Wij zijn heel erg tevreden!

Wij zijn heel fijn geholpen door Peter in Beuningen. Hij heeft ons goed geïnformeerd. Vandaag is onze mooie boxspring bezorgd. Hele vriendelijke bezorgers. Hebben alles netjes en met zorg geplaatst. Kortom: wij zijn heel tevreden met Slaapsfeer!

TOP in elk onderdeel!

Van het prettige & zeer professionele advies van Kaja in Beers. Tot en met de levering door 2 medewerkers die er zin in hebben en oog hebben voor detail: zeer beleefd, netjes werken, de boel stylen en de klant een feestgevoel geven met hun nieuwe aankoop! Super blij met onze matrassen, dekbedden en nachtkastjes! Alles klopt, chapeau, Slaapsfeer!

zu 100 % zufrieden !

Wir kommen aus Deutschland aber wir würden unsere Möbel immer wieder bei Ihnen kaufen. Die Beratung in Ihrem Haus war sehr gut und freundlich. Es wurde sich Zeit genommen und man ist auf alle Fragen eingegangen. Die Monteure haben den Termin eingehalten, waren absolut kompetent und haben sehr sauber gearbeitet. Wir sind sehr zufrieden und können Ihr Möbelhaus nur weiterempfehlen. Vielen Dank!

Goede service, vriendelijk en deskundig

Vanaf het eerste moment heel goed geholpen. Er is echt tijd en aandacht voor je. Ook bij het afleveren en monteren, zeer vriendelijke en deskundige monteurs.

Snelle & Perfecte Service

Gisteren gebeld en vandaag gerepareerd! Wat een verademing. Er zijn gelukkig ook bedrijven waar zaken wel goed geregeld zijn. Gisteren gebeld over een probleem met de elektrische verstelling van ons bed. Binnen een uur netjes terug gebeld voor de planning en vanmorgen gebeld dat de heren onderweg waren. Twee nette monteurs die snel en vakkundig de diagnose stelde en het probleem hebben opgelost. Hier krijg je tevreden klanten van. Hartelijk dank voor de snelle service Slaapsfeer!!

goede, vriendelijke en vakkundige lokale service

Bij Cor in Groesbeek hebben wij onze Nolte slaapkamerkasten inclusief bureau (lokaal) gekocht. Op professionele en ondersteunende wijze heeft hij ons daarbij van de juiste adviezen voorzien. Vandaag is e.e.a. door Jordi en Dave vakkundig in ons appartement in elkaar gezet en geplaatst. Het werkt allemaal top en staat erg mooi. Dank voor de advisering, correcte afhandeling en vriendelijke werkwijze. Zojuist werden we meteen door Eddie van de planning gebeld hoe e.e.a. was verlopen. Inclusief het aanbod van service en nazorg. Al met al zijn wij erg tevreden over Slaapsfeer Groesbeek. Cees en Brigitte, Nijmegen

top service

ik was al jaren op zoek naar matrassen maar steeds stuurde ik het terug omdat het erg slecht lag. uiteindelijk bij slaapsfeer in Groesbeek terecht gekomen daar kreeg ik echt hele fijne uitleg en werd er tijd genomen en geluisterd, ik koos toen voor de matrassen bram firm met de topper chrystal,en v.af nacht 1 slaap ik zo heerlijk, geen lichamelijke pijntjes meer,thanks slaapsfeer voor jullie advies

Geweldige ervaring bij Slaapsfeer Beers.

Op aanraden van vrienden hebben wij een elektrisch verstelbaar boxspring gekocht bij Slaapsfeer in Beers. We werden geholpen door Debby op een bijzonder vriendelijke en vakkundige manier in de zaak in Beers. Na verschillende bedden uitgeprobeerd te hebben was de keuze gevallen op model Cinderella . Er werd alle tijd genomen om verschillende matras, toppers en kussens uit te proberen. Toen de boxspring afgeleverd werd is het op vakkundige manier geplaatst en de monteurs waren vriendelijk en hebben ook nog geholpen om het oude bed te verplaatsen. Kortom zijn wij zeer tevreden over Slaapsfeer Beers en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen bij onze familie en vriendenkring.

