Prachtige producten en uitstekende service

Perfecte service van het eerste contact tot de levering van de bestelling. Ada-Louise van Fionora denkt echt met je mee en neemt je mee in de vele mogelijkheden van de mooie producten die ze kunnen leveren. Heel blij met het mooie eindresultaat.

Kwaliteit en service 100%

Mooie producten! Eigenaar doet op de onmogelijkste momenten het maximale voor een blije en tevreden klant! Klasse!

Mooie kwaliteit en een goed advies!

Mooie kwaliteit en een goed advies!

Flexibel, meedenkend, stijlvol

Van een plaatje uit een magazine een idee gestuurd, waar Ada-Louise vervolgens iets vergelijkbaars van heeft gemaakt. Na wat heen en weer gestuurde afbeeldingen tot een prachtig boeket bloemen gekomen, met een schitterende vaas. Precies zoals ik het bedacht had! Zeer kundig en meedenkende ondernemer.

Prachtig kwaliteitsbehang

Bij Fionora kochten wij Arte-behang. Hierbij zijn we goed geholpen. Eerst kregen we mooie stalen opgestuurd om uit te kiezen. Dit gaf een goed beeld van de mogelijkheden. Uiteindelijk voor een linnen-look gekozen. Deze geeft een mooie uitstraling in de woonkamer.

Fantastisch werk geleverd door Fionora

Ons kantoor moest nog worden afgestyled en Ada-Louise heeft ons daarbij geweldig geholpen. Super mooie vazen, bloemen en planten. Alles zeer snel geregeld en neergezet.

Alles klopte, perfect cadeau !

Van bestelling tot levering volledig ontzorgd en verrast!

Prachtige planten en decoratie in ons woonhuis

Fionora heeft super nagedacht over mooie en passende decoratie in ons woonhuis. Fijn dat er een bezoek werd ingepland om de planten en vazen te testen qua kleurstelling. Daarna werd, met zeer korte levertijd, alles gebracht en gestyld. Wij zijn zeer tevreden over zowel het eind resultaat als de inzet die Fionora heeft geleverd. Dankjewel voor de top service!

Prachtige plant, goede service

Wij hebben een olijfboom (kunst) besteld en daar zijn wij heel tevreden over. Gezien de prijs, waren wij toch wat terughoudend omdat het toch een grote uitgave zou gaan betreffen, toch blijkt het zijn geld dubbel en dwars waard te zijn!

Goed aangekomen. Schitterende combinatie !

In de ochtend bestelde ik een lekker luchtje voor in huis. Eind van de dag stond het lekker te geuren in ons huis. Het was alsof ik een cadeau kreeg, zo mooi verpakt. Bedankt!

Geweldige keuze en uitstekende service!

Prachtige vazen, allerlei soorten en kleuren bloemen, je vindt altijd wel iets dat bij je interieur past. De kwaliteit van de bloemen is nauwelijks van echt te onderscheiden. Mocht je zelf geen keuze kunnen maken, word je uitstekend geadviseerd. Vaas en bloemen kwamen apart en zeer goed verpakt aan en is al zodanig voorbereid, dat je het boeket alleen nog maar in de vaas hoeft te zetten, zonder nog zelf te moeten schikken. Ben erg tevreden over de afwikkeling en blij met mijn prachtige boeket!

alles in overleg mogelijk met als resultaat een prachtig bloemstuk.

Wat een prachtige bloemstukken!! Was gelijk verkocht toen ik ging kijken, zo kreeg ik een indruk van de vele mogelijkheden. Door samen te overleggen hebben wij inmiddels een prachtig bloemstuk in een geweldige vaas bij ons op de balie staan. Bedankt voor de service.

Bestelling mooi ingepakt en op tijd binnen!

Snelle levering van heerlijk geurende huisparfums!!

Prachtig boeket!

Ada-Louise van Fionora heeft voor ons een prachtig boeket gemaakt dat precies in ons interieur past. Heel tevreden over haar en de geleverde bloemen!

