Gemakkelijk te bestellen en af te halen

Na de eerste bestelling waren we al zeer tevreden. Alles rond een bestelling is prima geregeld. Heel goede kwaliteit en goed en gemakkelijk verpakt met met een duidelijk label over de evt. houdbaarheid. Op deze manier blijf ik zeker klant !

Beste Jan, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij blijven ons best doen. Vleesland

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Al enkele keren verschillende soorten vlees en vis gekocht. De Kwaliteit is erg goed en de producten zijn keurig verpakt. De Website is duidelijk en ruim voldoende.

Beste Willem, Wat fijn om t horen dat alles naar wens is. Bedankt voor je enthousiaste review. Vleesland

Prima 1e klas kwaliteit

Heerlijk vlees

Alleen maar positief. Heerlijk en goed vlees. Afhaal punt ook goed Aardige mensen Vriendelijk groet Mary van helden

Beste Mary, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij blijven ons best doen. Vleesland

Verrassend Goed

Een voor ons geheel nieuwe manier van bestellen, wat zeker voor herhaling vatbaar is, ook als Covid 19 allang achter ons ligt!

Beste Gerda, Wat fijn om te horen. Vleesland

Helemaal geweldig

Verhouding prijs en kwaliteit zijn goed, ik beveel Vleesland dan ook zeker aan.

Beste, Wat fijn om te horen. Vleesland

super goede kwaliteit en netjes verzorgd

Beste, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Prima service en eten en behulpzaamheid en snelle hulp mocht er een probleempje voorkomen

Beste Claudia, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij blijven ons best doen. Vleesland

Blij met de kwaliteit voor de prijs

Goede assortiment, levering en kwaliteit voor de prijs.

Beste, Bedankt voor je enthousiaste review. Vleesland

Prima geregeld

Het vlees is van een zeer goede kwaliteit en het afhaalpunt is goed geregeld

Beste Anja, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Zeker geen spijt van mijn bestellingen

Ben zeer tevreden, eindelijk weer biefstuk dat lekker mals is, ziet er allemaal goed verzorgd uit. Klasse

Beste Yvonne, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Super goed verzorgt, heerlijk vlees en vis!

Eenvoudig online te bestellen vlees en vis, zeer goede kwaliteit. Netjes verpakt staat het voor je klaar op een eigen gekozen dag en tijdstip. Verpakt in een stevige doos om makkelijk thuis te brengen. Zeer ruime keus op de site, die overigens wel iets aan een redesign mag hebben alsook een wat gebruikers update maar dat is maar een klein dingetje anders een 10!

Beste Robert, Bedankt voor u enthousiaste reactie. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Uw feedback wordt mee genomen. Vleesland

Top vlees voor een redelijke prijs.

Netjes verpakt. Heerlijk mals vlees.

Beste Annie, Goed om te horen, wij blijven ons best doen. Vleesland

Super vlees!

Het vlees is gewoon super van kwaliteit. Levering gaat ook altijd prima. Enige minpuntje is dat ik geen reactie krijg op mijn vraag die ik naar aanleiding van mijn bestelling had gedaan. Mvg, Brigitte

Beste Brigitte, Bedankt voor de enthousiaste review. Ik heb je vraag niet voorbij zien komen. Ik hoop dat het allemaal gelukt is? Vleesland

Geweldige service en excellente kwaliteit

Beste Jan, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Het is Fantastisch, online bestellen ophalen op de dag dat je het aangeeft en het vlees is zo lekker. Ik zegt het tegen iedereen.

Beste Jacqueline, Bedankt voor je enthousiaste review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

super goede ervaring

zowel met bestellen , als met de ophaal zijn we erg tevreden..het vlees is heerlijk en ziet er altijd verzorgd uit..dank je wel dat wij als particulier kunnen blijven bestellen ..Blijf zo goed doorgaan ..

Beste Alber, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij blijven ons best doen. Vleesland

perfect

goed georganiseerd en altijd keurig verpakt en de kwaliteit is perfect.

Beste Peter, Bedankt voor je enthousiaste review. Het is altijd leuk om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Fantastisch!

Heerlijk vlees en goed verpakt

Beste Jan, Altijd leuk om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Geweldig vlees ,het afhalen gaat perfect

Mooi verpakt

Beste Marijke, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Makkelijk

Goed vlees, bereikbaar ophaalpunt.

Beste Peter, Altijd leuk om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Heerlijk

Geweldig, eerst vriezer leeg eten dan zeker weer bestellen.

Beste Marjan, fijn om te horen dat alles naar wens is. Succes met het leeg eten van de vriezer :) Vleesland

Ik zou hem ander vlees meer willen

Beste Patricia, Bedankt voor je entousiaste review. Altijd leuk om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Alles netjes geregeld in een woord super.

Beste Adrie, Fijn om te horen dat alles naar wens. Wij blijven ons best doen. Vleesland

geweldig!

alles bij Vleesland prima in orde! Makkelijk bestellen, heerlijk vlees, snelle levering! Ga zo door!

Beste Ed, Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij blijven ons best doen. Vleesland