Heel snel, behulpzaam en professioneel

Super snel en behulpzaam

Heel fijn contact gehad en super snelle levering! Ik heb mijn armbandje wat aan laten passen en dit was allemaal geen probleem en is in goed overleg gebeurd. Ontzettend tevreden over de service en super blij met het armbandje! Ik raad iedereen aan hier te bestellen!

Prachtige sieraden, geweldige service!

Contact is erg fijn, snel en zeer behulpzaam. Verzending is waanzinnig snel. Sieraden zijn prachtig en de kwaliteit/prijs verhouding is buitengewoon! Heel blij met mijn aankoop en ik kom zeker gauw terug!

Echt een kadootje hoe het ingepakt was!

Echt een aanrader. Een uniek kadootje,alles met zorg en handgemaakt.

Precies zoals gehoopt

Super snelle levering en de oorbelletjes waren precies zoals gehoopt!

Snelle levering, prachtig sieraad!

Prachtig sieraad, met top service.

Prachtig sieraad, mooi verpakt en snel verzonden.

Prachtige oorbellen en getting gescoord. Ik ben er heel blij mee.

Snelle levering, mooi verpakt. Prachtige sieraden. Een echt cadeautje voor mezelf.

Ik had namelijk eerst een mail gestuurd over wat ik zocht en kreeg vlak daarna een mail terug met welke producten het beste waren, ik werd echt super geholpen en daarbij werd super leuk ingepakt niet dat iemand dat misschien belangrijk vind maar ik vind dat altijd net wat leuker om uit te pakken en een hele snelle service echt top!

Snel, beantwoorden van vragen en levering.

Eerst via de website contact gezocht. Supersnel antwoord gekregen en meteen een gepersonaliseerd kettinkje besteld. Alles bij elkaarvwas binnen 3 sagen geregeld. Echtbsuper blij met dit cadeautje voor mijzelf.

Super ervaring

Het product was goed verpakt en een plezier om uit te pakken. Net die kleine details, hoe iets is ingepakt, maakt het nog leuker.

Snelle levering mooi product

Mooie spulletjes, super vriendelijk en klantgericht

Op mijn vraag om een variant op een kettinkje van de website werd binnen no time gereageerd, een voorbeeld gemaakt en na goedkeuring nog binnen 10 min vóór 17.00 uur op de post gedaan❣️

Prachtige sieraden!

Saint Clairmont verkoopt hele mooie sieraden! Ik ben erg blij met de oorbellen en draag ze dagelijks. Ze verkleuren niet en kunnen naar smaak aangepast worden met leuke bedeltjes.

Mooie sierraden, snelle levering

Positief. Ga zeker nog een keer wat bestellen.

Geweldig en behulpzaam.

Ik had een aantal vragen die via de mail snel werden beantwoord en er werd met mij mee gedacht.

Fijne websites mooi en overzichtelijk. Goede service en de sieraden zijn ook heel mooi verpakt. Klasse ga zo door.

Goede en snelle levering, duidelijke status updates van de verzending. Gewoon zoals een bestelling overal afgewikkeld hoort te worden, gewoon top.

Ontzettend leuke ring en goede service!

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.