Van bestelling tot levering...alles TOP

Super service en netjes!!

Super service na mail contact besteld omdat ik het al vlug nodig had, dezelfde dag vertuurd en dag later al ontvangen! Zo fijn dat dit in overleg mogelijk was/ is! Zal zeker nog eens bestellen. Ps. Ik kende jullie via de mammavan, ik volg haar op instagram. Nogmaals bedankt en ga zo door!

Snelle levering en netjes bezorgd.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie warme laarsjes, al leuke reacties op gehad ook.

Handig dat er pagina’s zijn met de favorieten van, in dit geval Demammavan. Dan kun je producten snel terug vinden.

Super snelle levering!

Hele snelle levering! Zeer tevreden.

Uitstekende Klantenservice en Snelle Bezorging bij TuinwinkelOnline

Review voor TuinwinkelOnline: Mijn eerste bezoek aan de website van TuinwinkelOnline gaf me een degelijke indruk, maar het was niet meteen opvallend. Echter, na het zien van hun uitgebreide assortiment en het leren dat ze deel uitmaken van GroenRijk, begon mijn vertrouwen te groeien. Ik was onder de indruk van hun efficiënte bezorgservice. Ondanks dat ik 's avonds een bestelling plaatste, werd deze binnen twee werkdagen bezorgd. Dat is echt snelle service! Helaas kwam er een klein probleem naar voren toen ik ontdekte dat de kunstkerstboom die ik had besteld licht beschadigd was in de verpakking. Maar de manier waarop TuinwinkelOnline dit probleem aanpakte was niets minder dan uitstekend. Ze waren telefonisch goed bereikbaar en belden binnen een kwartier terug met de juiste oplossing - ze vervingen de boom direct. Dankzij deze ervaring ben ik zeer positief over TuinwinkelOnline. Hun toewijding aan klanttevredenheid is duidelijk, en hun snelle reactie en oplossing voor mijn probleem heeft ervoor gezorgd dat ik een zeer tevreden klant ben. Ik zou TuinwinkelOnline zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteitsproducten en uitstekende klantenservice.

Prima. Snelle levering

Prima snelle levering

Snelle vlotte levering, kwaliteit product ook prima

Snelle levering en netjes

Prima product

De Black Fox laarzen die ik besteld had waren de volgende dag al bezorgd! Erg tevreden over de kwaliteit van de laarzen en over de service van De Tuinwinkel online.

razendsnel en precies zoals beloofd

keurig

Snel en correct ontvangen

het dekentje is snel en correct verzonden en ontvangen. heel blij mee! Het enige nadeel vindt ik dat het moeilijk zoeken is op jullie online winkel. als ik iets zoek (bv Waterfontijn) krijg ik telkens dat deze niet te vinden zijn. heel jammer want ik wil deze nog graag hebben voor mijn kleindochter, Deze waterfontijn met licht voor in het bad heb ik gezien bij @demamavan .

Beste Erna, Bedankt voor deze positieve beoordeling, en wat leuk dat je ons hebt gevonden via @demammavan. Uit de reactie begrijp ik dat je op zoek was naar het 'Badfontein Vriendje.' Helaas zijn deze helemaal uitverkocht. Misschien was dat de reden dat je ze niet kon vinden. Neem gerust nog eens een kijkje in onze webshop, want we hebben regelmatig nieuw speelgoed en vele andere artikelen! Met vriendelijke groet, Judith De Tuinwinkel Online

Jullie weten wat klantvriendelijk betekent

Ten eerste een duidelijke website Ten tweede mooie en leuke artikelen Ten derde super snelle levering, netjes verpakt en toen een artikel niet op voorraad bleek werd dat via mail snel en vakkundig opgelost. Dus ja, uitstekend, jammer dat jullie zo ver weg zitten ... Ik heb via de mammavan jullie winkel ondekt . Social media werkt dus echt blijkt wel. Mvg Anja

Super snel aardig en goede klantenservice

Mijn product wat ik wilde was uitverkocht, maar ze boden een goed alternatief wat ik heb genomen

IM had regenlaarzen besteld, helaas te klein. Even gebeld, retour gestuurd en omgeruild voor een maat groter. Netjes te woord gestaan en perfecte service

Een kapot artikel

Ik had een kapot artikel, , heb deze retour gestuurd. Kreeg hierop meteen e-mail , retour bedrag terug gestort en een nieuw artikel onderweg.

Netjes en snel

Na retouren snel teruggave

Betrouwbaar

Omdat ik meestal een grote bestelling plaats, wordt deze gebracht naar Vlaardingen. Er is eerst telefonisch contact om een afspraak te maken voor de levering, opdat er iemand thuis is. Dit verloopt prima. Degene die de bestelling brengt, is een zeer vriendelijke, lieve man.

Uitstekend!

Snelle levering!

Snelle verzending, ik kreeg de producten die ik hebben wou

Top service!

Snel en flot afgehandeld!

helemaaltop

snellereactie

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.