Snelle levering, prachtige ketting.

Ik heb een ketting besteld met een geboorte bloem. De levering was erg snel en ik ben er heel erg blij mee.

Wat een mooie sieraden en wat een service!

Ik wilde een ketting met vingerafdrukken maar dan samen met mijn dochtertje van 11 weken in de vorm van een hart. De afdruk van zo'n klein vingertje nemen is heel lastig maar lukte toch. Vervolgens moesten onze vingerafdrukken een hartje vormen en dit was een wat ingewikkelder werk dan ik dacht. Maar wow wat heeft ze haar best gedaan en een mooie hanger gemaakt. Zo ontzettend blij met het eindresultaat en de moeite die ze gedaan heeft om dit voor elkaar te krijgen. Nogmaal bedankt!

Super mooie sieraden

Ik heb een armbandje met vingerafdruk besteld en ik ben er super blij mee! De opties die er bij het rouwcentrum waren vond ik niet zo mooi, dus ik ben heel blij dat ik deze site gevonden heb. Er werden steeds filmpjes gestuurd tijdens het maak proces en ik ben zo blij met het resultaat! Ik draag hem met veel plezier en krijg er steeds complimenten over.

Super mooi!

Hele mooie sieraden, goed en duidelijk contact en snelle levering. Absoluut tevreden!

Echt heel erg fijn geholpen in mijn keuze voor een herinnering sieraad, meegedacht in hoe we het sieraad konden maken om er mijn herinnering van te maken. Continu op de hoogte gehouden van het graveren en alles kunnen volgen. Een dag later al het sieraad in huis en in het echt is het nog vele malen mooier en kan ik er echt optimaal van genieten! Dank je wel!!!

Een fijne ervaring

Mooie juwelen, vlotte bestelling en betaling en na twee dagen had ik ze al thuis! En verliefd op mijn nieuwe kraaltjes

Uitstekend!

Heel blij met mijn juweeltje! Alleen maar positief!

Het zijn prachtige sieraden met een goede prijs!

Heb ze direct besteld , en heb een beetje vertraging gehad met de post maar zeker niet veel. Toen ik ze kreeg was ik er heel blij mee!

Supersnel en persoonlijke service!

Hele fijne ervaring! Ik had mijn bestelling heel snel in huis en het contact was heel persoonlijk en vriendelijk :-)

Uitstekend!

Voor de derde keer besteld bij Saint Clairmont. De service is echt geweldig, super vriendelijke eigenaresse die al je wensen waar kan maken. Echt een aanrader!

Perfect zoals ik het wilde!

Ik had een idee in mijn hoofd voor een ketting, dus eigenlijk echt een eigen ontwerp. Anouk heeft me enorm goed geholpen daarbij. Het eindresultaat sluit perfect aan bij wat ik in gedachten had.

Je ziet aan het sieraad dat het met veel zorg en liefde is gemaakt. Het valt andere mensen ook op want ik krijg veel complimenten over mijn nieuwe oorringetjes. Past ook overal bij!

Super blij met de communicatie en het eindresultaat! Wat een geweldig sieraad heb ik ontvangen! Bedankt!!

Mooie producten en geweldige service!

Heel fijn contact gehad en ze deed heel veel moeite om nog aan producten te komen die niet op voorraad waren. Vond het zo lief!

Kettingen met gravering

De kettingen zijn mooi en zorgvuldig gemaakt. Een goede, snelle en vriendelijk service waarbij ook meegedacht is in het design en uitwerking! Er is veel mogelijk om een persoonlijke touch aan een sieraad te maken. Wij hebben gekozen voor een ketting, een munt als hanger, met gravering van letters van familieleden met een rozenkwarts. Onze bestelling werd met hele mooie verpakking ingepakt aangeleverd. Zeker een aanrader!

Persoonlijk contact maakt het top!

Wat fijn om persoonlijk contact met Anouk te hebben. Hierbij denkt ze mee en krijg je te horen dat er meer keuzes zijn dan je wellicht denkt. Fijn dat mijn ketting op die manier nog persoonlijker gemaakt kon worden.

Prachtige sieraden, goede kwaliteit!

Ik ben super blij met de sieraden van Saint Clairmont! De kwaliteit is heel goed, ze zijn op maat gemaakt, de verzending is snel, en ze verkleuren niet. Heel blij mee!

Geweldige op maat gemaakt sieraad!

Er wordt ontzettend goed geluisterd naar de wens van de klant! Je krijgt goed advies. Ik heb een prachtig op maat gemaakt sieraad laten maken, helemaal naar wens. De sieraden blijven ook altijd erg mooi en gaan lang mee. Dankbaar! Absolute aanrader..

Geweldig!!

Voor de tweede keer besteld bij Saint Clairmont. Wàt een geweldige service! Eigenaresse is heel erg behulpzaam en super vriendelijk. We hebben samen een prachtige armband ontworpen voor mijn moeder voor moederdag. Ik ben fan! Ik kom zeker terug!

De mooiste handgemaakte sieraden vind je hier. Ik bestelde een ketting met een hanger met vinger afdruk. Echt super mooi en een uniek sieraad.

Heel fijn en snel geholpen. Armbandje besteld met de vingerafdruk van mn overleden opa, niet de makkelijkste opdracht omdat de vingerafdruk niet super scherp was , tussendoor steeds gevraagd na mijn wensen en het is nog mooier geworden dan ik dacht! Super blij mee

Heel snel, behulpzaam en professioneel

Super snel en behulpzaam

Heel fijn contact gehad en super snelle levering! Ik heb mijn armbandje wat aan laten passen en dit was allemaal geen probleem en is in goed overleg gebeurd. Ontzettend tevreden over de service en super blij met het armbandje! Ik raad iedereen aan hier te bestellen!

Prachtige sieraden, geweldige service!

Contact is erg fijn, snel en zeer behulpzaam. Verzending is waanzinnig snel. Sieraden zijn prachtig en de kwaliteit/prijs verhouding is buitengewoon! Heel blij met mijn aankoop en ik kom zeker gauw terug!

Echt een kadootje hoe het ingepakt was!

Echt een aanrader. Een uniek kadootje,alles met zorg en handgemaakt.

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.