fijn vest

mouwinzet is iets te ruim

Fantastische duurzame truien

De truien van Loop.a life munten uit in design, pasvorm en afwerking. Prettig om te weten is ook dat door het recyclen van grondstoffen je ecologische voetafdruk kleiner wordt.

goed materiaal en vlotte bezorging

Minpunt is dat niet wordt gereageerd op mijn mail met een vraag!

Ondanks alle drukte bij online bestellingen, heb ik mijn bestelling snel ontvangen. Prima service. Het bestelde kwam zeer goed van pas bij het winterweer. Een warme muts! Pluspunt is dat deze gemaakt van gerecyclede wol.

Prachtige sjaal van goede kwaliteit

Dit als cadeau gekocht en de jarige heel blij gemaakt. Mooie kleur (donker groen) en fantastische kwaliteit. Erg fijn om een duurzaam product te kopen. Snelle levering.-

Ik heb een aantal weken geleden voor het eerst een trui besteld bij Loop a life. Zeer tevreden, fijne kwaliteit en pasvorm, comfortabel. Had de bestelling ondanks de corona tijd snel in huis, prima verpakt en duidelijke afhandeling. Voor herhaling vatbaar!

Correcte verzending en verwerking

Heb meerdere mutsen besteld van dezelfde maat. Probleem : de maatvoering - gegeven dezelfde bestelde maat - valt per soort muts duidelijk anders uit !!!!???.

service is prima

heb inmiddels diverse dingen geprobeerd, de wollen truien kon ik niet verdragen en de katoenen trui was niet zo mooi van kleur als hij leek op de website, hopelijk wordt de collectie van katoen nog wat uitgebreid, ik kijk er naar uit

Mooie trui met een eerlijk verhaal

Het is goed dat we nu kleding kunnen kopen van hergebruikt garen. Op deze wijze kun je een nieuwe trui kopen die niet ten koste van de wereld gaat. Fijn! Mooie trui. Zit goed. Ziet er representatief uit. Snel geleverd. Eerlijke prijs.

Prachtige trui. Keurig bezorgd. En ook nog helemaal duurzaam.

Zie bovenstaande. Erg blij met de trui

Mooie kwaliteit.

Ben er blij mee, alleen een beetje kort. Misschien nog een maat xxl.Heb de trui gehouden omdat ik hem mooi vind. Kan het alleen niet zelf dragen. Helaas.

Kleur, pasvorm van de trui; beide helemaal goed.

Zit lekker, maar is minder warm dan gedacht.

Prima producten en nog circulair ook

Enige aandachtspuntje: met mijn lengte van 2.04 m is XL krap aan.

Goed product perfecte service

Trui zit heerlijk wil hem niet uit trekken moet nodig gewassen worden

Fantastisch goed initiatief, kringloop!

Goede truien! Van garen met een tweede leven. Duurzamer kan het bijna niet, ja wel door geen trui te kopen maar dan krijg je het koud.

Mooie trui, kleur als op de foto snelle levering

Helaas vond ik de trui kriebelen, teveel wol. Terugsturen was geen probleem.

Mooi product, prima levering

Mooie trui, draagt prettig. Product voldoet goed aan de beschrijving op de website en de foto's zijn ook heel representatief. De levering is prima verlopen. Het enige dat ik nog zou verbeteren, is een indicatie van de maat bij het product. Er staat nu alleen S t/m XL en het is niet helemaal duidelijk met welke centimeters of confectiematen deze maten corresponderen. Ik had in eerste instantie XL besteld, omdat dit in veel winkels correspondeert met maat 42. Deze trui was echter echt te ruim, dus uiteindelijk heb ik maat L besteld. Deze viel goed, want in het dragen wordt de trui nog iets ruimer. De trui zit heerlijk overigens :)

Beste Wendy, Hartelijk dank voor je positieve review. We gaan je tip intern meenemen, dit is zeker iets waar wij mee bezig zijn en willen gaan verbeteren. We wensen je veel draagplezier van je duurzame items. Bright day, Team Loop.a life

Mooie trui met een mooi concept

Een mooie manier om afgedankte materialen een tweede leven te geven. Bovendien is er ook oog voor kleur ,originele modellen en kwaliteit

Prima produkt; heerlijk warm en comfortabel

Pittig geprijsd maar zeker waard mn gezien het duurzame karakter. Ik heb mijn dochter een trui kado gedaan en die is er zeer tevreden over; leuke aparte trui (vooral breipatroon) en heerlijk warm. De Frysketrui staat dan ook op haar verlanglijst

Geweldige trui

Heel mooi, duurzaam en binnen 1 dag bezorgt. Heel bij mee.

Prachtige trui, vlotte goede levering

Mijn bestelling kwam tip top en vlot aan. Een prachtige trui. Mooi materiaal. Uitstekend afgeleverd

Mooi, warm en zit heerlijk!

De trui ziet er mooi uit, en zit lekker. De kleur vind ik mooier dan op de plaatjes.

goede producten én goede service als je niet tevreden bent

Prettig, en ik ben dol op de truien en vesten.

Tevreden!

Prachtige trui, goede kwaliteit.

Over Loop.a life

Wij zijn Loop.a life! Loop.a life is een circulair en duurzaam kleding & lifestyle merk van Nederlandse bodem. We maken goed ontworpen, kwalitatieve en tijdloze items die zowel comfortabel, stoer als stijlvol zijn. Het merk is onderdeel van het moederbedrijf Brightloops, dat zich richt op het zo lokaal mogelijk ontwikkelen en produceren van circulaire garens en textiele eindproducten (kleding, accessoires en interieur-textiel). Het is onze missie om de kleding- en textielindustrie circulair en écht duurzaam te veranderen om bij te dragen aan een schone en groene planeet. Wij geloven in het verwerken van meer lokale reststromen, dichterbij produceren en de potentie van onze lokale maakindustrie. Via Loop.a life staan we in direct contact met de consument. Zo bereiken we meer mensen, verwerken we meer lokale reststromen en creëren we meer impact. www.loopalife.com