Ontzettend fijn met ons meegedacht!

Ik ben ontzettend fijn geholpen voor het vinden van een meest passende oplossing bij het vinden van de juiste slaapconfort gezien mijn lichamelijke klachten. Eerst door Debby en in een later stadium door Kaja. Deze zoektocht hield o.a in dat Debby uiteindelijk heeft geregeld dat Kaja bij mij thuis het matras (boxspring) en hoofdkussen kwam observeren . 3 testtoppers heb ik mogen proberen voor ieder 2 nachten. Echter zonder het gewenste resultaat. Eenmaal weer terug in de winkel ( Beers) adviseerde Kaja me een traagschuimmatras die ik wederom mocht testen thuis. Tevens een ander hoofdkussen. Beide bevielen goed en heeft me uiteindelijk doen besluiten over te gaan van een boxspring naar een lattenbodem met matras. Niets was Debby en Kaja teveel en dit heeft me een groot gevoel van vertrouwen gegeven in mijn zoektocht. Daarvoor ontzettend bedankt! Op naar een fijn slaapcomfort en vooral het gevoel van uitgerust de dag weer kunnen beginnen. Groetjes, Marjon

Met een erg goed en tevreden gevoel een nieuw bed/boxspring set gekocht!

Vriendelijk ontvangen in de winkel in Groesbeek. We hebben op ons gemak rond kunnen kijken waarna we voor de aankoop goed zijn geadviseerd en geholpen (Eline)! Ze had alle tijd voor ons. Inmiddels slapen we heerlijk.. niet eens hoeven wennen.. dat wil wel zeggen dat we een goede investering gedaan hebben! Er was nog wel een probleem met de stof aan een kant van het bed.. deze was er verkeerd om opgezet maar dit was binnen een paar dagen opgelost! Wederom goede service! Een aanrader voor iedereen dus.. wij zijn blije klanten!

Wat een top service!

Een buitengewone ervaring met Slaapsfeer! Van het bedselectieproces tot aan de vakkundige levering en montage, kan ik alleen maar zeggen: topklasse! Het team nam de tijd om eerlijk advies te geven, en de twee mannen die de levering en montage verzorgden, werkten uiterst nauwkeurig en namen de tijd om alles uit te leggen. Echt een geweldige service!

Super blij mee

2 geweldig mooie kasten uitgezocht in groesbeek met fantastische geadviseerde indeling en kleur en spiegelkleur . Past perfect bij elkaar . Super blij mee. De plaatsing ging super goed echte vaklui.

Eerlijk en klantvriendelijkheid

Verkoop in de winkel (beuningen) was duidelijk, snel en professioneel. Er wordt goed geluisterd naar de behoefte en dan testen maar. Ontvangst bevestiging per mail is fijn. Duidelijkheid over de leverdatum. Afleveren bed ging snel en goed. Mannen zijn netjes en vriendelijk.

Beste Marlou, Hartelijk dank voor de review! Fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen. Wat zult u lekker slapen :)

Vakkundig en goede service

In de winkel in Groesbeek vakkundig en in goede sfeer geholpen, waarbij alle tijd voor ons genomen werd en uitgelegd wat de voor- en nadelen van de ene tov de andere matras was Ook de bezorging was perfect met vooraf een telefoontje wanneer er bezorgd werd en op de dag zelf nogmaals een berichtje dat men onderweg was

Beste Harry, Dank u wel voor de mooie review! Geniet van het nieuw matras en slaap lekker!

Wat een service

Bij reparatie van Auping slaapkamer lampje, buiten de garantie termijn, zelf het glaswerk laten vallen. De Koninklijke Auping kon niets meer voor ons betekenen. Toen kwam de heer Cor Stam van SlaapSfeer Groesbeek met de mededeling dat hij nog zo’n exemplaar had. Ben direct naar zijn zaak gegaan en wat schetst mijn verbazing. Geen betaling, gratis. Wat een service.

Beste Chrétien, Een goede service is wat wij onze klanten willen bieden. Goed om te lezen dat deze bij u ook zo goed is bevallen!

Top service!

Ik had een probleem met de afstandsbediening van het bed, maar Eddie, Peter en Maike hadden dit binnen een dag opgelost. Super! Bedankt lieve mensen.

