Vlug geleverd.

Prettige webshop, vooral veel leuke artikelen! Minpunt: retourneren voor eigen rekening, als ik dat geweten had had ik waarschijnlijk niet besteld.

Service

Zo bestelt zo in huis

Leuke producten

Makkelijke webshop

Blackfox laarzen, dikke aanrader

Heerlijke warme (blackfox) laarzen gekocht. Makkelijk schoon te houden, kunnen tegen een stootje. Snel geleverd, leuke prijs.

Verkeerde soort product geleverd

Ik had een teddy hoodie besteld als cadeautje maar ontving de pleun hoodie. Gelukkig vond de ontvanger die ook leuk. De rest van de bestelling was in orde.

Beste Celine, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, we begrijpen dat dit teleurstellend is. Gelukkig is de ontvanger ook blij met de Pleun Hoodie. Maar als je toch de voorkeur geeft aan een omruiling, staan we klaar om dit voor je op te lossen. We zullen contact met je opnemen via e-mail om het te bespreken. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dit alsnog goed voor je te kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Judith De TuinwinkelOnline

Prima afhandeling van mijn order.

Product keurig verpakt en als beloofd op tijd bezorgd alhoewel dat met PostNL in deze tijd niet gegarandeerd is.

Geweldig.

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst ,en en heel snel ontvangen Top.

Snel in afhandeling snelle levering super fijn artikel

Snelle levering.

Product is zoals omschreven. Snel geleverd.

Goed geholpen na service klacht

Zie hierboven

Goedemorgen, Wat vervelend dat de helikopterbal het niet goed lijkt te doen. Natuurlijk willen wij dit graag voor u oplossen. Heeft u ons hierover gemaild? We hebben in ons systeem namelijk geen mail van u kunnen vinden. We gaan vandaag contact met u op te nemen, want vinden het heel vervelend voor u dat we hier blijkbaar iets over het hoofd is gezien. Met vriendelijke groet, Judith De Tuinwinkel Online

Heel tevreden.

Heel tevreden over de tuinwinkel. Ook al moest ik wat terug sturen. Dat was geen probleem. Ook het geld stond binnen een paar dagen op m’n rekening

Goede service. Enige minpunt was dat ik had aangegeven dat het bezorgt mocht worden op een afhaalpunt maar het werd toch thuisbezorgd. Verder alles prima

Beste Jolanda, Bedankt voor de beoordeling! Er is inderdaad inderdaad een storing geweest. Deze is gelukkig weer opgelost en er kan weer gekozen worden voor aflevering bij een PostNL afhaalpunt. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Judith De Tuinwinkel Online

Heel tevreden!

Heldere website, zeer grote keus in van alles. Diverse betaalopties. Het werd prima verpakt en hoewel ik er geen haast mee had werd het al snel bezorgd. Niks mis mee, prima zo.

Aanrader

Snelle levering, zelfs in de drukke periode tussen Black friday en 5/12

Top, snel, goede service.

Een product was kapot, gebeld, direct een nieuwe opgestuurd, volgende dag al in huis. Zeer netjes opgelost, top!

Heel snel en makkelijk

Snel geleverd en makkelijk vanuit België.

Heel goed.

Kleine bestelling was snel verstuurd. Bij eventuele vragen kreeg ik zonder lange wacht snel persoonlijk antwoord. Prima geregeld!

Winkel waar veel leuke en praktische items te koop zijn

Dankzij het volgen van demammava (Annemarie Geerts) via insta worden er regelmatig gave items gepromoot, en door verder op de site te kijken is dit echt een winkel waar je graag wilt kopen, prijs produkt is prima kwalitatief ook en levering supersnel.

Nog niets ontvangen

Ik heb mijn online bestelling nog steeds niet ontvangen.

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. We hebben het voor je nagekeken en kunnen vanuit je mailadres herleiden dat het pakket door PostNL aan ons is teruggestuurd wegens foute adressering. We hebben via de mail al contact met je gezocht om het juiste adres te achterhalen. Kun je contact met ons opnemen? Je kunt ons mailen op [email protected] of bellen op 015-2126359. Uiteraard gaan we het voor je oplossen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, Judith De Tuinwinkel Online

Vlug geleverd.

Snelle levering, leuk en goed product

Deze helikopters waren een groot succes. Ze deden het meteen (dat was fijn), stevig en superleuk om mee te spelen!

Helemaal top!

Gewoon op tijd kunnen leveren in de drukke dagen van december! Fantastisch!!

Alles is fijn en vriendelijk verlopen

Het plaatsen van de bestelling online ging makkelijk en vlot. Ik heb nog even gebeld omdat ik geen bevestiging had ontvangen (ik had mijn e-mailadres niet juist ingevuld). Ik werd vriendelijk te woord gestaan en meteen een bevestiging ontvangen. Levering liep ook prima.

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.