Snelle verzending en leuke extra's!

Duidelijke communicatie, snelle verzending en leuke extra's.

Goede service en kwaliteit

Goede service met een goede prijs

Ben gekomen voor een stage 2 chip, bull-x downpipe en remus catback Goede en snelle service

Snelle en deskundige service!

Dogbone powerflex + rear wiper delete besteld. Alle onderdelen optijd binnen en snel geleverd. Al met al goed geholpen, ik kom hier zeker vaker terug!

Super service!

Eerlijk advies en spullen snel binnen

heel goed

goede service, alle vragen worden snel beantwoord en de producten worden ook snel geleverd.

Perfecte service

Perfecte service en een super snelle levering!

Snelle levering, goeie producten. En er zat ook een lekker geurtje bij in de doos.

Super service!

Weten waar ze mee bezig zijn!

Goed!

Goede hulp bij vragen, snelle service!

Super tevreden

Meerdere keren besteld. Zeer goede contact netjes geleverd en snel. Alles word snel en mooi geregeld. Super tevreden.

Helemaal top

Via insta benaderd vlot en helder binnen no time de antwoorden op mijn vragen en de producten waren ook snel in huis.

Spullen besteld, snelle levering en goede service!

Tot nu toe al mijn spullen besteld voor mijn Golf. Altijd super advies over de producten en een goede snelle service!

Fijne service voor een scherpe prijs!

Erg goed geholpen door de mannen bij AKA Performance. Ook scherpe prijzen gekregen voor de onderdelen die ik besteld heb. Ook kennen ze altijd de juiste bedrijven voor montage.

Super goede service! Snel en behulpzaam! Sterk in prijs ook!

Goede service, snelle levering

Voorzien van het juiste advies en ik had mijn onderdelen snel binnen.

Super snelle verzending

Goede service!