Vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Ze dacht mee en zocht mee.

Duurt lang, maar snel actie van de winkel

Na klacht werd er snel actie ondernomen door De Tuinwinkel Online, dit was prettig en maakt de negatieve ervaring wat beter.

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Heb je met ons contact gezocht hierover? We hebben het voor je nagekeken en contact opgenomen met PostNL. Zij geven aan dat het pakket op het gekozen afhaalpunt voor je klaarligt. We zullen per mail contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Lynn De Tuinwinkel Online

Snelle verzending

Goede prijs kwaliteit verhouding Super blij met mijn blackfox laarzen!

Blackfox laarzen besteld en waren te groot. Geretourneerd en nieuwe besteld via het retour formulier. Nieuwe maat werd zonder verzendkosten verstuurd! Fijn!

Fijne service, snelle levering

Makkelijk online te bestellen. Fijne service en snelle levering!

Op vrijdagavond mijn bestelling geplaatst en op maandag werd het al bezorgd. Super! Producten zijn goed.

Eenvoudig besteld, snelle levering

De producten zijn eenvoudig te bestellen en vervolgens was er een snelle levering.

Fijne producten, vlotte levering

Besteld en heel snel geleverd, fijne service en duidelijke communicatie!

Product is erg fijn. Netjes verpakt. Helaas gooit PostNl roet in het eten. Ipv thuis wordt het pakket spontaan bij afhaalpunt bezorgd. Reden: er was geen tijd meer.

Prima en snel

Snelle, duidelijke communicatie

Ik kreeg 2 keer een hele snelle reactie op mijn mail die ik had gestuurd en allebei de vragen werden duidelijk beantwoord. Heel fijn!

Super snel!

Weer van die heerlijke Blackfox laarsjes besteld en super snel in huis!!

Vlug geleverd.

Prettige webshop, vooral veel leuke artikelen! Minpunt: retourneren voor eigen rekening, als ik dat geweten had had ik waarschijnlijk niet besteld.

Service

Zo bestelt zo in huis

Leuke producten

Makkelijke webshop

Blackfox laarzen, dikke aanrader

Heerlijke warme (blackfox) laarzen gekocht. Makkelijk schoon te houden, kunnen tegen een stootje. Snel geleverd, leuke prijs.

Verkeerde soort product geleverd

Ik had een teddy hoodie besteld als cadeautje maar ontving de pleun hoodie. Gelukkig vond de ontvanger die ook leuk. De rest van de bestelling was in orde.

Beste Celine, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, we begrijpen dat dit teleurstellend is. Gelukkig is de ontvanger ook blij met de Pleun Hoodie. Maar als je toch de voorkeur geeft aan een omruiling, staan we klaar om dit voor je op te lossen. We zullen contact met je opnemen via e-mail om het te bespreken. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dit alsnog goed voor je te kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Judith De TuinwinkelOnline

Prima afhandeling van mijn order.

Product keurig verpakt en als beloofd op tijd bezorgd alhoewel dat met PostNL in deze tijd niet gegarandeerd is.

Geweldig.

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst ,en en heel snel ontvangen Top.

Snel in afhandeling snelle levering super fijn artikel

Snelle levering.

Product is zoals omschreven. Snel geleverd.

Goed geholpen na service klacht

Zie hierboven

Goedemorgen, Wat vervelend dat de helikopterbal het niet goed lijkt te doen. Natuurlijk willen wij dit graag voor u oplossen. Heeft u ons hierover gemaild? We hebben in ons systeem namelijk geen mail van u kunnen vinden. We gaan vandaag contact met u op te nemen, want vinden het heel vervelend voor u dat we hier blijkbaar iets over het hoofd is gezien. Met vriendelijke groet, Judith De Tuinwinkel Online

Heel tevreden.

Heel tevreden over de tuinwinkel. Ook al moest ik wat terug sturen. Dat was geen probleem. Ook het geld stond binnen een paar dagen op m’n rekening

Goede service. Enige minpunt was dat ik had aangegeven dat het bezorgt mocht worden op een afhaalpunt maar het werd toch thuisbezorgd. Verder alles prima

Beste Jolanda, Bedankt voor de beoordeling! Er is inderdaad inderdaad een storing geweest. Deze is gelukkig weer opgelost en er kan weer gekozen worden voor aflevering bij een PostNL afhaalpunt. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Judith De Tuinwinkel Online

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.