Nul nul nul

Livraison par chronopost le samedi j'attends tte la matinée et la le colis et apparemment dans un point relais personne a sonné personne à appelé rien. J'appelle chronopost qui me dis qu'en faite le colis n'a pas été mis en livraison qu'il sera livré lundi. Très bien rebelotte le lundi et la toujours pas de colis. Je rappelle donc et en effet il est bien dans un point relais à 20km de chez moi avec des heures qui ne conviennent pas avec mon travail.... Super j'ai la haine.

• Nous recommanderiez-vous? Non

j'achète des tongues reef depuis 15 ans

j'achète des tongues reef depuis 15 ans, elles sont très confortables mais aussi très fragiles au niveau de la lanière qui tient le pied, tous les ans je dois acheter une nouvelle paire car celle que j'achète dure que 4 semaines pendant l'été car la lanière qui tient le pied craque au bout de 4 semaines. ET je ne vais pas dans les rochers avec, je ne fais que des trajets plage camping. Donc si vous avez de l'argent c'est bon pour un été mais ne comptez pas les réutiliiser plusieurs mois. Très confortable mais très fragile.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Respuesta del dueño del negocio

We are sorry to hear that the slippers did not meet your expectations. Did you know that we have a one year warranty on most slippers. Under that guarantee you can always return to the shop where you bought the slippers. If for any reason you are not able to solve the problem, we will be happy to help. Regards, Team REEF.eu

Rücksendung von Deutschland zu kompliziert

Die Rücksendeinformationen werden nur in Englisch und Niederländisch bereitgestellt. Meine Mutter hatte dadurch Schwierigkeiten. Die kosten für die Rücksendung müssen selbst getragen werden. Es wird KEIN Rücksendeetikett bereitgestellt!!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Respuesta del dueño del negocio

So sorry to hear that. We fully understand that it is not nice for everyone to communicate in English. We apologize for the inconvenience. In this matter, your mother could have asked us to answer her in German. We love to think with our customers. A good suggestion for your next visit. Kind regards, Team REEF.eu

Product naar verwachting en service TOP!

Mijn online bestelling raakte verdwaald bij bezorgdienst Post NL. Na mijn telefonische contact hierover met de klantenservice van Reef, is er alles aan gedaan om mijn bestelling te traceren en alsnog bij mij thuis bezorgd te krijgen. De communicatie hierover richting mij was zowel telefonisch als per e-mail helder en vertrouwen wekkend. Het item werd uiteindelijk bezorgd met ca. 3 wkn vertraging. De vertraging lag echter zeer zeker niet aan Reef. Blij met mijn nieuwe aankoop!

Anders verwacht dan geleverd.

Ik ben opzoek naar slippers met harde zolen ipv zolen met zachte vering. Vanuit de foto’s had ik het idee de juiste te hebben gekocht. Helaas dus niet. Gr Ferry

Respuesta del dueño del negocio

Hi Ferry, Wat jammer dat de slipper niet voldoet aan je verwachting. Zoals de naam doet vermoeden (Cushion) is dit inderdaad een slipper met een zacht voetbed die zorgt voor ultiem comfort. De high-energy rebound zorgt voor meer vering. Je hebt bij ons 14 dagen retourrecht en retourneren vanuit Nederlands is gratis. Uiteraard staat onze klantenservice voor je klaar om advies te geven over de perfect slipper die voldoet aan jouw wensen. Vraag het ons gerust een volgende keer. Vriendelijke groet, Team REEF.eu

Rücksendungskosten nicht klar deklariert

Ich muss nun für 14€ meine Sendung an Reef zurück senden, obwohl im Bestell Vorgang nirgendwo klar aufgezeigt wird, dass ich ins Ausland zurück senden muss. Obendrein verstößt Reef damit gegen geltendes deutsches Recht. Nach Hinweis auf diesen Umstand wurde lediglich auf die AGB's verwiesen, na besten Dank!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Respuesta del dueño del negocio

Hi Malte, We are sorry that you were unable to find it on our website. As previously mentioned in our mail conversation, our terms and conditions are on our website. You'll find them under "frequently asked questions" you will find our return policy. There it says also that the return from Germany is at the cost of the consumer. However, in an exceptional case, we are willing to meet you. I will contact you through a personal email. Best Regards Team REEF.eu

Immer super Qualität und Passform!

Die Größen passen, das Leder hält, die Schuhe sind bequem......alles Super

Respuesta del dueño del negocio

Many thanks for this great review! Enjoy!

Fijne slippers met vertraging

De slippers zitten heerlijk! Enige is dat de bestelling wat langer dan verwacht op zich liet wachten. Maar met dank aan de fijne helpdesk van Reef is het allemaal goedgekomen! Laat het mooie weer nu maar komen!

Respuesta del dueño del negocio

Hi Frans, Dank je wel voor je beoordeling! Gelukkig is het goed afgelopen :-). Wij wensen je een mooie zomer. Cheers, Team REEF.eu

Super slippers voor je voeten! En nog stoer ook!

Ik ben enorme fan van de zolen van Reef slippers. Niet omdat ze een opener onder de zool hebben geplaatst, maar wel, omdat ze een fantastische demping hebben onder de hielen. Het lijkt een soort Nike Air kussentjes in je slippers. Als je dan topklasse slippers hebt en ik moet dan ook nog om iets zeuren: Ik heb badslippers (FANNING SLIDE BROWN/GUM) besteld. Dat zijn dus geen teenslippers. Er zit 1 band over je voet. op het vorige model (van jaren terug, want ze gaan jaren mee!) was de band significant breder en dat was relaxter voor de voet. Maar nog steeds is er geen betere slipper te vinden dan deze!

Respuesta del dueño del negocio

Wat super om te horen! Dank je wel voor je mooie beoordeling! Fijne dag! Groeten, Team REEF.eu

Reef heeft echt geweldige slippers.

De Reef Star Cushion Sassy is een genot voor je voeten en ik had ze supersnel in huis. Fijne overzichtelijke site. Geen zomer meer zonder mijn Reef slippers.

Snelle service, en de slippers zijn echt top, zeker aan te raden!

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Ik had ze snel in huis en ben er onwijs blij mee. Lopen heerlijk!

Snel en overzichtelijk. Top slippers ook.

Ik kwam snel waar ik wilde zijn op deze site om mijn slippers te bestellen. Snel in huis ook!

Comfortabele slipper

Ik heb de REEF DRAFTSMEN BRONZE BROWN slipper gekocht maar geen dag spijt van gehad. Ze lopen heerlijk!!

Comentarios sobre el Kiyoh

• Cualquier persona puede publicar una revisión siempre que se cumplan los términos y condiciones y la política de privacidad
• Realizamos verificaciones automáticas y manuales para evitar revisiones falsas tanto como sea posible
• Las revisiones con una puntuación inferior a 6 se publican 7 días después de la colocación