al dus geen succes en ik heb de matras dan ook aangemeld voor retour.

Beste Saskia, Wij waarderen het dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaringen te delen. Dank je wel daarvoor. In het kort komt het er op neer dat een matras ondersteunend moet zijn aan de drukpunten (de ‘uitstekende delen’) van het lichaam. Dat zijn de schouders en de heupen. Als er vanuit het lichaam geen druk ontstaat, bijvoorbeeld bij de voeten, is het variëren in comfort onvoldoende effectief. Daarom wordt er bij een matras nooit gesproken over ‘de voetzone’. De twee heupzones in ons matras zijn, op beide zijdes, gevarieerd aan de hardheid (of zachtheid) van de schouderzones. ‘Slaapcomfort’ blijft altijd een individuele ervaring: ‘over smaak valt niet te twisten’. Helaas past ons matras niet bij jouw comfortwensen. Gelukkig hebben we daarom de 101 nachten proefslapen, dus we komen het matras zo snel mogelijk ophalen. Hartelijke groeten, Lieke

Deze matras is stevig en ligt toch zacht

Vanaf nacht 2 (eerste nacht even wennen) beter geslapen: door de stevigheid van de matras verander je makkelijk van positie zonder wakker te worden; in combinatie met de zachtere toplaag heb ik geen last meer van afknellingen vanuit de rug en schouder. De matras blijft ook mooi liggen bij gebruik van de elektrisch verstelbare bedbodem. Tot nu toe ben ik zeer tevreden!

Beste Els, hartelijk dank voor jouw review. Daar worden we blij van! Wij wensen je nog heel veel rustige, gezonde en comfortabele nachten slapen toe! Groet, Lieke

Boven verwachting

Ik was een beetje sceptisch omdat ik het bedrijf niet kende en de prijs aan de lagere kant zit. Maar na een paar weken slapen kan ik zeggen dat ik heel blij ben. Ik word in de nacht ook niet echt meer wakker terwijl ik vrij lang last heb gehad van draaien en slaap moeilijkheden. Ben zeer tevreden!

Dát is wat we bedoelen met `Zwitserse kwaliteit voor een Nederlandse prijs´ 😊. Niets teveel gezegd dus. Vele fijne en gezonde nachtrusten gewenst, Chantal. Groet, Lieke

Fantastische service

Matras zeer snel geleverd maar omdat ik het niet uitgepakt en uitgerold had leek het erop dat de maat niet goed was. Contact opgenomen met Yousleep die meteen voor me aan de slag gegaan zijn en binnen 2 dagen had ik een nieuw matras, zelfde maat, die na uitrollen perfect bleek te passen. Ik had over het hoofd gezien dat het matras dubbelgeslagen opgerold was. Shame on me! Dank je wel Yousleep voor jullie fantastische service en nogmaals mijn excuses!

Het kan allemaal gebeuren, Jolanda! Geen probleem en fijn dat we het snel hebben kunnen oplossen. Veel fijne nachten gewenst, namens het Yousleep team. Groetjes, Lieke

Raar

Matras gekocht en gekozen voor de Klarna betaalwijze. Er volgde toen een rare doorgeleiding naar mijn bankrekening om identiteit te verifiëren. EVEN OPLETTEN DUS. Teo

Beste Teo! Hartelijk dank voor jouw positieve beoordeling. Dat waarderen we enorm! Ook dank je wel voor jouw tip. Klarna is een zeer betrouwbare partner, maar het is wijs om altijd alert te zijn! Inmiddels staat jouw matras klaar voor verzending: Yousleep komt naar je toe. Groetjes, Lieke

Goed product en goede service

Het is een a. een goed matras, b. ziet er mooi uit en c. wordt snel geleverd. Toen ik na twee weken de matras toch te hard vond is er vanuit Yousleep persoonlijk contact geweest en heb ik de mogelijkheid gekregen om een zachtere toplaag te bestellen. Deze is ook weer snel geleverd en nu voldoet het matras helemaal aan mijn wensen. Ik ben er blij mee en slaap heerlijk.

Wat een fijne review! Dáár doen we het voor! Sweet dreams Janneke! Groet, Lieke

Superfijn matras!

Na 2 weken verschillende hardheden te hebben geprobeerd, heb ik de middelste hardheid gekozen. Het matras ligt heerlijk. Snel geleverd en ik ben uiterst vriendelijk geholpen door de klantenservice toen ik belde voor een ander bezorgadres, super!

Even de tijd nemen om de beste stevigheid uit te proberen is een goed advies! Dank je wel daarvoor! Veel geluk in jouw nieuwe huis en op jouw nieuwe matras! Groetjes, Lieke

Goedemorgen!!

