Super blij

Mooi en goed kwaliteit

Fijn contract en super service

Ik had een speciaal verzoek voor een gravure. Anouk dacht gelijk mee in mogelijkheden en het was snel geregeld. Na de bestelling was het product super snel gemaakt en verzonden. Extra leuk dat ik kon zien hoe de gravure is gemaakt. Het armbandje was mooi verpakt en een kaartje erbij. Ik heb het armbandje cadeau gegeven en het werd heel goed ontvangen!

Topervaring!

Prachtig armbandje. Vlot contact met Anouk. Topervaring!! Een echte aanrader!

Ontzettend blij dat ik de website van Anouk gevonden heb. Ze is heel attent en lief en heeft het sieraad heel mooi gegraveerd. Reageert snel als je een vraag stelt en het sieraad werd de volgende dag al verzonden. Mooi dat ik zoiets waardevols bij haar heb kunnen laten maken.

Ik ben zo blij met mijn ketting heel mooi krijg al veel complimenten erover

Super goede service, klantvriendelijk, denkt mee. Mooie sieraden, goede kwaliteit. Een aanrader!

Zeer positief

Gemakkelijk te bestellen wat je wilt. Goede communicatie achteraf en op tijd geleverd in België! Bovendien een prachtig juweel. Heel erg bedankt.

Snel, goed en klantvriendelijk!

Ik heb via social media contact gelegd en kreeg snel en goed antwoord. Na het plaatsen van mijn bestelling (met opmerking) kreeg ik wederom snel een antwoord en was mijn bestelling in twee dagen binnen. Het was mooi ingepakt (was een cadeau) en mijn dochters waren super blij met de mooie sieraden. Echt super service!

Prachtig en super service

Ik ben erg blij met het armbandje dat ik hier heb gekocht. Ook was het super mooi ingepakt met leuk kaartje erbij. Bestelling was snel verzonden. Ik beveel Saunt Clairmont dan ook zeker aan!!!!!

Fijne, snelle service!

Altijd goede ervaringen met Anouk, ze gaat super snel aan de slag, levert snel en de kwaliteit is ontzettend goed. Ik word altijd ontzettend blij van zulke gedreven ondernemers die werken met passie voor een product met hoge kwaliteit. Klantenservice is ook altijd super! Op naar nog veel meer mooie sieraden, als cadeau of voor mijzelf. Groetjes, je naamgenoot

Snel geholpen tijdens de feestdagen!

Zelfs tijdens de drukke feestdagen snelle levering en service. Het sieraad ziet er ook super uit. Bedankt!

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering

Klant staat voorop! Hoewel ik dacht een “normale” order geplaatst te hebben, kwam ze toch even bij mij in de lucht om te controleren of dit was wat ik bedoelde, omdat normaliter ze 3 initialen op een ketting anders zou graveren. Ze snapte waarom ik het zo wilde, ging aan de slag en mega snel had ik het kettinkje binnen. Zie je tegenwoordig niet vaak dat mensen vanuit passie liefde en vooral oog voor de klant werken, in plaats van vanuit eigen overtuiging. Zou haar webshop altijd aanraden en ook zeker zelf teruggaan als ik nog een keer iets zoek/wil. Prachtige sieraden!

Fantastische snelle service zonder bezorgkosten

Behalve de vlotte afhandeling ook een heel mooi betaalbaar product, heel blij mee.

Uitstekend!

Super mooi kettinkje ontvangen, echt heel blij mee. Service is verder top, goed bereikbaar bij vragen en het sieraad is mooi verpakt.

Heel leuk contact, mega snelle verzending en prachtige producten!

Prachtige sieraden!

Heb met Anouk contact gehad over wat ik voor ogen had. Want wat ik wilde stond niet echt in de webshop. Ze maakte een voorstel en na akkoord is het snel gemaakt en verzonden. Prachtig product. Ik heb er nu nog een besteld voor mijn zusje voor 5 dec.

Weer heel erg blij

2e bestelling die ik heb geplaatst. Een mooie Mix and Match ketting en oorringetjes Jade. Wederom weer heel erg blij omdat het zo mooi is. De volgende bestelling staat al op mijn verlanglijstje voor kerst. Kwaliteit prijsverhouding is echt super.

Voldoende

Alleen is het armbandje te klein voor mijn pols, wat ik erg jammer vind. Ik heb netjes een mailtje ontvangen en kan het armbandje kosteloos opsturen en het wordt netjes gerepareerd:

Mooi

Armbandje is op maat gemaakt (kleiner) en ik had het 2 dagen later in huis. Heel mooi en snelle service.

Snelle levering.

Mooi verpakt!!! De ketting nog niet gezien,omdat het een cadeautje is , maar zal heel mooi zijn. Net als alle andere sieraden die eerder bij haar besteld zijn. Snel geleverd.

Helemaal blij met mijn sieraden

Heel positief verrast door de mooie sieraden en snelle service van Saint Clairmont! Heb al veel complimentjes over mijn nieuwe armbandje en ketting gekregen en draag ze elke dag. 100% aan te raden!

Het perfecte cadeau

Een cadeautje voor een verjaardag, feestdagen of gewoon zomaar. Hier slaag je altijd en ben je verzekerd van een mooi sieraad en een snelle verzending.

Super snelle service en met zorg en liefde verpakt.

Ik had mijn ketting de volgende dag al in huis, zo snel! En het is echt een cadeautje om uit te pakken. Er zit zoveel liefde in, prachtig!

Prachtig sieraad

Heel blij met de persoonlijke ketting! Prachtig gewoon. Hele snelle levering, mooi verpakt

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.