Perfect zoals ik het wilde!

Ik had een idee in mijn hoofd voor een ketting, dus eigenlijk echt een eigen ontwerp. Anouk heeft me enorm goed geholpen daarbij. Het eindresultaat sluit perfect aan bij wat ik in gedachten had.

Je ziet aan het sieraad dat het met veel zorg en liefde is gemaakt. Het valt andere mensen ook op want ik krijg veel complimenten over mijn nieuwe oorringetjes. Past ook overal bij!

Super blij met de communicatie en het eindresultaat! Wat een geweldig sieraad heb ik ontvangen! Bedankt!!

Mooie producten en geweldige service!

Heel fijn contact gehad en ze deed heel veel moeite om nog aan producten te komen die niet op voorraad waren. Vond het zo lief!

Kettingen met gravering

De kettingen zijn mooi en zorgvuldig gemaakt. Een goede, snelle en vriendelijk service waarbij ook meegedacht is in het design en uitwerking! Er is veel mogelijk om een persoonlijke touch aan een sieraad te maken. Wij hebben gekozen voor een ketting, een munt als hanger, met gravering van letters van familieleden met een rozenkwarts. Onze bestelling werd met hele mooie verpakking ingepakt aangeleverd. Zeker een aanrader!

Persoonlijk contact maakt het top!

Wat fijn om persoonlijk contact met Anouk te hebben. Hierbij denkt ze mee en krijg je te horen dat er meer keuzes zijn dan je wellicht denkt. Fijn dat mijn ketting op die manier nog persoonlijker gemaakt kon worden.

Prachtige sieraden, goede kwaliteit!

Ik ben super blij met de sieraden van Saint Clairmont! De kwaliteit is heel goed, ze zijn op maat gemaakt, de verzending is snel, en ze verkleuren niet. Heel blij mee!

Geweldige op maat gemaakt sieraad!

Er wordt ontzettend goed geluisterd naar de wens van de klant! Je krijgt goed advies. Ik heb een prachtig op maat gemaakt sieraad laten maken, helemaal naar wens. De sieraden blijven ook altijd erg mooi en gaan lang mee. Dankbaar! Absolute aanrader..

Geweldig!!

Voor de tweede keer besteld bij Saint Clairmont. Wàt een geweldige service! Eigenaresse is heel erg behulpzaam en super vriendelijk. We hebben samen een prachtige armband ontworpen voor mijn moeder voor moederdag. Ik ben fan! Ik kom zeker terug!

De mooiste handgemaakte sieraden vind je hier. Ik bestelde een ketting met een hanger met vinger afdruk. Echt super mooi en een uniek sieraad.

Heel fijn en snel geholpen. Armbandje besteld met de vingerafdruk van mn overleden opa, niet de makkelijkste opdracht omdat de vingerafdruk niet super scherp was , tussendoor steeds gevraagd na mijn wensen en het is nog mooier geworden dan ik dacht! Super blij mee

Heel snel, behulpzaam en professioneel

Super snel en behulpzaam

Heel fijn contact gehad en super snelle levering! Ik heb mijn armbandje wat aan laten passen en dit was allemaal geen probleem en is in goed overleg gebeurd. Ontzettend tevreden over de service en super blij met het armbandje! Ik raad iedereen aan hier te bestellen!

Prachtige sieraden, geweldige service!

Contact is erg fijn, snel en zeer behulpzaam. Verzending is waanzinnig snel. Sieraden zijn prachtig en de kwaliteit/prijs verhouding is buitengewoon! Heel blij met mijn aankoop en ik kom zeker gauw terug!

Echt een kadootje hoe het ingepakt was!

Echt een aanrader. Een uniek kadootje,alles met zorg en handgemaakt.

Precies zoals gehoopt

Super snelle levering en de oorbelletjes waren precies zoals gehoopt!

Snelle levering, prachtig sieraad!

Prachtig sieraad, met top service.

Prachtig sieraad, mooi verpakt en snel verzonden.

Prachtige oorbellen en getting gescoord. Ik ben er heel blij mee.

Snelle levering, mooi verpakt. Prachtige sieraden. Een echt cadeautje voor mezelf.

Ik had namelijk eerst een mail gestuurd over wat ik zocht en kreeg vlak daarna een mail terug met welke producten het beste waren, ik werd echt super geholpen en daarbij werd super leuk ingepakt niet dat iemand dat misschien belangrijk vind maar ik vind dat altijd net wat leuker om uit te pakken en een hele snelle service echt top!

Snel, beantwoorden van vragen en levering.

Eerst via de website contact gezocht. Supersnel antwoord gekregen en meteen een gepersonaliseerd kettinkje besteld. Alles bij elkaarvwas binnen 3 sagen geregeld. Echtbsuper blij met dit cadeautje voor mijzelf.

Super ervaring

Het product was goed verpakt en een plezier om uit te pakken. Net die kleine details, hoe iets is ingepakt, maakt het nog leuker.

Snelle levering mooi product

Mooie spulletjes, super vriendelijk en klantgericht

Op mijn vraag om een variant op een kettinkje van de website werd binnen no time gereageerd, een voorbeeld gemaakt en na goedkeuring nog binnen 10 min vóór 17.00 uur op de post gedaan❣️

Prachtige sieraden!

Saint Clairmont verkoopt hele mooie sieraden! Ik ben erg blij met de oorbellen en draag ze dagelijks. Ze verkleuren niet en kunnen naar smaak aangepast worden met leuke bedeltjes.

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.