chanclas deportivas de mujeres buenas

agradecida porque produces chanclas de mujeres que son de buena calidad, pero los 2 modelos comprados, parece las suelas son demasiados blandas porque me dan muchos dolores en los articulaciones de los tobillos.

De momento negativa

No me ha llegado el Pedido todavía

• ¿Nos recomendarías? No

Respuesta del dueño del negocio

Good morning, Thank you for filling out the review. We have checked this internally and it seems that your address information was not entered correctly. We have requested the correct details in the meantime. We would therefore be happy to receive the correct details. Thank you for your help. Kind regards, Team REEF.eu

Falta de información para europeos.

No está nada claro a la hora de elegir el número y las mías necesitaba un número más.

Leider unbequem

Ich habe meine erste Reef FlipFlop in USA am Venice Beach in 2008 gekauft und trage diese heute noch unglaublich gern. Ja, tatsächlich, die gibt es noch. Dummerweise sieht das Leder mittlerweile ziemlich abgegriffen aus, die Dinger sind aber unglaublich bequem. Jetzt habe ich mich von meiner Frau überzeugen lassen, einfach mal ein paar neue FlipFlops zu bestellen und mich für die Kiyoh entschieden. Erste Überraschung beim Auspacken: Beim öffnen der eingeschweißten FlipFlops kommt einem eine Geruchsmischung Plastik und Verdünnungsmitteln entgegen - eher abweisend. hab sie dann erst mal 3 Tage in den Keller gelegt.. Nach dem ersten Tragen (besser Stunden an mehreren Tagen) hab ich sie wieder beiseite gelegt weil sie an den Zehen Scheuerstellen hinterlassen haben und sehr unbequem am Zehensteg (der ist sehr fest) sind. Vielleicht hätte ich die doch besser im Handel Probe laufen müssen, der Onlinekauf hat dann vielleicht doch seine Tücken. Ich habe keine Reklamation eingeleitet weil ich nicht wüsste ich ich das hätte reklamieren können. Aber: Die sehen echt gut aus. Vielleicht sehe ich ja mal einen paar passende Füße an die ich sie einfach verschenke.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Lieferung schnell und in Ordnung, leider keine Rücksendungs Formular.

Hatte zwei paar bestellt, eines musste ich zurück schicken Porto 9. € , schlecht! Keine zweite Bestellung!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goed produkt- service en verzending totaal waardeloos

Dinsdag 19 april via webshop van Reef besteld. Bewust bij Reef zelf en niet via een whole sale kanaal. Levering pas donderdag 28 april. Wij waren op vakantie vanaf 25 april en pakket is gewoon bij onze voordeur buiten neergezet in weer en wind! Buitengewoon merkwaardige gang van zaken, gelukkig goed afgelopen, voor hetzelfde geld waren ze door derden meegenomen.

Respuesta del dueño del negocio

Beste Arnoud, Bedankt voor het invullen van onze review. En wat spijtig dat de slippers er iets langer over gedaan hebben. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te versturen. Ik zie dat het pakketje op dinsdag 26 april is aangeboden. Het is wel vreemd dat DHL dit gewoon bij de voordeur heeft gezet. Gelukkig komt dit niet vaak voor. Wist je dat je via de Mijn DHL app heel gemakkelijk het moment of de locatie van bezorging kan aanpassen. Dit kun je doen vanaf de dag voordat DHL eigenlijk bij je langs komt. En uiteraard hadden wij de verantwoording hiervan opgenomen richting DHL. Dus we hadden het hoe dan ook voor je opgelost. Veel plezier met het dragen van de slippers en op naar heerlijke zomer. Team REEF.eu

Buitengewone ruime service!

Één van mijn fanning teenslipper ging kapot. De verkopende partij, fysieke winkel, kon mij niet helpen. Dit omdat ze een nieuw kassasysteem hadden. Ik werd verwezen naar Reef. Daar werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan met begrip voor mijn situatie. Kwaliteit staat in een hoog vandaal en zodoende werd geoordeeld dat mijn kapotte slipper niet voldeed aan de normen van Reef. Ter compensatie mocht ik een volledige nieuwe setje slippers uitkiezen uit hun eigen webwinkel. Echter op dat moment was mijn schoenmaat niet voorradig. Klein jaar verder als nog de slippers besteld welke ik wilde. En ja hoor keurig vergoed door Reef!

Bestelde goederen snel en piekfijn geleverd.

Bonnes tongs

Ça fait plusieurs années que je ne porte que des tongs reef. J'aime leur confort et leur solidité.

Snelle nette verzending mooie slippers

Tipptopp

Schnell preiswert bestes Produkt

Maat klopt, snelle levering.

Perfekte Lieferung - perfekte Ware (Fllp-Flops

Die Bestellung war unkompliziert. Die bestelten Flip-Flops kamen sehr schnell. Die Flip-Flops sind super: sehr gute Qualität und sehr angenehmes Tragen. Perfekt!!!

Prima in orde

Bestelling en levering gingen heel vlot en de slippers waren perfect zoals verwacht

Das dritte Mal gekauft und nie bereut

Bequem, guter Halt, guter Laufkomfort auf der Straße und über Feld und Wiese. Ich Tage sie auch im Büro., ehrlich. An gepflegten Füssen immer ein Hingucker. Andere Farben wären schön, am besten mit etwas Glizer: Gold (hattet ihr schon mal) Silber, Dunkelblau, Pink.

Ik bestelde verkeerde model maar retour was snel afgehandeld

Good service

Quick service and easy to follow with delivery details via email

Snelle service netjes verpakt niets op aan op aan te merkten.

Snelle levering, netjes verpakt, mooie kwaliteit

je krijgt wat je ziet en leest.

reef slippers zijn de fijnste teenslippers die er zijn. ik heb 3 paar leren slippers, en ze dragen als pantoffels. en blijven er goed uit zien.

Al jaren en jaren loop ik op Reef slippers. Ik ben over de hele wereld geweest samen met mijn slippers. De dag dat er 1 slipper kapot ging omdat ik zo lomp was de zee in te lopen waar grote en kleine stenen lagen. Ze houden het lang vol maar dit was net iets teveel... Ik heb door de geweldige toevoeging van een flessenopener regelmatig nieuwe contacten aangetrokken. Je wel, ik kan een fles openen met mijn slipper. Jaja..en dan die gezichten. Ik heb in de uitverkoop maar gelijk 3 paar gekocht want stel je voor. Iets verbeteren? Een kurkentrekker? Wordt moeilijk hé! Nee hoor ga zo door. Een wereldse groet van René

Pünktlich bestellte Ware in einwandfreiem Zustand gelieferte

Nur positiv

Satisfactoria

Todo muy bien. Gastos de envío un poco elevados

Goede online webshop

Goede communicatie en komt afspraken na, retour zendingen worden snel afgehandeld

Een prima product

Loop altijd op reef en dat bevalt me prima,snel besteld en snel binnen

25 Mignon Einsteinweg Ijsselstein 3404LH

Comentarios sobre el Kiyoh