Lekker mals vlees

De bestellingen zijn prima verzorgd..

Beste Inge, Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij doen ons best Vleeland

Goed vlees en top levering

Het bestelde vlees werd in hele nette dozen bezorgd. Vlees is allemaal vacuüm verpakt waardoor na ontdooien nog lekker vers. Ziet er allemaal keurig uit!!

Beste Kirsten, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij doen ons best Vleesland

Uitstekende kwaliteit en goede afhaal locatie!

Kwaliteit van het vlees is goed en de locatie om het op te halen is goed te doen. Vriendelijk personeel.

Beste Sonja, Bedankt voor je enthousiaste review. Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

TOP kwaliteit

Beste Hans, Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Heerlijk vlees

Kleine tip: lees de opmerkingen die geplaatst worden! Ik gaf aan ipv kaas liever extra borrelhapjes gratis te krijgen maar er zat toch kaas in m’n bestelling. Extra tip: openingstijden ook in de late middag.

Beste Tieske, Bedankt voor de feedback wij nemen het mee Vleesland

Prima kwaliteit!

Snelle levering ook aangepast aan mijn wensen!

Beste Wim, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Makkelijk en goede kwaliteit

Het bestellen is simpel en de kwaliteit is super. Soms zou ik wel eens willen dat je kan kiezen hoeveel je er vacuüm verpakt kunnen worden. Als je met 2 personen bent en het vlees is per 4 verpakt is het zonde om de vacuüm verpakking weer open moet maken.

Beste Sandra, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is. We nemen je feedback mee Vleesland

Helemaal top

Het is een feest om via deze manier vlees of iets anders te bestellen Alles vers en zeer goed verpakt . En zeker iets anders als je bij een gewone slager besteld . De pepersteak is een echte aanrader Dus zeer blij dat we bij jullie mogen bestellen als particulier

Beste Rene, Bedankt voor je enthousiste review. Altijd fijn om te horen dat het naar wens is. Vleesland

Super kwaliteit producten, goed verrpakt en tegen een goede prijs.

Beste Markus, Fijn om te horen dat alles naar wens is Vleesland

Heerlijk vlees voor een eerlijke prijs

Het vlees van Vleesland is ontzettend smaakvol en zo'n groot verschil met dat van de supermarkt. Iedereen die ik Vleesland heb aanbevolen is klant geworden en haalt alleen nog maar vlees daar. Net zoals wij!

Beste Kim, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is en dat iedereen zo enthousiast is.

Goede producten voor een scherpe prijs

Alles wat ik heb besteld was erg goed en goed geprijsd. Makkelijk te bestellen en af te halen bij de gekozen locatie.

Beste Richmore, Altijd leuk om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Makelijk en snelle service

Goed vlees en voor een goede priks

Beste Yvonne, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Goed vlees voor goede prijs

Leuke acties en ruime keus aan leverdagen. Ik bestel al mijn vlees tegenwoordig bij vleesland.

Beste Jessika, Bedankt voor je enthousiaste review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

GEWELDI

Goed vlees

Beste Jos, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Supervlees met een superservice

Meerdere malen vlees besteld en altijd super kwaliteit en perfekt verpakt.

Beste Raymond, Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Mooi vlees en vis goed verpakt en goede uitleg over bereiding op de site

Beste Hans, Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij blijven ons best doen. Vleesland

Altijd goed dik inorde

Tip gekregen en al zeven keer besteld

Heel erg goede service

Snelle levering, prima vlees en ruime keuze. Ook netjes geholpen toen we een kapotte vlees verpakking bij onze bestelling hadden. Prima service dus!

Beste Leonie, Bedankt voor je enthousiaste review, altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij blijven ons best doen. Vleesland

Al het vlees bij u gekocht was prima.

Uw bedrijf is voor mij een aanwinst.

Beste Marianne, Wat lief! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Geweldig vlees, levert op tijd

Geweldig vlees, levert op tijd en goede service

Beste Wilco, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Goede kwaliteit producten

Makkelijk te bestellen en op te halen

Beste Jasper, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Zeer tevreden over de kwaliteit en prijs

Inmiddels meermalen gevarieerde vlees en vis bestellingen gedaan. Voor ons een vast adres geworden, erg tevreden.

Beste Carla, Bedankt voor je enthousiaste review. Altijd fijn om te horen dat het naar wens is. Vleesland

Top vlees met info

Makkelijk te bestellen op site, fijn systeem om op te halen. Perfect verpakt.

Beste Monika, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Goed en niet duur

Goede service, makkelijk afspraak maken voor ophalen en het vlees is echt onwijs goed en prijzen liggen lager dan in de supermarkt

Beste Jacquelien, Bedankt voor je enthousiaste review. Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Heel erg goed

Ik vind de service fantastisch. Het vlees is van zeer goede kwaliteit en zeer redelijk geprijsd. Ook zeer goede aanbiedingen en het afhalen gaat zeer gemakkelijk Al bij vele aangeraden

Beste Inge, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Vleesland

Soronghof 11