Adequate service & snelle levering!

Snelle levering en goede service. Nadat ik een ander product had ontvangen, dan dat ik had besteld, heeft Evisia adequaat gehandeld en de issue goed opgelost.

Niets ontvangen

Ik heb geen reactie gekregen op mijn mail met vraag wanneer ik het bestelde product kan verwachten. Hoop dat u snel reageert. Ik kan nu echt niet anders dan negatieve beoordeling geven. Graag contact voerde bestelling.

Heerlijke conditioner!

Ik dacht dat ik het product niet kreeg, en hoorde niets. maar dit bleek te komen doordat ik mijn huisnummer niet had ingevoerd. Later meteen geregeld en als nog ontvangen. Netjes verplakt en ook een gratis sample erbij!

Hoi Josien, dank voor je informatie, wij hebben ook een email van je ontvangen. Zoals uitgelegd ben je vergeten om bij je bestelling je huisnummer in te vullen. Onze pakketdiensten krijgen automatisch de gegevens door uit ons bestel systeem, zonder dat daar een menselijke hand aan te pas komt, dit om fouten te voorkomen. Laat ons je huisnummer weten, dan sturen wij nogmaals je bestelling op. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, TEAM EVISIA

Alles in orde!

Voor mij een onbekend bedrijf, daardoor wat spannend om te bestellen. Het product in 3 dagen in huis met een extraatje (monstertje) is voor mij als prima ervaren.

Quick and efficient

Best price on the net and the service is always super quick and efficient!

Zeer slecht, niets gekregen!!

Op 5 oktober een bestelling gedaan, deze zou een dag later bezorgd worden. Op 28 oktober nog steeds niets ontvangen. Meerdere mails gestuurd en gebeld, dit heeft niets geholpen. Nu helaas nodig om het op deze manier onder de aandacht te brengen.

Super service. Nadat ik, na 10 dagen nog steeds niets te hebben ontvangen, dit aan u had gemaild, ontving ik direct een mail terug met het bericht dat een nieuw pakketje naar mij verzonden was. Gelukkig kwam dit nieuwe pakketje de volgende dag aan.

Super fijne service

Ik had wat problemen met het krijgen van me pakketje. Maar we hebben het samen goed opgelost super service!!!

snel en zorgvuldig

Vlotte levering

Geen verzendkosten, een lage prijs en vlotte levering!

Oplichters

Koop niets van hen! Het zijn oplichters! Ze verzenden geen bestellingen!

Hoi Paula, wat vervelend dat je de indruk hebt dat wij bestellingen niet verzenden. Dat kan niet de bedoeling zijn. We hebben je bestelling gecontrolleerd bij onze afdeling logistiek. Er is een EVO product besteld, waar een levertijd op zit. Inmiddels ligt je zenden klaar voor verzending. Vriendelijke groet, Team EVISIA

zeer tevreden

naar mijn verwachting

Bestelling werd snel bezorgd en kon nog een coupon gebruiken die ik vergeten was

Fijne producten, vlotte levering

Fijne producten, vlotte levering

Goede service!

De bestelling is goed gegaan! Ik ben tevreden over de verwerking en afhandeling van de bestelling!

Really nice shop!

Good products and cheaper than in the other shops. Shipping time was ok also.

Hele fijne klantenservice, snelle levering en erg blij met mijn producten!

Goed en snel.

Zeer tevreden,goed en snel.

Ontevreden

Hallo, Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wanneer komt het?

Hallo Mariska, dank voor je bericht. Vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is aangekomen. Wij zien in ons systeem dat je op 28.07.21 hebt besteld en onze logistiek dezelfde dag je bestelling heeft aangeboden aan DHL. Navraag bij DHL leert ons dat er op vrijdag 30.07.21 om 08:03 uur een melding is gedaan "Onjuist gesorteerd, vertraagd door opnieuw sorteren". Wij vinden het vervelend dat je bestelling langer op zich laat wachten dan wij van DHL gewend zijn. Onze afhankelijkheid van externe vervoerders zorgt ervoor dat de laatste stap in het bestelprocess, namelijk de bezorging, buiten onze invloed plaats vind. Hopelijk krijgt DHL je zending snel op de rit, zodat je je bestelling kan ontvangen. Excuses voor het ongemak, namens DHL dan maar. TEAM EVISIA

Persoonlijk en top service

Soms gaat er iets mis waar niemand echt iets aan kan doen. Evisia lost het gewoon op. Fijn

Super tevreden over service en producten!

Ik ben zeer tevreden over de service en producten!

Prima en snel

Goede (klanten)service!

Binnen één werkdag werd mijn bestelling verstuurd. Toen bleek dat een van de producten beschadigd was aangekomen, hebben zij direct een nieuw product op de post gedaan. Netjes en snel geholpen.

Goede prijs levering varieert

Heel blij met Evisia! Mooie prijs voor de producten die ik graag gebruik. Levering van de eerste bestelling duurde ongeveer een week. De tweede bestelling was er binnen twee dagen.

Levering duurt erg lang

Geen snelle levering heden nog niet ontvangen, hopelijk komt het snel . Dus op basis daarvan niet aanbevelen gedaan.

Over EVISIA.NL

Officiële reseller van topmerken, gegarandeerde kwaliteit en altijd gratis verzending.