Super tevreden. Snelle levering

Super tevreden. Snelle levering

Slecht

Had 2 paar slippers besteld, een paar terug gestuurd nog steeds geen geld terug gekregen!

Respuesta del dueño del negocio

Beste Marga, Ik begreep dat er inmiddels contact is geweest tussen jou onze klantenservice en het inmiddels is opgelost. Klopt dat? Laat het ons anders gerust weten. We helpen je graag. Vriendelijke groet, Team REEF.eu

Snelle levering, goede kwaliteit

Voor mijn vriend heb ik slippers besteld met opener. Hij is er erg blij mee en vindt ze lekker lopen.

Mooie en heerlijk zittende/lopende slippers

Blij mee

Prima draagbare bieropeners!

Goed slippertje. Makkelijk besteld en snel geleverd. De bekende bieropener is deze vakantie al vaak gebruikt!

Goed geregeld

Alles is goed geregeld

Mijn bestelling ging niet in een keer goed gelukkig goed opgelost en prachtige slippers

Très bien !

La livraison dans différents points relais serait un plus

Geen goede kwaliteit

De binnenzool de kurk pelt volledig af en ik heb ze nog maar juist

Respuesta del dueño del negocio

Bedankt voor het invullen van onze review. En wat spijtig om te horen dat de slippers niet voldoen aan je verwachting en dat de zolen volledig afpellen. Dat zou niet de bedoeling mogen zijn. Je kan altijd even een berichtje sturen naar onze klantenservice om het probleem voor te leggen. Zij gaan op zoek naar een passende oplossing. Zij zijn bereikbaar via [email protected]. Succes! Vriendelijke groet, Team REEF.eu

muy bien

Comodísimas y bastante elegantes dentro de su sencillez. Si son un poco sufridas y duraderas inmejorables.

Topslippers, topservice.

Besteld, betaald, ontvangen. Maten vallen ietwat krap uit, maar ze lopen nog wat uit, dus dat komt wel goed.

Slippers niet ontvangen, maar goede service

Snel contact vial mail, en correcte afhandeling. Slippers helaas nog altijd niet mogen ontvangen..

Respuesta del dueño del negocio

Goedemorgen Stefanie, Ik begreep dat er inmiddels contact is geweest tussen jou onze klantenservice en het inmiddels is opgelost. Klopt dat? Laat het ons anders gerust weten. We helpen je graag. Vriendelijke groet, Team REEF.eu

Ansiosa felicidad.

Una vez más, compro este producto. Y espero me dure que las anteriores...por otros 15anos más!!!

DEVOLUCIONES

No volveré a comprar. Si tu talla no es correcta, deberás de devolver el articulo por tu cuenta y esto te supondrá como mínimo 1/3 del precio de unas fanning.

• ¿Nos recomendarías? No

Respuesta del dueño del negocio

Sorry you were surprised with this afterwards. It is listed in our return policy. Our apologies for the confusion. Regards Team REEF.eu

Mis chanclas de referencia

Reef es siempre mi primera opción a la hora de elegir mis chanclas. Llevo veinte años confiando en ellas y espero poder seguir haciéndolo otros veinte años más.

Katastrophaler Kundenservice

Nach über 2 Wochen habe ich noch immer nicht die Ware erhalten. Auf Mails an den Kundenservice wird nicht reagiert. Telefonisch ist der Kundenservice trotz mehrerer Versuche an verschiedenen Tagen zu unterschiedlichen Zeiten nicht erreichbar. Rückrufbitten werden nicht erfüllt. In diesem Shop klappt außer der Bestellannahme und dem Zahlungsvorgang rein gar nichts.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Respuesta del dueño del negocio

So sorry to hear that you had a bad experience with us. We are very fond of having satisfied customers. I'll get right on it for you. Our sincere apologies for the inconvenience. Regards, Team REEF.eu

Mooie slippers

Ondanks dat de levering niet compleet was is het netjes afgehandeld

Respuesta del dueño del negocio

Beste Gregorio, Excuus voor het ongemak. Van mijn collega van de binnendienst heb ik begrepen dat het gelukkig is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan wil ik je vragen een berichtje naar [email protected] te sturen met daarbij het bijbehorende ordernummer. Zijn helpen je graag. Vriendelijke groet, Team REEF.eu

Pijnlijke voeten

Slippers Santa Ana besteld. Snel geleverd. Helaas slechte slippers. Schuurt enorm bij de tenen en bovenop voet. Met als gevolg schaafwonden op beide voeten. Valt niet op te lopen.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Arjen, Bedankt voor het invullen van onze review. En wat spijtig om te horen dat de slippers niet voldoen aan je verwachting en dat je pijnlijke voeten ervaart na het dragen. Dat zou niet de bedoeling mogen zijn. Je kan altijd even een berichtje sturen naar onze klantenservice om het probleem voor te leggen. Zij gaan op zoek naar een passende oplossing. Zij zijn bereikbaar via [email protected]. Succes! Vriendelijke groet, Team REEF.eu

What the hell is going on ???

Order #46554 To whom it may concern THIS IS MY SECOND EMAIL My order seems still unprocessed and so far I've got NO track & trace code. _______________________________ Today I've tried again to reach your customer service phone number and I've left a second voicemail message.

• Ci consiglieresti? No

Respuesta del dueño del negocio

Hi Andrea, So sorry to hear that you had a bad experience with us. We are very fond of having satisfied customers. Have you seen that the amount has now been refunded? You can find this information under Mollie Payments. Our sincere apologies for the inconvenience. Regards, Team REEF.eu

top geregeld

snel geleverd!

Helemaal Toppie

Topservice!

De klantenservice van Reef is even goed als de slippers zelf. Top!

Tutti i prodotti che compro sono ottimi

Sono moltissimi anni che uso i vostri sandali: prima li acquistavo in negozio, ma, ora, preferisco farli spedire da voi, direttamente. il servizio è ottimo!

• Ci consiglieresti? Si

Super Service Absolut Unkompliziert!

Perfekt

SAV parfait

Très bonne réactivité. Contacts cordiaux et efficaces.

Comentarios sobre el Kiyoh