Scam regional websites and no customer support

Beware of this company and never order on their "regional" websites - I did so on www.reef-polska.com and it turned out to be a scam. I raised this issue with their EU office customer support but never heard any feedback. They don't seem to care about their customers.

• Would you recommend us? No

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hello, Our apologies for the confusion. We reported this immediately to Reef Global, and they have initiated an investigation as well. Our sincere apologies for not keeping you informed about this. Our team must have overlooked it for a moment. It's truly unfortunate that you ended up on a fake account. Sorry again. Regards, Team Reef.eu

REEF bien meilleur que FREE !

Le confort et la qualité sont vraiment exceptionnels dans les gammes proposées, je ne met plus que cette marque en été

Customer service

Customer service department was responsive and quick to answer my questions and follow through on my problem.

Beste Flip Flops

Ich trage die Reef Fannings seit Jahren und bin extrem zufrieden mit der Passgenauigkeit und bequemlichkeit. Im Sommer kommen keine anderen Schuhe an meine Füsse Negativ ist das ich seit der letzten Bestellung zugespammt werden und fast täglich irgendwelche eMails ankommen. Das nervt extrem, daher nur vier Sterne.

Goede kwaliteit

Reef slippers zitten heerlijk, goede pasvorm. Ik heb ook de huis sloffen en die geven je voeten een behaaglijk gevoel.

Duur maar het zeker waard!

Ik kies altijd voor Reef slippers omdat de kwaliteit altijd goed is. Mijn vorige paar slippers heb ik 4 tot 5 jaar mee de wereld over kunnen reizen. Altijd comfortabel zodat je zonder klachten kan genieten.

super

Heel goed product.. Een aanrader !

Umständliches und abweisendes Gewährleistungsverhalten

Ich trage seit ca. 15 Jahren im Sommer die FlipFlops von Reef und ersetze die Alten nach 2-3 Jahren durch Neue. Alles gut. Beim letzten Paar ist nach einem halben Jahr der Riemen zur Sohle gerissen und sie sind unbrauchbar. Mir wurde mitgeteilt, ich solle mich an den Händler wenden. Ich sitze in Bayern, der Händler in Italien. Gemessen am Wert der Schuhe ist der Aufwand zu groß.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hello Hans, We are so sorry to hear that. I will contact you through a private message. Sorry for the inconvenience. Kind regards, Team REEF.eu

FlipFlops mit hervorragenden Trageeigenschaften.

Flipflops im geschmackvollen Design und mit besten Trageeigenschaften durch das Fußbett und dem angenehmen Zehentrenner. Leicht von Gewicht, fest und stabil am Fuß. Wichtig ist mir auch das Bemühen um Nachhaltigkeit und dessen Weiterentwicklung.

betrouwbaar en goede deals

Vlotte levering en uitstekende producten

Perfecte afhandeling van mijn gekochte slippers.

Gewoon goed

Altijd Snel een goed geleverd. Fijne slippers

Fijne schoenen en snelle levering

Geen blaren en pijn aan je voeten meer! Ik hoef geen andere slippers meer.

Snel en hoge kwaliteit

Heerlijke sterke, mooie dlipper

Heb de slippers al jaren. Zijn super sterk

Goede slippers, snel binnen..

Goede slippers en ze waren snel binnen. Ik begrijp alleen niet waarom ik zo veel reclame binnen krijg via de mail.. Alsof ik elke week nieuwe moet kopen :)

Snelle reactie

Kreeg snelle reactie op mijn opmerking dat Reef niet verkrijgbaar is in Antwerpen. Reef gaat daarmee aan de slag en ik werd bedankt. Heb de slippers toen online besteld. Moest nog wel met een kwinkslag om een kortingsbon vragen. Dat had direct gekund.

Schnelle und gute Bearbeitung, Qualität ist Top!

Gute Qualität schnelle Bearbeitung!

Alles super!

Schnelle Lieferung. Artikel wie gewohnt qualitativ hochwertig. Kaufe wieder.

Grundsätzlich ok / kein gratis Versand bei Retourware aus Österreich

Grundsätzlich ok Leider hat die Große bei einem Teil der Bestellung nicht gepasst / die Versandkosten sind leider etwas zu hoch und nicht gratis aus Österreich

Bestelling nooit ontvangen....

2 paar slipper besteld, bij Reef ging alles prima, maar laten bezorgen door DHL is een ramp. Bezorger stond voor de deur ( hier zijn 3 getuigen van ) maar reed weer weg zonder iets af te leveren of uit de auto te stappen... Vervolgens zou het een dag later bezorgt worden maar dat is niet gebeurt... Zonde slippers op vakantie dus. Reef heeft keurig mijn geld terug gestort! Voor mij geen online bestellingen meer als het door DHL bezorgt wordt. Dit was helaas niet de eerste keer dat het fout ging met bezorging door DHL. De slippers recent in de winkel gekocht, want die zijn top!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat ontzettend vervelend dat de bezorging is misgegaan en dat je de slippers niet op tijd had ontvangen. Wanneer de bezorging om wat voor reden niet lukt starten wij ten alle tijde een onderzoek op met DHL. Dat heeft nu niet zoveel zin meer. Dus ik neem middels een privé bericht contact met je op. Nogmaals onze excuus voor het ontstane ongemak Cindy. Vriendelijke groet, Team REEF.eu

Alles bestens!!!!

Gut

Mooie slippers voor mannen, zijn de enigste die gemakkelijk zitten voor hem. Snel geleverd en veel keuze.

Sehr angenehm zu tragende Sandalen.

Habe die Sandalen bereits ein zweites Mal bestellt. Das erste Paar hat gute 3 Jahre bei sehr intensivier Nutzung gehalten. Die Sandalen lassen sich sehr bequem tragen und trocknen nach dem Kontakt mit Wasser sehr schnell. Insgesamt bin ich sehr zufrieden mit dem Produkt.

Superfijn schoeisel

Ik koos voor een degelijk stel slippers, die ik al eerder 5 jaar droeg (versleten tussen de tenen) met geweldig comfort. Gelukkig werden ze nog geproduceerd! Mooie korting en verzending!

Avis sur Kiyoh