Onlangs twee kussens besteld welke de volgende dag werden bezorgd. Na jarenlange nekklachten is slapen weer een feest! Aanrader!

Slapen hoort een feestje te zijn! Fijn dat we daaraan hebben kunnen bijdragen! Groetjes, Lieke

Het is nog even wennen

Mijn vorige matras had een memoryfoam bovenkant...en dan is dit matras wel even wennen. En in de omschrijving staat dat de matras 8 instellingen heeft...wij kunnen er maar 6 vinden. 4 duidelijke instellingen voor het onderste deel en volgens mij maar 2 voor de topper? De kant met de hobbels (zacht) of de vlakke kant (hard). Ik moet denk ik wel even melden dat zowel mijn man als ik de nodige lichaamelijke klachten hebben. We moeten regelmatig van matras wisselen.. Ik denk dat je met dit matras waar krijgt voor je geld.

Beste familie Bonthuis! Hartelijk dank voor jullie positieve review. Dáár doen we het voor! Het matras heeft inderdaad 8 comfortinstellingen: 4 basisinstellingen van het kernmatras (H25-H50-H75-H100), die alle 4 verfijnd worden met de 2 instellingen van de toplaag (vlak of geribbeld). Het lichaam moet altijd wennen aan een nieuw matras. We durven er op te vertrouwen dat het Yousleep matras ook voor jullie een uitkomst is!

Mijn dochter slaapt beter dan ooit.

Nieuw matras voor mijn dochter gekocht. Ze is niet uit bed te slaan ‘s morgens.

Dank je wel Maarten, voor jouw positieve review! Wekkers hebben we (nog) niet in de collectie, wel een goed idee :). Groetjes, Lieke

Meer dan tevreden!!

Wij zijn super blij met de nieuwe 2-persoons matras. Snelle, correcte levering. Matras is per persoon naar ieders wens in te stellen, gewoon top! En de prijs, tja kijk en vergelijk, dan ga je zeker naar YOUSLEEP.

Fantastisch matras

Heerlijk matras , nergens geen pijn meer !

Fijn om te horen! Dank je wel voor je compliment! Groetjes, Lieke

Matras wordt netjes afgeleverd. Als je het uit de verpakking haalt vormt het matras zich vanzelf waarna je er al gelijk op kunt slapen. Na vijf nachten hebben we voor een andere hardheid gekozen en we slapen geweldig op het nieuwe matras. Het ondersteund en je wordt uitgerust wakker. Kortom een geweldige prijs voor een geweldig matras.

Nou, dat is fijn om te horen, want we worden heel blij van enthousiaste klanten! Bedankt dat je voor ons gekozen hebt! Fijne, gezonde nachten gewenst! Groetjes, Claudia

Slapen was nog niet zo fijn

In onze camper lagen deze matrassen in camperformaat, vandaar onze zoektocht naar de thuismatrassen. Via You Sleep aangeschaft en zo blij mee. Slapen was nog niet zo fijn!

Dank je wel voor je enthousiaste reactie, Wendy! Fijn dat ons contact heeft geleid tot het gewenste resultaat! Nog vele goede, gezonde nachtrusten toegewenst! Groetjes, Ed

Snelle bezorging .en matras slaapt heerlijk

Dank je wel voor jouw positieve review, Thea! Dat doet ons goed! Nog heel veel goede nachten toegewenst! Groetjes, Claudia

Een zalig matras die nog even nog wat inleg tijd nodig had

Ik stapte af van een 30 cm schuimmatras die erg slecht beviel. Dus het was even afwachten of deze 20cm dikke matras wel voldoende comfort zou bieden. En ik moet zeggen, dat doet het wonderwel. Het ligt heerlijk, is ondersteunend waar nodig en geeft de nodige flexibiliteit wanneer ik bijvoorbeeld om mij zij lig. Tot zover ben ik dus zeer tevreden...

Beste Berry! Dank je wel voor je uitgebreide review! Het innovatieve, Zwitserse EvoPore schuim zorgt er inderdaad voor dat er meer ondersteuning geboden wordt, zonder dat het schuim daarvoor dikker hoeft te zijn. Fijn dat je dit zo ervaart! Veel goede, gezonde nachtrusten toegewenst! Groetjes, Claudia

Super matras!

Het is een super matras, heb deze kunnen instellen naar mijn eigen wens en slaapt top! En Zwitserse kwaliteit voor dit geld vind je nergens anders. Ik ben zeer tevreden!

Beste Bjorn, dank je wel voor jouw positieve review! Sweet dreams ! Groeten, Lieke