Heel goed geholpen

Na een heerlijke overnachting in een hotel in Nijmegen heb ik contact gezocht via whatsapp om te weten te komen onder welk dekbed (geleverd door Slaapsfeer) ik zo fijn had geslapen. Het app contact was prettig: Annemieke was heel vriendelijk en hulpvaardig en zij dacht goed mee. Diezelfde dag nog mijn bestelling gedaan en de volgende dag had ik het donzen dekbed al in huis. Ik heb heerlijk geslapen!

Beste Denise, Wat leuk om te lezen dat je door het slapen in een hotel bij ons terecht bent gekomen! Het complimentje aan Annemieke hebben wij doorgegeven!

Super fijne en snelle afhandeling als er wat defect is.

Altijd vriendelijk aan de telefoon of in de winkel. Gaan direct voor je aan de slag als er iets niet werkt. Komen afspraken snel na. Super fijn bed geleverd voor onze B&B. We krijgen heel veel complimenten over het bed. Dus bijdeze zijn ze ook voor jullie Slaapsfeer Beers! Groetjes B&B Prima Toeven Mill

Beste, Wat een leuke reactie! Goed om te merken dat jullie gasten ook zo genieten van het heerlijke bed. Dankjewel voor de positieve review!

Altijd vriendelijk en snelle service als er iets is. Super!

Beste Michelle! Dankjewel voor de review! Goed om te lezen.

Hier is de klant echt KONING

Ben eerst bij de grote winkelketens gaan kijken voor een nieuwe boxspring. Maar na de ervaringen van klanten gelezen te hebben kwam ik toch in Beers bij Slaapsfeer terecht. Daar werd ik geweldig geholpen door Debbie. Alle afspraken zijn nagekomen. Levering op tijd. Twee nette monteurs die alles vakkundig geplaatst hebben. Alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen. De zelfde dag nog een telefoontje gekregen of alles naar wens verlopen was. Zo wil je als klant geholpen worden. Slaapsfeer is een echte aanrader. TOP

Beste Gerard, Wat een fijne review. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten heerlijk kunnen slapen. Dat doen we vanaf het advies in de winkel tot het telefoontje aan het eind! Hartelijk dankt voor de review!

Perfect!

Zeer tevreden over het team. Een 10!

We slapen weer heerlijk

Goed geholpen in Groesbeek voor een nieuwe topper en kussens. Zelfs eerst kunnen proefbladen met testkussens, top service!

We zijn geweldig en vakkundig geholpen in Beuningen.

Van advies tot en met de levering is alles tot in de puntjes verzorgd. Een dik compliment!!

Uitstekend!

Peter bij Slaapsfeer Beuningen heeft me uitstekend geadviseerd, zonder opdringerig te zijn. Dankzij zijn professionele uitleg heb ik een mooi bed gekocht wat door de bezorgers van Slaapsfeer vakkundig in elkaar gezet en geplaatst is.

Goed advies en prima service bij levering

Prima advies gehad bij aankoop van mijn Auping bed. Ook de bezorging ging goed met zeer vriendelijke monteurs Jordi en Mark.

Kwaliteit in het vaandel

Wij hebben -na een uitgebreide uitleg en uitproberen van diverse bedden- een boxspring met kussens, dekbedden, overtrekken en hoeslaken gekocht. De verkoopster heeft eindeloos onze vragen beantwoord. Na enkele weken is gisteren het bed geplaatst. Complimenten voor de bezorgers, die ons oude bed naar beneden hebben gebracht. De bedlampjes, die wij zelf gekocht hadden, gemonteerd aan de achterwand. Omdat het bed niet over de trap ging een Frans balkon buiten van de muur geschroefd en later weer teruggeplaatst zodat het bed via een badkamerdeur naar binnen kon. Het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Het bed ligt heerlijk en door de goede voorlichting hebben we een juiste keuze gemaakt. Dank Slaapsfeer voor het meedenken. Een aanrader dit bedrijf.

Kwaliteit in het vaandel

Wij hebben twee jaar geleden 2 elektrische boxsprings gekocht bij slaapsfeer. Enkele dagen geleden deed een box niets meer. Uitstekend opgelost door slaapsfeer. Netjes gerepareerd. Kwamen dit bij ons thuis ophalen. Heel erg blij en top service!

Super goede service. Wij hebben 2 jaar geleden elektrische boxsprings gekocht bij slaapsfeer.Nu na twee jaar deed een van de boxsprings niets meer. slaapsfeer kwam bij ons thuis en heeft het elektrische onderstel en afstandsbediening mee genomen. na paar dagen telefoontje dat deze gerepareerd was en ze hebben alles weer uitstekend terug geplaatst. Alles doet het weer,super blij. We hoefden hier niets voor te betalen. Echt hele fijne service!

Super goede service. Wij hebben 2 jaar geleden elektrische boxsprings g erg kocht bij slaapsfeer.Nu na twee jaar deed een van de boxsprings niets meer. slaapsfeer kwam bij ons thuis en heeft het elektrische onderstel en afstandsbediening mee genomen. na paar dagen telefoontje dat deze gerepareerd was en ze hebben alles weer uitstekend terug geplaatst. Alles doet het weer,super blij. We hoefden hier niets voor te betalen. Echt hele fijne service!

Uitstekende uitleg en advies bij de aankoop van onze nieuwe Auping Auronde!!

Vandaag is onze nieuwe Auping Auronde geplaatst door 2 VAKMENSEN!! Zeer tevreden over Slaapsfeer m.n. ook over de communicatie!!

Kamerlingh Onnesstraat 9 6603 AX Wijchen