Mooi

Armbandje is op maat gemaakt (kleiner) en ik had het 2 dagen later in huis. Heel mooi en snelle service.

Snelle levering.

Mooi verpakt!!! De ketting nog niet gezien,omdat het een cadeautje is , maar zal heel mooi zijn. Net als alle andere sieraden die eerder bij haar besteld zijn. Snel geleverd.

Helemaal blij met mijn sieraden

Heel positief verrast door de mooie sieraden en snelle service van Saint Clairmont! Heb al veel complimentjes over mijn nieuwe armbandje en ketting gekregen en draag ze elke dag. 100% aan te raden!

Het perfecte cadeau

Een cadeautje voor een verjaardag, feestdagen of gewoon zomaar. Hier slaag je altijd en ben je verzekerd van een mooi sieraad en een snelle verzending.

Super snelle service en met zorg en liefde verpakt.

Ik had mijn ketting de volgende dag al in huis, zo snel! En het is echt een cadeautje om uit te pakken. Er zit zoveel liefde in, prachtig!

Prachtig sieraad

Heel blij met de persoonlijke ketting! Prachtig gewoon. Hele snelle levering, mooi verpakt

Bestelling was supersnel binnen en prachtig verpakt!

Bij de bestelling werd goed meegedacht en de opties werden duidelijk gecommuniceerd. Prachtig resultaat!

Hele mooie sieraden en fijne service

Prachtig handgemaakte sieraden. Al meerdere keren besteld en ondanks handgemaakt, snel in huis.

Erg blij met mijn sieraden. De sieraden blijven mooi! Eigenaar is erg aardig en het word snel verzonden.

Prima geregeld,

Was zeer tevreden

Super mooi product! Goede kwaliteit! Snelle levering!

Ik had een armbandje besteld en heb mijn vinger afdruk laten graveren voor een persoonlijke touch. Heel erg uniek en super gedetailleerd! Een echte aanrader.

Per ongeluk de verkeerde besteld. Het was al ingepakt, maar werd toch nog opnieuw ingegraveerd en verzonden. Volgende dag al in huis!

Mooie sieraden

Tweemaal een gepersonaliseerd sieraad gekocht. Beide keren een mooi product ontvangen en snelle verzending. Erg vriendelijk in contact.

Prachtige sieraden en heel fijne service

Anouk maakte in opdracht een ketting met twee geboortebloemen ter nagedachtenis aan mijn opa en oma. Heel bijzonder om te hebben en heel blij dat dit zo snel mogelijk was dat het cadeautje er ruim op tijd was voor mijn moeders verjaardag. Ik kan Saint Clairmont zeker aanraden.

Prachtige sieraden, precies zoals op de website.

Wat een leuke edelsteentjes, zulke mooie kleuren. Zo leuk bij iedere outfit een passend edelsteentje. Correcte verzending en mooi verpakt.

Super!!!

Super mooie juweeltjes, snel verzonden en hele vriendelijke meid!!

Het armbandje was in het echt nog veel mooier dan op de website. Fijne service ook. Zeer tevreden! Ik ga hier vaker bestellen.

Mooie sieraden en erg klantvriendelijk!

Kwalitatieve mooie sieraden, persoonlijk, snel geleverd.

Kwalitatieve mooie sieraden, persoonlijk, snel geleverd.

Snel en kwaliteit

Ik ben heel blij met de ketting. De kwaliteit van de ketting en het bedeltje is heel hoog en de initialen zijn heel netjes verwerkt. Een mooi cadeau om weg te geven en voor jezelf.

Prachtige juwelen en TOPservice

Hele fijne en snelle communicatie. Ik wilde een kleine aanpassing, die perfect en snel geregeld was. Super leuk pakketje om aan te krijgen en dan nog eens prachtige juwelen MET onderhoudsadvies. Ik kan ze alleen maar aanraden!

In 1 woord geweldig!

Ik bestel regelmatig bij Anouk! Ze denkt mee. Wat heel fijn is. De kwaliteit van de sieraden is echt heel goed. Ik ben blij dat ik haar heb gevonden! Ik raad iedereen aan om wat moois te bestellen. Je zult geen spijt krijgen! Ga zo door Anouk! You Rock!!

Prachtige sieraden en zeer goede service

Ik heb een heel mooi persoonlijk sieraad mogen ontvangen en ook nog eens erg snel in huis. Ben hier zo blij mee, echt een aanrader voor iedereen die van mooie sieraden houdt! De kwaliteit is erg goed.

Snelle nette levering

Mooie sieradendisplay besteld, erg blij mee en snel geleverd.

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.