Super vlees

Prima kwaliteit vooral gehakt verse worst lekker gekruid biefstuk suoermals

Beste, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Vleesland

Super kwaliteit voor hele redelijke prijzen!

Inmiddels nu 3 keer besteld. Allereerst zijn we zeer te spreken over de verpakking van het vlees. Alles wordt vacuüm aangeleverd met netjes een sticker met een tht datum zowel vers als ingevroren. De biefstukjes en sukadelapjes zijn botermals en heerlijk van smaak. (en wij zijn fijnproevers) Ook de kaas is heerlijk! Vooralsnog hebben we helemaal niets te klagen! Ga zo door Vleesland! Grt, familie Dijkstra uit de bollenstreek.

Makkelijk, snel, vers en altijd vrolijke mensen bij Vleesland

Een absolute aanrader !!!

Beste Sylvia, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Geweldig uitstekend genieten van heerlijk en eerlijk vlees ed

Heb tot nu toe geen klachten. Elke bestelling was perfect. Nooit eens iets niet op voorraad. Ik raad vleesland dan ook echt bij iedereen aan. Heb het heel vaak over mijn positiviteit voor vleesland.

Beste Natalie, Bedankt voor je enthousiaste review. Het is altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Goed vlees netjes verpakt

Ik vind het vlees goed netjes verpakt goede service ik had alleen de laatste keer kippendijfilet gelijk na afhalen in de vriezer gedaan en bij het ontdooien zat er een hele bedorven geur aan gelijk weg moeten gooien

Beste Sylvia, Ik heb u net een mail gestuurd om dit op te lossen. Rob van Vleesland

Goed vlees, prima service.

Goed vlees, prima service.

Beste Harry, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Had een pak kaas besteld en daar bleek schimmel in te zitten. Na 1 telefoontje werd dit direct opgepakt. Foto's ervan gemaakt en opgestuurd. Kreeg direct me geld terug gestort van de kaas. Gelijk weer een bestelling geplaatst en ook deze ziet er weer keurig en verzorgd uit.

Beste Ed, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is en dat er een gepaste oplossing gevonden is :) Vleesland

Lekker vlees, goede prijs, goed verpakt

Beste Egbert, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Minder

In een schnitzel zat er schilfertjes van n bot

Ik kwam uw review tegen op Kiyoh en vind het jammer dat u een mindere ervaring heeft met onze schnitzels en dat u het ons niet direct heeft gemeld. Natuurlijk wil ik dat iedereen een positieve ervaring heeft met onze producten. Naar aanleiding van deze review heb ik al contact met u te zoeken om een vervangend product te leveren, echter tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen.

Heel goed vlees vis en kaas altijd keurig verpakt goede kwaliteit ook het afhaalpunt in Brielle alle lof altijd zeer vriendelijk ook in2021 blijf ik klant bedankt

Beste Janny, Bedankt voor de lieve woorden. Vleesland

Heel tevreden over de prijs , kwaliteit en service

Ons gezinnetje is super blij met elke aankoop bij Vleesland :) Het smaakt heerlijk mals en sappig. Keurig verpakt af te halen en vragen of opmerkingen worden zeer snel en correct beantwoord. Wij willen niet meer zonder.

Beste Jacqueline, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Het vlees was top

Alleen jammer dat het niet 4 pakjes waren zoals op de site maar 2 pakjes met ieder twee ongelijke hompen.

Goed vlees en keurig verpakt, snelle levering

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het vlees, de manier van verpakken en de snelle levering.

Beste Nettie, Wat fijn om te horen :) Vleesland

grote sortering

het is goed gereld netjes verpakt en goede kwaliteit

Beste Marijke, Fijn om te horen. Vleesland

Vullen in wat ze via hun site beloven

Heldere site, foto's zijn duidelijk (wel wat weinig sfeervol), teksten zijn helder, goed dat er ook bereidingen, recepten en bewaaradviezen zijn vermeld. Uitstekende prijs/-prestatieverhoudingen. Logistiek klopt.

Beste Franklin, Fijn om te horen. Wij blijven ons beste doen. Vleesland

Kwaliteit tegen scherpe prijzen

Makkelijke site om te bestellen, prijzen zijn scherp. Zelf de bereidingwijze is top!

Beste Willem, Bedankt voor je enthousiaste review. Vleesland

Fantastische producten geleverd met hoge service!

Alle producten keurig en hygienisch verpakt. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Beste Mylenne, Goed om te horen, eij blijven ons best doen. Vleesland

Prima levering en vlees van uitstekende kwaliteit.

Beste Leo, Wat fijn om te horen. Vleesland

Kwaliteit en kwantiteit voor een goede prijs.

Al maanden bestellen wij vlees bij vleesland. Buiten het feit dat ze een geweldige service geven, krijg je een heerlijk stuk vlees voor een mooie prijs. Alles is keurig verpakt en geportioneerd. Ik zou het iedereen aanbevelen.

Beste Gijs, Bedankt voor je enthousiate review. Vleesland

Breed assortiment, te bestellen via duidelijke website

Mooi vlees, nog niet veel van gegeten. Voldoende afhaallocaties met op diverse dagen per week afhaalmogelijkheden.

Beste Lennart, Bedankt voor je enthousiaste review. Vleesland

Top vlees tegen goede prijs

Hele goede kwaliteit vlees. Grote keuze En prima afhaalpunt de Tulphoeve inVoorhout. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb!

Beste Sven, Wat fijn om te horen. Vleesland

Geweldig kwaliteit vlees Geweldig vriendelijke mensen Geweldig makkelijk te bestellen Geweldig wat de prijs aangaat

Goede prijs kwaliteit

Keurig verpakt, goed vlees

Beste, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Zeer goed vlees en redelijke prijzen

Heerlijk vlees zeer goede kwaliteit en redelijke prijzen

Beste Marian, Bedankt voor je enthousiaste review. Vleesland

Heerlijk vlees voor een goede prijs

Heerlijk vlees voor een goed prijs. Bestelproces is prima, afhalen is prettig. Mensen zijn vriendelijk. Een aanrader

Beste Jan, Wat fijn om te horen. Wij blijven ons best doen. Vleesland