Mooie kleding, leuke merken en top service

Super tevreden!!

Na het shoppen altijd blije kids hier bij ons thuis!! Leuke kleding en goede service:)

Hele mooie kleding gekocht

Super leuk geholpen door Amanda en samen hele mooie outfits uitgekozen voor mijn 3 kinderen

Super service, met de mooiste kinderkleding.

Behulpzaam

Een behulpzaam en eerlijke verkoopster. Reageert snel via instragram en kleding wordt netjes bezorgd.

de bezorging was zeer vrolijk

zodra bestelling is geplaatst, graag een snellere reactie of antwoord wanneer er bezorgt wordt of opgehaald kan worden. De bezorging door de kleine vrolijke jongen maakte alles goed :)

Aardige verkoopster, snelle reactie, snel aan huis geleverd en mooie kwaliteit

Top service!!

Gister een berichtje gestuurd en vandaag al in huis!! Helemaal top! Pikanini is een mooie winkel waar ik voor mijn jongste van 4 maar ook voor mijn oudsten van 10 en 12 altijd slaag!

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Overzichtelijke webshop, Mooie kleding en snel geleverd! Top winkel!

Prachtige jas!

Snelle reactie, goede kwaliteit

Fijn contact

Goed, artikel paste niet werd keurig geruild aan de deur volgens de Corona maatregelen. Erg blij mee.

Super leuke winkel en service!

Ze hebben voor elke leeftijdsgroep een uitgebreid assortiment. Super service en zelfs nu met Corona krijg je alles supersnel opgestuurd!

Vrijdag kleding besteld en maandag al in huis. Super mooie kleding en snelle levering. Mooie en overzichtelijke website.

Prachtige kwaliteit kleding

Een feestje om er te winkelen. Maar ook online geweldige hulp. Allemaal prachtige kwaliteit kleding. Een aanrader !

Fijne winkel, waar er met je meegedacht wordt!

Pikanini is een mooie winkel, een goede service, zelfs tot aan huis wordt er bezorgd! Een echte aanrader!

Leuke kleding, met goede service...

Zij hebben leuke kleding en de goede service ia hetzelfde gebleven.

Mooie winkel, goede services, leuke collectie

Winkel bestaat al vele jaren maar heeft recent een nieuwe eigenaresse, winkelruimte helemaal opgeknapt met een leuke speelhoek. Mooie merken en wat fijn is dat er kleding zowel voor newborn tot tiener te koop is! Ook fijn dat er een webshop is.

Via Facebook contact gezocht voor het uitzoeken van een kado. Ik kreeg een snelle reactie terug. Na mijn bestelling in de webshop werd er nog mee gedacht over wat voor kleur legging er mooi bij stond. Ook een hele snelle bezorging! Echt helemaal top!!

Ondanks dat ik de keuze "afhalen in de winkel" had aangevinkt heeft Amanda toch het bestelde truitje bij mij thuis gebracht omdat de winkel wegens de Covid-19 maatregelen gesloten is. Super service!

Uitstekende service!

Plaatselijk bedrijf, thuisbezorgd in 'coronatijd.' Dag later nogmaals geweest toen we niet thuis bleken. Altijd gezellige winkel met vriendelijke eigenaresse die haar klanten kent.

Online besteld en volgende dag halen. Netjes verpakt en vriendelijk

Super goede contact

Bestelling had wat vertraging maar door deze drukte kan dat gebeuren. Ze keken goed met me mee. En super goede contact gehad. Zal snel weer bestellen.

Goede service, snelle levering, mooie kleding

Super blije dochter; woooow super mooi! Snelle levering ondanks de Corona bezorg drukte. Altijd goede ervaringen met pikanini. Leuke winkel met mooie merken.