Beste Helen! Goed om te lezen dat u goed bent geholpen en dat alles weer werkt. Mocht u nog eens vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan horen wij het uiteraard graag.

Super winkel

Hele fijne winkel en mensen we hadden een foutje in de maat gemaakt op bon en na contact opgenomen te hebben leveren ze een nieuwe topper op juiste maat kosteloos. TOP SERVICE Mark de waal

Beste Mark, Wat goed om te lezen dat u zo goed bent geholpen!

Helemaal tevreden

Vriendelijk en geduldig geholpen met het kiezen van het juiste matras met kussens. Fijn dat we hier alle tijd voor kregen. Zelf de kussens op proef kunnen uitproberen. De bodems en matrassen werden netjes in het bed gelegd en alles werd weer netjes achtergelaten. Ook fijn dat er een kwartier vantevoren even gebeld werd om de bezorging aan te kondigen. Het matras ligt heerlijk, enige minpuntje is dat we nu liever niet meer ons bed uitkomen.

Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat u liever het bed niet meer uitkomt is het beste compliment dat wij kunnen krijgen :)

Heel tevreden

Wij zijn heel tevreden over de service verleend bij de installatie van ons bed. Heel hartelijk dank.

In een woord GEWELDIG

Op tijd geleverd, Keurige nette en beleefde mensen. Alles compleet in een keer geleverd en exact naar wens geplaatst en afgesteld. Alles inpakmaterialen mee terug genomen helemaal top. Het verliep vlekkeloos Dus zeker een aanrader!!! 10 sterren kwaliteit. Dus totaal verdienen deze mensen een 10 met een gouden griffel !!! Luitjes ook nogmaals super bedankt.

erg goede service ook na anderhalf jaar

November 2021 hebben we twee matrassen en een nieuw dekbed gekocht. Erg prettig geholpen door onder andere Annemiek(e), met veel kennis van zaken. En we slapen al anderhalf jaar heerlijk op de Auping-matrassen. Het dekbed was van Texeler, lamswol. Echter al sinds enige tijd had ik toenemend last van kleine krulhaartjes op het bed en regelmatig ook in m'n mond; een zwart dekbedovertrek maakte het echt duidelijk; overal lamswollen haartjes die door de tijk van het dekbed heen kwamen. Deze week met het dekbed teruggegaan, en opnieuw was daar Annemiek(e); het probleem werd meteen door haar erkent, en ze nam contact op met Texeler met als uitkomst direct een nieuw dekbed! (het oude dekbed werd zelfs niet teruggevraagd). Dat is dus echt prettige service! Geert

vriendelijke en goede service

Wij zijn goed en vriendelijk geholpen in Beuningen door Peter en zijn team. Fijn om te merken dat de service daar niet stopt. Een breuk in de lattenbodem is keurig verholpen. De medewerkers van Slaapsfeer waren vriendelijk en oplossingsgericht. Complimenten voor de professionele zaak en het hele team. Ik kan Slaapsfeer van harte aanbevelen aan nieuwe bedden klanten.

Goed geadviseerd en uitstekende service

Wij zijn bij Slaapsfeer in Beuningen op een enthousiaste en deskundige wijze geadviseerd. De verkoopster had duidelijk veel plezier in haar werk. Ze heeft ons uitstekend geholpen.

Fijn om te horen! Bedankt voor de review.

Goed advies

Wij werden gelijk vriendelijk aangesproken bij binnenkomst in tegenstelling tot andere winkels waar we eerder naar binnen liepen. Goed advies volgde waarop wij besloten 2 boxsprings aan te schaffen voor onze beide kinderen. Nu even wachten tot dat de de boxsprings er zijn. Wij zijn zeer tevreden tot nu toe.

Beste Danielle, Wat fijn om te lezen dat u tot op heden zeer tevreden bent! Alvast veel slaapplezier met de nieuwe boxsprings.

Prima geholpen door Slaapsfeer Beers

Uitstekend voorgelicht in de showroom en heel goed en netjes opgebouwd . Uitleg van ons nieuwe bed door de bezorgers was ook prima.

Wat leuk om te lezen! Hartelijk dank voor de leuke review.