Hele fijne kinderkleding.

De kleding die ik hier vandaan heb voor mijn dochtertje zijn erg fijn. Van goede kwaliteit en blijft erg lang mooi. Heel erg blij mee!

Perfect!

Helaas was 1 shirtje uitverkocht, maar die heb ik vergoed gekregen. Leuke kortingen gehad op de kleding en super leuk verpakt met een lief kaartje!

Top !

Super goed , vlot geleverd en netjes en mooi ingepakt !

Klacht over rits van jas. Contact gehad met de leverancier, waarschijnlijk produktiefout. Moest maar na het verkooppunt gaan. Zij kwamen gelijk met een oplossing. Top service Van mij hoge sterren

overzichtelijk website, fijne zoekmachine

bestelling snel afgehandeld.

Prachtige collectie, fijn contact

Team Pikanini heeft plezier in hun werk. Op vragen krijg je snel antwoord en toen er wat mis ging met de bestelling werd ik netjes te woord gestaan en is het snel opgelost. Heel blij met mijn aankopen, zelfs nog wat extra's gescoord toen ik mijn bestelling kwam ophalen.

Snelle levering, mooie producten.

Mooie overzichtelijke site. Goede zoekfuncties. Makkelijke manier om te bestellen. Producten leken op de foto. Retourneren ging ook goed. Tip: Sommige producten stonden nog wel op de site en waren niet in de winkel.

Makkelijk bestellen snelle geleverd en ziet er allemaal mooi uit

Heb mijn pakket nog steeds niet

pakketje nog niet ontvangen

Snelle reactie prima service

Hele goede en snelle levering en service

Erg prettige ervaring.

Mooie kinderkleding en goede kwaliteit!

Leuke merken en tot nu toe altijd tevreden over de aankopen. Ook voor de wat grotere kinderen ruime keuze.

Altijd super service!

We worden altijd zo goed en netjes geholpen. Ook wordt er goed meegedacht. De keuze is reuze bij Pikanini, er zit altijd wat leuks tussen, dus je vertrekt bijna nooit met lege handen, daar is het assortiment veel te leuk voor. Al met al dus een groot succes! Ohh en er is een super leuke speelhoek in de winkel voor de kindjes, dus je kan ook nog eens relaxt winkelen

Goede service, top winkel!

Mooie kleding en je wordt er altijd goed geholpen

Super leuke winkel, mooie collectie en tof personeel.

Hele mooie zaak. Leuke speelhoek voor de kinderen zodat je even rustig kunt rondkijken. Mooie collectie merken en vriendelijk personeel.

Snel en heel netjes verzonden

Fijne webshop, kleding is netjes en leuk ingepakt voor verzending.

Mooie kleding, leuke merken en top service

Super tevreden!!

Na het shoppen altijd blije kids hier bij ons thuis!! Leuke kleding en goede service:)

Hele mooie kleding gekocht

Super leuk geholpen door Amanda en samen hele mooie outfits uitgekozen voor mijn 3 kinderen

Super service, met de mooiste kinderkleding.

Behulpzaam

Een behulpzaam en eerlijke verkoopster. Reageert snel via instragram en kleding wordt netjes bezorgd.

de bezorging was zeer vrolijk

zodra bestelling is geplaatst, graag een snellere reactie of antwoord wanneer er bezorgt wordt of opgehaald kan worden. De bezorging door de kleine vrolijke jongen maakte alles goed :)

Aardige verkoopster, snelle reactie, snel aan huis geleverd en mooie kwaliteit