Super!!!

Super mooie juweeltjes, snel verzonden en hele vriendelijke meid!!

Het armbandje was in het echt nog veel mooier dan op de website. Fijne service ook. Zeer tevreden! Ik ga hier vaker bestellen.

Mooie sieraden en erg klantvriendelijk!

Kwalitatieve mooie sieraden, persoonlijk, snel geleverd.

Kwalitatieve mooie sieraden, persoonlijk, snel geleverd.

Snel en kwaliteit

Ik ben heel blij met de ketting. De kwaliteit van de ketting en het bedeltje is heel hoog en de initialen zijn heel netjes verwerkt. Een mooi cadeau om weg te geven en voor jezelf.

Prachtige juwelen en TOPservice

Hele fijne en snelle communicatie. Ik wilde een kleine aanpassing, die perfect en snel geregeld was. Super leuk pakketje om aan te krijgen en dan nog eens prachtige juwelen MET onderhoudsadvies. Ik kan ze alleen maar aanraden!

In 1 woord geweldig!

Ik bestel regelmatig bij Anouk! Ze denkt mee. Wat heel fijn is. De kwaliteit van de sieraden is echt heel goed. Ik ben blij dat ik haar heb gevonden! Ik raad iedereen aan om wat moois te bestellen. Je zult geen spijt krijgen! Ga zo door Anouk! You Rock!!

Prachtige sieraden en zeer goede service

Ik heb een heel mooi persoonlijk sieraad mogen ontvangen en ook nog eens erg snel in huis. Ben hier zo blij mee, echt een aanrader voor iedereen die van mooie sieraden houdt! De kwaliteit is erg goed.

Snelle nette levering

Mooie sieradendisplay besteld, erg blij mee en snel geleverd.

tevreden aankoop

goed en snel aangekomen ,goed product tevreden

Mooi kettinkje laten graveren, ziet er mooi uit en snelle levering.

Prachtige sieraden!

Divers aanbod, snelle levering en met aandacht verpakt. Ik ben een zeer tevreden klant!

Netjegeholpen

Ik ben netjes geholpen. Mooie oorbelken gekocht. En heb geen kast van mn oren. Dat is ook zeer belangrijk.

Prachtige juwelen en uitstekende service

De juwelen zijn steeds zo mooi en uniek. En bovendien moet je amper wachten op je bestelling! En zou het overal moeten zijn. Steeds weer met een grote smile om het mooi verpakte juweel te openen. Gewoon fantastisch!

Nette snelle service, en mooie spullen

Duidelijke website, makkelijk bestellen en keurig uitziende sieraden voor je geld. Kwalitatief prima en levertijd super snel

perfect geregeld!

Alles keurig afgeleverd!

Super!!!

Mooi custom design gravering laten maken. En binnen een dag geleverd!

Prachtig product en super snelle service!

In de ochtend besteld en in de middag lag het kettinkje met mooi afgewerkt hangertje al in de bus! Zeker een aanrader!

Prachtig afgewerkte sieraden en snelle levering

Ik had een armbandje besteld met een 'boeketje' geboortebloemen. Ben zeer tevreden over de mooie afwerking en snelle levering. Zeker een aanrader!

Bestelling vlot ontvangen. Na contact te hebben gehad, omdat het geleverde sieraad niet helemaal voldeed, zeer vlotte reactie met vervolgactie. Top dus! Uiterst tevreden.

Snel geleverd en voldoet geheel aan mijn verwachting

De ketting is precies wat ik er van verwacht had!

Wat een mooie juwelen

Ben enorm blij met mijn ketting met hangertje met gegraveerde geboortebloem! Heel mooi verpakt en met de nodige uitleg op een mooi kaartjeover onderhoud etc van de juwelen . Perfecte service en heel klantvriendelijk. Ik denk dat ik nog wel een paar bestellingen zal plaatsen!

Duidelijke site, vlotte levering en snel antwoord bij vragen!

Snelle service, prachtige sieraden

Anouk is een echte vakvrouw! Echt een onderneemster in hart en nieren. Dat merk je in haar manier van werken, de passie en de liefde die ze legt in het maken/ontwerpen van haar prachtige sieraden. Ik ben heel blij! Dankjewel x

Prachtige producten met een persoonlijke touch!

Ik ben enorm tevreden met mijn order bij Saint Clairmont. Mijn vriendin willen verrassen is hierdoor super gelukt. Prachtige ketting gekocht op advies van Anouk, die niet alleen snel werd geleverd maar ook met een persoonlijke touch in de vorm van een kaartje. Dat is echt een belevenis bieden. Enorm bedankt!

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.