Snel geleverd, goed product

Niets maar dan ook niets op aan te merken

Super !

Parfait !! Reçu la commande très vite.

mauvaise

j'ai commandé et payé une paire de tongs disponible sur le site en 37,5 que je n'ai pas reçue sans commentaire de votre part. J'ai écrit, l'interlocuteur devait se renseigner, a beaucoup tardé à répondre alors que la paire en question apparaissait toujours sur vos 2 sites, j'ai finalement reçu une réponse tardive m'indiquant que le produit n'était plus disponible et j'ai été remboursée. A ce moment là la paire n'était plus disponible sur les 2 sites

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle levering van een mooi product

Teenslippers besteld bij Reef voor een aantrekkelijke prijs. Levering was snel door DHL. Na vier jaar zijn de vorige slippers van Reef pas kapot gegaan. Derhalve meteen weer dezelfde besteld. Informatie mbt de status van de bestelling is niet volledig. Ik mis een update bij verzenden van het product. Uiteindelijk toch nog snel geleverd (2 werkdagen).

Top kwaliteit

Ik ben reeds aan mijn 3de paar en zou geen ander merk meer kopen. Een handige flessenopener in de zool,die op rondreis in Kenia van pas is gekomen.

Precies wat nodig is.

Als je iets zoekt om te bestellen lukt dat. Dus precies wat ik voor ogen had.

Fantastische slippers

Het bestellen en verzenden ging heel goed. Na aankomst van het pakket merkte ik weer dat je beter iets meer kunt betalen voor een merk als Reef. Wat een afwerking en wat een heerlijk en gezond voetbed

Impossible de passer commande

Paiement par visa impossible sur le site Reef, obligé de passer par un site tiers.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Respuesta del dueño del negocio

So sorry that things didn't go quite as expected with payment. We have not heard about this before. But it has our attention. Our sincere apologies for the inconvenience. Regards, Team REEF.eu

Snel geleverd, netjes verpakt - geen aanmerkingen

Niets op aan te merken.

Decepcionante

Hace 35 días que hice el pedido y todavía no ha llegado

• ¿Nos recomendarías? No

Respuesta del dueño del negocio

Hi Fernanda, So sorry, the slippers turned out to be out of stock. The amount has since been refunded to you. You can find this under Mollie Payments. Apologies for the confusion and inconvenience. We are happy to see you next time. Kind regards, Team REEF.eu

Producten top maar service Niet accuraat

Na mijn bestelling en email van bevestiging geen respons meer gehad voor twee weken. Gebeld gezien de levering geclaimd wordt binnen 48 uur dit werd netjes opgepakt en na 3,5 dag product in huis.

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor het invullen van onze review. En wat spijtig om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op een reactie. Gelukkig is het inmiddels opgelost. Daar zijn wij blij om. Fijne dag Mark. Vriendelijke groet, Team REEF.eu

Had 3 paar besteld waarvan een paar dubbel ...... Kregen een paar te weinig opgestuurd ...... Maar na mailtje het ontbrekende paar direct nagestuurd. Super service noem ik dat !!

Mhhhhmm….

Bestellen ging super, lekker vlot ook netnals de levering maaaaar slippertjes waren veuls te groot en heb de Reef slippers netjes retour gestuurd binnen de termijn maar helaas nog geen retour bedrag op mijn rekening gestort gekregen…

Respuesta del dueño del negocio

Beste Robertjan, Ik heb zojuist van mijn collega van de binnendienst begrepen dat dit inderdaad over het hoofd is gezien. Excuus hiervoor. Het bedrag is inmiddels aan je terugbetaald en zal binnen 3 dagen zichtbaar zijn onder Mollie Payments op jouw bankrekening. Excuus voor de vertraging en bedankt voor je geduld. Vriendelijke groet, Team REEF.eu

Satisfactoria

• ¿Nos recomendarías?

Blij mens!!

Bestelling keurig afgeleverd. Perfect verpakt! Product voldoet aan mijn verwachting. Het is al weer mijn derde paar.

Ik had een paar slippers besteld die in eerste instantie een maat te klein waren. Heb deze teruggestuurd en geld stond nog dezelfde week op mijn rekening, heel prettig. Daarna nieuwe slippers besteld en waren aangekomen binnen 48uur, ook heel prettig! Slippers zijn precies zoals ze worden geëtaleerd op de website, dus het is niet zo dat de kleur iets afwijkt of het materiaal er in het echt anders uitziet… Kortom: tevreden.

Goede website, snelle levering

Makkelijk te vinden wat ik wilde hebben. Snel geleverd.

Ottima

Ho ordinato mi è arrivato il pacco

• Ci consiglieresti? Si

Super produit, reçu dans les délais !

Service sérieux, rapide! Je recommande

Heerlijk voetbed

Deze slippers lopen heel comfortabel door het zachte voetbed.

Comentarios sobre el Kiyoh