Prachtige zijden bloemstukken

Leuke ideeën aangedragen voor mooie zijden bloemstukken passend bij de stijl van ons kantoor

Geweldig product !

Aan te bevelen !

Prettig contact en uitstekende oplevering

Fionora heeft ons geholpen met prachtige kunstplanten voor de plantenbakken in het nieuwe kantoor van Plate. Door de tooevoeging van houtsnippers krijgt het geheel de gewenste natuurlijke uitstraling.

Snel reactie ontvangen. Na opdracht snel en netjes geleverd

Wij waren op zoek naar kunstplanten voor in twee plantenbakken. We kwamen met Ada-Louise van Fionora in contact en die heeft ons verschillende planten aangeboden en uitgelegd. Naar aanleiding van die uitleg hebben wij onze keuze kunnen maken. Na opdracht hebben de levering in kunnen plannen en zijn alle afspraken nagekomen, wat resulteerde voor een prachtig resultaat.

Fijne en snelle koop

Via de mail heb ik gevraagd of ze een vaas nog op voorraad hadden. Er kwam een snelle reactie terug en zo heb ik de vaas snel kunnen ophalen. Goede vriendelijke service! Heel erg bedankt!

Zeer klantvriendelijk!

Zeer klantvriendelijk!

Aanrader

Gijs doet super zijn best om zo goed mogelijk te leveren. Mooie bloemen van prachtige kwaliteit. Top service en snelle levering. Dikke 10

Prachtige zijde bloemen maken het plaatje compleet!

Nadat de verbouwing van ons kantoorpand was afgerond had de ruimte nog wat warmte en sfeer nodig. Bloemen staan natuurlijk prachtig, maar kan je na een week weer weg gooien. Deze zijde bloemen gaan heel lang mee en zorgen voor een prachtig blijvend resultaat. Voor ons een passende oplossing waar iedereen van kan mee genieten!

een topproduct, levensechte zijdebloemen gecomplementeerd met een super mooie vaas !

Na er op gewezen te zijn heb ij de site van Fionora bezocht. En m'n oog viel gelijk op de royale bos bloemen met de zwarte vaas. Ik heb nog even rondgekeken op div. sites, maar kwam telkens terug op deze bos. Niet meer geaarzeld en besteld. 3 dagen later had ik de vaas met bloemen in huis en hebben ze een prominente plaats gekregen in m'n woning. Echt een eyecatcher, en iedereen die langs komt verbaasd zich over de 'levensechte' bloemen, en men wil voelen om de bevestiging te krijgen dat hier toch echt om zijdebloemen gaat. Kan deze mooie boeketten dan ook iedereen aanraden. Het is echt een aanwinst die wat ons betreft jaren onderdeel blijft uitmaken van onze inrichting !

Wij hebben voor in ons kantoor een maatwerk stuk laten maken door Fionora. Er was een hoek die wat leeg oogde. Daar wilde we graag een mooie pot met een zijden bloemstuk in hebben. Het voordeel van zijden bloemen is dat het jarenlang mooi blijft en qua onderhoud gemakkelijk is. Ze hebben goed meegedacht. Het is een prachtig stuk geworden, perfect passend bij de stijl van het kantoor. Knap hoe ze het gedaan hebben. De persoonlijke begeleiding sprak ons aan. Ze luisteren echt goed naar je wensen en hebben dit heel creatief vertaald. Hier kunnen we jaren van genieten en het is een echte eyecatcher in ons kantoor.

Over Fionora

Het is belangrijk om uniek te zijn. Om authentiek te zijn. Expressie. Om iets voort te brengen van uzelf en dat te laten zien in uw interieur. Niet één mens is hetzelfde. Niet één bloem is hetzelfde. Niet één boeket is hetzelfde. Bij Fionora creëren we van zijden bloemen de allermooiste boeketten, die uw eigenheid naar boven halen en laten stralen. Wat uw stijl ook is, uw interieur krijgt dankzij onze exclusieve zijden bloemen een unieke sfeer. Laat zien wie u bent. Verrijk uw interieur. Fionora. Passion for silk flowers. Wij maken u graag blij met onze prachtige zijden bloemen.