Top service!

Snel en flot afgehandeld!

helemaaltop

snellereactie

Goede en snelle service.

Fijne winkel

Groot assortiment, leuke en mooie spullen voor een goede prijs. Snelle levering, betrouwbaar en zeer vriendelijk. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Een goede en correcte behandeling

Er was artikel niet meer op voorraad. Binnen 3 dagen was het geld terug gestort. Dikke pluim hiervoor.

Product naar verwachting en snelle levering.

Product naar verwachting en snelle levering.

Snelle levering van een goed product

Black fox laarzen besteld op zaterdag en Maandag al geleverd

Alles prima geregeld

Bestelling gauw binnen had mokken besteld maar 1 was er beschadigd,melding gemaakt en meteen werd het opgelost en de nieuwe mok ook al binnen. Goed contact via de mail zeer vriendelijk.

Goede service , goede kwaliteit.

Al voor de tweede keer de blackfox laarzen besteld. Super snel in huis. Heel blij mee.

Goede service!!

Bestelling geplaatst met voorkeur voor welke kleur/type, had meerdere van 1 artikel besteld. Helaas waren er niet genoeg op voorraad. Netjes bericht gehad en deels geld terug gestort en overige artikelen keurig en snel geleverd. Mailcontact verliep heel vlot.

Super goede service

Van tevoren een foto ontvangen van twee vazen om de kleur goed te kunnen bekijken. Echt top!

De bestelling was snel geleverd. De backflock regenlaarzen vind ik goed passen, en mijn jongste zoon ook. De oudste (heeft autisme) vind ze niet lekker zitten en deze werden dan ook terug gestuurd. Nog vroeg, maar nog geen reactie gekregen van jullie.

Niet blij

Retourneren op eigen kosten slecht aangegeven. Als ik dat had geweten had ik nooit het risico genomen.

Beste Miriam, Bedankt voor je feedback en wat vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt met ons retourproces. Onze retourvoorwaarden staan onder elk artikel op onze webshop en hierin staat vermeld dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Daarnaast hebben wij ook nog een extra pagina waarin we de voorwaarden voor retourneren uitleggen. Zou je kunnen aangeven op welke plek jij tijdens het bestelproces hierop gewezen zou willen worden? Op die manier kunnen we kijken of er ruimte is voor aanpassingen of verbeteringen. We staan altijd open voor suggesties en we willen ervoor zorgen dat al onze klanten tevreden zijn met hun ervaring bij ons. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Judith De Tuinwinkel Online

Mooie laarzen besteld. Zitten goed en snel geleverd

Prima winkelervaring gehad door fijne website, snelle verzending en goed product!

Goede en snelle levering

Nog leuk presentje als dank voor de bestelling

Prima shop!

Makkelijk bestellen, snelle levering en alles keurig verpakt met nog een extra cadeautje erbij!

Snelle levering en keurig verpakt.

zeer goed

Wij hadden een beschadigd artikel ontvangen. Dat hebben ze vriendelijk, snel en zeer netjes opgelost.

Vlotte service

Je doet online een bestelling en twee dagen nadien heb je de artikelen in huis, geweldig toch

Mijn product was binnen een dag stuk en ik kreeg de volgende dag een nieuwe opgestuurd. Mijn dochter bij een ik blij, heel fijn dat dit zo is opgelost.

Hele goede en snelle service

Had blackfox laarzen besteld, alleen waren deze te klein. Erg goed geholpen via de mail om ze te ruilen.

Fantastisch!

Superservice! Zeer vlot antwoord op mail en alles wordt in het werk gesteld om je van dienst te kunnen zijn! Echt heel fijn.

Volgende dag werden mijn regenlaarzen geleverd.

Laan van t Haantje 22 2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.