Aanrader

Gijs doet super zijn best om zo goed mogelijk te leveren. Mooie bloemen van prachtige kwaliteit. Top service en snelle levering. Dikke 10

Prachtige zijde bloemen maken het plaatje compleet!

Nadat de verbouwing van ons kantoorpand was afgerond had de ruimte nog wat warmte en sfeer nodig. Bloemen staan natuurlijk prachtig, maar kan je na een week weer weg gooien. Deze zijde bloemen gaan heel lang mee en zorgen voor een prachtig blijvend resultaat. Voor ons een passende oplossing waar iedereen van kan mee genieten!

een topproduct, levensechte zijdebloemen gecomplementeerd met een super mooie vaas !

Na er op gewezen te zijn heb ij de site van Fionora bezocht. En m'n oog viel gelijk op de royale bos bloemen met de zwarte vaas. Ik heb nog even rondgekeken op div. sites, maar kwam telkens terug op deze bos. Niet meer geaarzeld en besteld. 3 dagen later had ik de vaas met bloemen in huis en hebben ze een prominente plaats gekregen in m'n woning. Echt een eyecatcher, en iedereen die langs komt verbaasd zich over de 'levensechte' bloemen, en men wil voelen om de bevestiging te krijgen dat hier toch echt om zijdebloemen gaat. Kan deze mooie boeketten dan ook iedereen aanraden. Het is echt een aanwinst die wat ons betreft jaren onderdeel blijft uitmaken van onze inrichting !

Wij hebben voor in ons kantoor een maatwerk stuk laten maken door Fionora. Er was een hoek die wat leeg oogde. Daar wilde we graag een mooie pot met een zijden bloemstuk in hebben. Het voordeel van zijden bloemen is dat het jarenlang mooi blijft en qua onderhoud gemakkelijk is. Ze hebben goed meegedacht. Het is een prachtig stuk geworden, perfect passend bij de stijl van het kantoor. Knap hoe ze het gedaan hebben. De persoonlijke begeleiding sprak ons aan. Ze luisteren echt goed naar je wensen en hebben dit heel creatief vertaald. Hier kunnen we jaren van genieten en het is een echte eyecatcher in ons kantoor.

De echtheid van de bloemen vond ik verbazingwekkend.

Fionora Voor de wintermaanden hebben we in onze luxe parfumeriezaak een groot boeket van Fionora geplaatst. Een kompleet boeket in een schitterende vaas , die door de juiste samenstelling van bloemen en kleuren, een bijzonder mooie, sfeervolle, en chique atmosfeer in onze zaak gebracht heeft. Het staat zeer decoratief en passend op onze centrale tafel, naast de luxe skincare en parfums. De bloemen zijn van topkwaliteit, bijna niet van echt te onderscheiden. We hebben veel positieve reacties van onze klanten gekregen. Fionora, hartelijk dank voor dit kunstwerk! Kortom, deze boeketten zijn een grote aanrader voor iedereen die op zoek is naar een elegante, sfeervolle decoratie.

Vriendelijk, behulpzaam en persoonlijk thuis bezorgd. Mooie kwaliteit bloemen die niet van echt te onderscheiden zijn. Je krijgt advies van ze hoe de bloemen het mooist in je huis staan. Ze hebben een mooie website met duidelijke foto’s van de bloemen. Het is een aanwinst voor je interieur.

Vendelier 45D

3905 PC Veenendaal

085 05 108 98

Over Fionora

Het is belangrijk om uniek te zijn. Om authentiek te zijn. Expressie. Om iets voort te brengen van uzelf en dat te laten zien in uw interieur. Niet één mens is hetzelfde. Niet één bloem is hetzelfde. Niet één boeket is hetzelfde. Bij Fionora creëren we van zijden bloemen de allermooiste boeketten, die uw eigenheid naar boven halen en laten stralen. Wat uw stijl ook is, uw interieur krijgt dankzij onze exclusieve zijden bloemen een unieke sfeer. Laat zien wie u bent. Verrijk uw interieur. Fionora. Passion for silk flowers. Wij maken u graag blij met onze prachtige zijden bloemen.