Super!!!

Mooi custom design gravering laten maken. En binnen een dag geleverd!

Prachtig product en super snelle service!

In de ochtend besteld en in de middag lag het kettinkje met mooi afgewerkt hangertje al in de bus! Zeker een aanrader!

Prachtig afgewerkte sieraden en snelle levering

Ik had een armbandje besteld met een 'boeketje' geboortebloemen. Ben zeer tevreden over de mooie afwerking en snelle levering. Zeker een aanrader!

Bestelling vlot ontvangen. Na contact te hebben gehad, omdat het geleverde sieraad niet helemaal voldeed, zeer vlotte reactie met vervolgactie. Top dus! Uiterst tevreden.

Snel geleverd en voldoet geheel aan mijn verwachting

De ketting is precies wat ik er van verwacht had!

Wat een mooie juwelen

Ben enorm blij met mijn ketting met hangertje met gegraveerde geboortebloem! Heel mooi verpakt en met de nodige uitleg op een mooi kaartjeover onderhoud etc van de juwelen . Perfecte service en heel klantvriendelijk. Ik denk dat ik nog wel een paar bestellingen zal plaatsen!

Duidelijke site, vlotte levering en snel antwoord bij vragen!

Snelle service, prachtige sieraden

Anouk is een echte vakvrouw! Echt een onderneemster in hart en nieren. Dat merk je in haar manier van werken, de passie en de liefde die ze legt in het maken/ontwerpen van haar prachtige sieraden. Ik ben heel blij! Dankjewel x

Prachtige producten met een persoonlijke touch!

Ik ben enorm tevreden met mijn order bij Saint Clairmont. Mijn vriendin willen verrassen is hierdoor super gelukt. Prachtige ketting gekocht op advies van Anouk, die niet alleen snel werd geleverd maar ook met een persoonlijke touch in de vorm van een kaartje. Dat is echt een belevenis bieden. Enorm bedankt!

Maatwerk!

Ik ben heel blij met mijn mooie rose gouden armbandje waarin rookkwarts is verwerkt. Het was een nog niet bestaand armbandje dus echt maatwerk en uniek! Top service, goede kwaliteit en prijs verhouding :)

Super mooie armband!

Hele mooie producten en fijne service. Ik wilde iets anders met het armbandje dan dat ik kon bestellen en heb dit via de mail kunnen afstemmen. Super fijn!

Enorm meegedacht in mijn wensen.

Ik was op zoek naar een speciale samenstelling van een sieraad. Er is enorm meegedacht tot het helemaal naar wens was. Ik kreeg updates via berichten en erg tevreden over het resultaat. Bedankt!

Ik ben zeer tevreden over Saint Clairmont!

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en de armband is prachtig!

Prachtige sieraden

Ik heb een hele mooie zilveren ketting met daarin de initialen van mijn twee zoontjes gekocht bij Saint Clairmont. Ik draag deze ketting elke dag en krijg er veel complimenten over. Je ziet dat de ketting met veel passie en perfectie gemaakt is. Echt een aanrader om hier sieraden met een mooie persoonlijke touch te kopen. De kwaliteit is enorm goed!

Heel mooi persoonlijk sieraad

In overleg met de eigenaresse een mooi persoonlijk sieraad gemaakt. Steentjes met een betekenis en die bij mij als persoon passen. De armband met een rijtje van 5 steentjes valt precies goed aansluitend om de pols en de steentjes blijven bovenop je arm liggen (ze zakken niet naar de onderkant van je arm omdat ze zo licht zijn). Blij met de armband, de snelheid en de service.

Snelle levering, prachtige ketting.

Ik heb een ketting besteld met een geboorte bloem. De levering was erg snel en ik ben er heel erg blij mee.

Wat een mooie sieraden en wat een service!

Ik wilde een ketting met vingerafdrukken maar dan samen met mijn dochtertje van 11 weken in de vorm van een hart. De afdruk van zo'n klein vingertje nemen is heel lastig maar lukte toch. Vervolgens moesten onze vingerafdrukken een hartje vormen en dit was een wat ingewikkelder werk dan ik dacht. Maar wow wat heeft ze haar best gedaan en een mooie hanger gemaakt. Zo ontzettend blij met het eindresultaat en de moeite die ze gedaan heeft om dit voor elkaar te krijgen. Nogmaal bedankt!

Super mooie sieraden

Ik heb een armbandje met vingerafdruk besteld en ik ben er super blij mee! De opties die er bij het rouwcentrum waren vond ik niet zo mooi, dus ik ben heel blij dat ik deze site gevonden heb. Er werden steeds filmpjes gestuurd tijdens het maak proces en ik ben zo blij met het resultaat! Ik draag hem met veel plezier en krijg er steeds complimenten over.

Super mooi!

Hele mooie sieraden, goed en duidelijk contact en snelle levering. Absoluut tevreden!

Echt heel erg fijn geholpen in mijn keuze voor een herinnering sieraad, meegedacht in hoe we het sieraad konden maken om er mijn herinnering van te maken. Continu op de hoogte gehouden van het graveren en alles kunnen volgen. Een dag later al het sieraad in huis en in het echt is het nog vele malen mooier en kan ik er echt optimaal van genieten! Dank je wel!!!

Een fijne ervaring

Mooie juwelen, vlotte bestelling en betaling en na twee dagen had ik ze al thuis! En verliefd op mijn nieuwe kraaltjes

Uitstekend!

Heel blij met mijn juweeltje! Alleen maar positief!

Het zijn prachtige sieraden met een goede prijs!

Heb ze direct besteld , en heb een beetje vertraging gehad met de post maar zeker niet veel. Toen ik ze kreeg was ik er heel blij mee!

Supersnel en persoonlijke service!

Hele fijne ervaring! Ik had mijn bestelling heel snel in huis en het contact was heel persoonlijk en vriendelijk :-)

Uitstekend!

Voor de derde keer besteld bij Saint Clairmont. De service is echt geweldig, super vriendelijke eigenaresse die al je wensen waar kan maken. Echt een aanrader!

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.