Snelle levering! Top producten!

Goede producten

Snelle levering. Goed verpakt. Goede producten

Goede service, snel geleverd

Goede service, heel vriendelijk en goed product

Prima !

Overzichtelijke website, ruime keuze en vlotte levering.

Super leuke producten en snel verzonden

Erg tevreden

Wat we besteld hadden hebben we gekregen en daar gaat het om .

Gewoon goed

Hele goede service.Snelle levering.Top

Snel en goed bezorgd

Fijn dat de Tuinwinkel Online ook de Lampe Berger olie verkoopt. Het hele bestelproces ging snel en goed

Teleurstellinkje heel goed verholpen

Ik had iets in het wit besteld. Maar dit bleek gebroken wit te zijn (of licht geel) Na mijn mail werd dit erkend en mocht ik het gratis retour zenden ook al had ik het inmiddels aan de schutting hangen. Kijk: dat is pas service!

Mooi assortiment. Snelle levering. Nette prijzen.

Snelle levering, goed afgewerkte artikelen

Binnen een paar dagen ontvangen. Zorgvuldig verpakt.

makkelijk te vinden en snel bezorgd

makkelijk te vinden en snel bezorgd

Super leuke winkel met thema's

Erg net contact en oplossing voor de paasversiering die er niet was. Kon er 2 van een andere collectie krijgen. Echt leuke spulletjes te koop in deze winkel.

Klantnummer vriendelijk en snelle levering

Hellemaal top

prima product

prima product en snelle levering

I did not receive my order !

Good morning, I did not receive my order ! Thank you for the feedback Factuurnummer 2024.02.0336 Rue de Nivelles 2 A 1490 Faux België [email protected]

Good afternoon and thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have not yet received your order. Our apologies for the inconvenience. We have already been in contact and as a result, we will reach out to PostNL to determine the whereabouts of your package. We will ensure that your order is delivered to you promptly. Once again, we apologize for the inconvenience and thank you for your patience. Kind regards, Judith | De Tuinwinkel Online

Heel goed, ontzettend snelle levering

Ene dag besteld, volgende dag levering al. Exact het artikel welke besteld is, ik ben er blij mee

Ik heb een goede ervaring Vriendelijke gesprek on telefoon Op tijd pakken thuis ( spod navraag ;) )

Netjes geholpen, zeer vriendelijk

Onderdeel voor de bastard besteld. Eerste bestelling door mijn fout niet goed gegaan, na een telefoontje werd het gecorrigeerd. Ik kon probleemloos een nieuwe bestellen en het geld van de eerste werd direct terug gestort. Doos waar onderdeel in zat was beschadigd en zat niet op originele wijze verpakt. We vermoeden dag iemand anders deze al een keer “getest” had en retour verzonden. Maar hij was nog netjes en werkt, dus blij mee.

Goede en snelle verzending

Besteld en twee dagen later in huis, netjes verpakt.

Snelle oplossing, klantvriendelijk contact!

Er was iets fout met mijn bestelling. Dit werd middels super snel mail contact ook heel snel goed opgelost! Super tevreden!!

Kon goed vinden wat ik nodig had

Makkelijk product vinden. Duidelijk aangegeven of het op voorraad is. Bestelling is makkelijk te plaatsen en te betalen

Perfecte ervaring met de tuinwinkel webshop. Er was iets mis gegaan bij de post met verzenden dus het pakketje was weer terug gestuurd naar de tuinwinkel. Ze pakten dit snel en fijn op! Hele goede service

De bestelling ging snel en gemakkelijk! Binnen 3dagen was het bestelde product al geleverd! Graag altijd weer!

Snel geleverd en product goed ingepakt.

Goed! Mooie pot en goed ingepakt.

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.