Snelle levering en hele goede en fijne communicatie via mail. Zeer klantvriendelijk!

supersnel en netjes geregeld

omdat ik het uiterlijk vrijdag nodig had (verzending zou zijn tot 3 werkdagen) had ik de vraag gesteld of dat (waarschijnlijk) zou lukken . ik kreeg snel een persoonlijke reactie dat ze de bestelling direct hadden klaargemaakt en de volgende dag (woensdag) werd het pakket al bezorgd. top helemaal blij mee

snelle goede levering

Product was makkelijk te bestellen, snel geleverd. En prima kwaliteit.

Bestelling was heel snel binnen. Goed compact ingepakt. Producten ook helemaal naar wens

Snelle levering. Product is gelijk aan foto. Prima dus.

Snelle levering. Producten zoals verwacht.

Snelle en correcte levering.

De webpagina werkt heel makkelijk en is duidelijk. Snelle levering

Fijne winkel met snelle levering!

Via de mammavan ken ik de laarzen en ze zijn super fijn! Voor me dochter maar ook voor de mama

Alles werd keurig verpakt en op tijd bezorgd. Goede prijzen. Ben zeer tevreden.

Makkelijk, betrouwbaar en snel.

De bestelde bloempot is breukvrij geleverd en voldoet aan mijn verwachting.

Makkelijk site! Snelle levering! Goede producten!

Snelle levering, keurig verpakt

Netjes en verzorgd ingepakt

Goede ervaring

Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Ze dacht mee en zocht mee.

Duurt lang, maar snel actie van de winkel

Na klacht werd er snel actie ondernomen door De Tuinwinkel Online, dit was prettig en maakt de negatieve ervaring wat beter.

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Heb je met ons contact gezocht hierover? We hebben het voor je nagekeken en contact opgenomen met PostNL. Zij geven aan dat het pakket op het gekozen afhaalpunt voor je klaarligt. We zullen per mail contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Lynn De Tuinwinkel Online

Snelle verzending

Goede prijs kwaliteit verhouding Super blij met mijn blackfox laarzen!

Blackfox laarzen besteld en waren te groot. Geretourneerd en nieuwe besteld via het retour formulier. Nieuwe maat werd zonder verzendkosten verstuurd! Fijn!

Fijne service, snelle levering

Makkelijk online te bestellen. Fijne service en snelle levering!

Op vrijdagavond mijn bestelling geplaatst en op maandag werd het al bezorgd. Super! Producten zijn goed.

Eenvoudig besteld, snelle levering

De producten zijn eenvoudig te bestellen en vervolgens was er een snelle levering.

Fijne producten, vlotte levering

Besteld en heel snel geleverd, fijne service en duidelijke communicatie!

Product is erg fijn. Netjes verpakt. Helaas gooit PostNl roet in het eten. Ipv thuis wordt het pakket spontaan bij afhaalpunt bezorgd. Reden: er was geen tijd meer.

Prima en snel

Snelle, duidelijke communicatie

Ik kreeg 2 keer een hele snelle reactie op mijn mail die ik had gestuurd en allebei de vragen werden duidelijk beantwoord. Heel fijn!

Super snel!

Weer van die heerlijke Blackfox laarsjes besteld en super snel in huis!!

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.