Zeer vriendelijk, persoonlijk, attent en betrokken in contact

-mooie kwaliteit sieraden, leuk verpakt -per App zeer goed bereikbaar. Reageert snel! -zeer vriendelijk, persoonlijk, attent en betrokken in contact! -komt afspraken na, betrouwbaar.

Fantastische persoonlijke service

Persoonlijk contact gehad met de verkoopster om een armbandje op maat te maken en ze heeft zelfs een handgeschreven kaartje toegevoegd aan het cadeautje

Geweldig, zeer klantvriendelijk behulpzaam.

Ik ben heel fijn geholpen. Met persoonlijk uitleg en advies. Ik vertel het iedereen hoe blij ik met het sieraad ben.

Goede kwaliteit, mooie sieraden en snelle service

Goede kwaliteit, mooie sieraden en snelle service.

Perfect!

Snelle service en prachtige sieraden!

Prachtig merk

Anouk werkt vol passie aan haar eigen, unieke sieraden. Fijn, persoonlijk contact, korte lijntjes dus. Tevens snel verzonden, je kunt je eigen wensen doorgeven en de sieraden zijn van goede kwaliteit en betaalbaar. Ben met trots een verkooppunt!

Perfecte service!

Overzichtelijke website en super snel in huis geleverd!

Prachtige sieraden

Prachtige sieraden, vlotte bezorging en mooi verzorgd. Tevens is Anouk altijd bereikbaar wanneer je vragen hebt. Nogmaals dank! Draag ze met plezier!

Super blij

Mooi en goed kwaliteit

Fijn contract en super service

Ik had een speciaal verzoek voor een gravure. Anouk dacht gelijk mee in mogelijkheden en het was snel geregeld. Na de bestelling was het product super snel gemaakt en verzonden. Extra leuk dat ik kon zien hoe de gravure is gemaakt. Het armbandje was mooi verpakt en een kaartje erbij. Ik heb het armbandje cadeau gegeven en het werd heel goed ontvangen!

Topervaring!

Prachtig armbandje. Vlot contact met Anouk. Topervaring!! Een echte aanrader!

Ontzettend blij dat ik de website van Anouk gevonden heb. Ze is heel attent en lief en heeft het sieraad heel mooi gegraveerd. Reageert snel als je een vraag stelt en het sieraad werd de volgende dag al verzonden. Mooi dat ik zoiets waardevols bij haar heb kunnen laten maken.

Ik ben zo blij met mijn ketting heel mooi krijg al veel complimenten erover

Super goede service, klantvriendelijk, denkt mee. Mooie sieraden, goede kwaliteit. Een aanrader!

Zeer positief

Gemakkelijk te bestellen wat je wilt. Goede communicatie achteraf en op tijd geleverd in België! Bovendien een prachtig juweel. Heel erg bedankt.

Snel, goed en klantvriendelijk!

Ik heb via social media contact gelegd en kreeg snel en goed antwoord. Na het plaatsen van mijn bestelling (met opmerking) kreeg ik wederom snel een antwoord en was mijn bestelling in twee dagen binnen. Het was mooi ingepakt (was een cadeau) en mijn dochters waren super blij met de mooie sieraden. Echt super service!

Prachtig en super service

Ik ben erg blij met het armbandje dat ik hier heb gekocht. Ook was het super mooi ingepakt met leuk kaartje erbij. Bestelling was snel verzonden. Ik beveel Saunt Clairmont dan ook zeker aan!!!!!

Fijne, snelle service!

Altijd goede ervaringen met Anouk, ze gaat super snel aan de slag, levert snel en de kwaliteit is ontzettend goed. Ik word altijd ontzettend blij van zulke gedreven ondernemers die werken met passie voor een product met hoge kwaliteit. Klantenservice is ook altijd super! Op naar nog veel meer mooie sieraden, als cadeau of voor mijzelf. Groetjes, je naamgenoot

Snel geholpen tijdens de feestdagen!

Zelfs tijdens de drukke feestdagen snelle levering en service. Het sieraad ziet er ook super uit. Bedankt!

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering

Klant staat voorop! Hoewel ik dacht een “normale” order geplaatst te hebben, kwam ze toch even bij mij in de lucht om te controleren of dit was wat ik bedoelde, omdat normaliter ze 3 initialen op een ketting anders zou graveren. Ze snapte waarom ik het zo wilde, ging aan de slag en mega snel had ik het kettinkje binnen. Zie je tegenwoordig niet vaak dat mensen vanuit passie liefde en vooral oog voor de klant werken, in plaats van vanuit eigen overtuiging. Zou haar webshop altijd aanraden en ook zeker zelf teruggaan als ik nog een keer iets zoek/wil. Prachtige sieraden!

Vakkundig, mooi en snel

Producten precies zoals je verwacht, snelle service en beantwoorden van je vragen en het is allemaal mooi ingepakt

Vakkundig, mooi en snel

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.