Mooie spulletjes, super vriendelijk en klantgericht

Op mijn vraag om een variant op een kettinkje van de website werd binnen no time gereageerd, een voorbeeld gemaakt en na goedkeuring nog binnen 10 min vóór 17.00 uur op de post gedaan❣️

Prachtige sieraden!

Saint Clairmont verkoopt hele mooie sieraden! Ik ben erg blij met de oorbellen en draag ze dagelijks. Ze verkleuren niet en kunnen naar smaak aangepast worden met leuke bedeltjes.

Mooie sierraden, snelle levering

Positief. Ga zeker nog een keer wat bestellen.

Geweldig en behulpzaam.

Ik had een aantal vragen die via de mail snel werden beantwoord en er werd met mij mee gedacht.

Fijne websites mooi en overzichtelijk. Goede service en de sieraden zijn ook heel mooi verpakt. Klasse ga zo door.

Goede en snelle levering, duidelijke status updates van de verzending. Gewoon zoals een bestelling overal afgewikkeld hoort te worden, gewoon top.

Ontzettend leuke ring en goede service!

Over Saint Clairmont

Saint Clairmont | Handgemaakte (edelsteen) sieraden. De sieraden worden gemaakt van roestvrijstaal, waardoor het sieraad anti allergisch, sterk, kleurvast en betaalbaar is. Een sieraad voor levenslang en gecombineerd met de mooiste edelsteentjes. Ook kun je sieraden laten graveren en denken we graag met je mee om een sieraad te maken zoals jij het graag wilt. Alle orders worden als een cadeautje ingepakt, zodat het voor elke ontvanger (ook jezelf), een cadeautje is om uit te pakken.