Slechte kwaliteit kleding.

Binnen een week een gaatje in mijn nieuwe wollen trui. Daarna wel een nieuwe trui ontvangen maar weer binnen een week weer een gaatje er in...

Mooie trui!

De schipperstrui heeft een goed model, en de maat is royaal. Het materiaal voelt prettig zacht aan en de kleur is ook mooi. Zeker een aanrader voor mensen met een normale maat. Helaas zijn er bij dit merk geen grote damesmaten. Dames met maat 46 of 48 zijn niet zeldzaam en zij zouden ook graag zulke mooie truien willen kopen. Herenmaten zijn voor hun te smal en hebben te lange mouwen. Denk eens aan de grotere damesmaten alstublieft, niet iedereen heeft maatje 38!

Beste A.J. Hartelijk dank voor je review. We nemen je tip zeker mee en zijn ons bewust dat we items in een beperkte maat range aanbieden. Het is onze droom dat we allemaal circulaire en duurzame kleding kunnen dragen, hoe verder we komen hoe dichterbij dat komt. Fijn dat je fan bent van onze missie en duurzame items, daarbij help je ons om verder te groeien! Bright.day! Team Loop.a life

leuk, draagbaar en modieus

het idee, recycling, spraak me erg aan. de modellen zijn smaakvol en niet aan de mode onderhevig. krijg complimentjes en heb nog niet het laatste item gekocht

Goede levering, mooie trui

Dit is de 6e trui die besteld heb van loop a live. Als anderen er op reageren vertel ik altijd wat de werkwijze is. Hierdoor hebben mensen ook zelf truien of vest besteld. Wat ik jammer vind dat ik geen antwoord krijg op de vraag voet truien voor mannen. Wat zijn de maten en kunnen jullie dat in cm aangeven..

Het wachten duurde wat lang, maar was het dubbel en dwars waard!

prachtige trui die ook nog eens mooi staat. Wel een beetje kriebelig.

Matig door geen ruilmogelijkheid

Omdat de maat niet goed was heb ik het pakket terug gestuurd dat ging allemaal hoed ook geld teruggekregen. Maar ik had trui willen ruilen dat gaat dan weer niet. Jammer nu heb ik geen nieuwe trui meer gekocht. Dat vind ik dan te veel gedoe. Klantvriendelijker is of me te bellen of de mogelijkheid bieden te ruilen.

correct en vlot geleverd

Sinds ik u heb ontdekt heb ik al meerdere items besteld. Over elk artikel ben ik zeer tevreden. Al realiseer ik mij terdege, dat het een hele ontwikkeling is om materialen te recyclen en er een hoogwaardig product van gemaakt kan worden in Europa. Deze ontwikkeling moet doorgaan. Daarom steun ik u van harte. Ik hoop dan ook dat dit op steeds grotere schaal wordt gedaan en dat dit rendabel zal zijn.

Heerlijk, zacht en ruikt zo lekker.

Ik heb een katoenen variant, de trui is soepel, het model zit perfect. Ik hou van een driekwart mouw. Een leuk steekje is gebruikt waardoor lekker neutraal. Maar het meest wat mij opviel was de lekkere geur, ik weet niet waarmee het behandeld is maar zelfs nadat ik het gewassen heb zit het er nog een beetje in. Verder een fijne gedachten dat de materialen hergebruikt zijn. Eigenlijk wanneer je het niet zou weten, zou je het echt niet zien. Door deze truien te dragen vind ik die gedachten van hergebruik een echte plus.

Mooi model maar kleur afwijkend

Ik heb een besteld in de kleur Neude. Lijkt op website gebroken wit maar is onbedreigd bruinig....

Beste An, Hartelijk dank voor je review. Dit is altijd waardevolle informatie voor ons. De kleur Nude is een ietwat rozige tint lichtbeige. We proberen op onze site zo goed mogelijk weer te geven met beeld en tekst hoe de kleur is. We vinden het jammer dat de kleur niet goed op je is overgekomen. Je kunt de trui gratis retourneren via onze retourportal. We hopen dat je toch fijn blijft van onze circulaire missie en dat we je nog eens mogen verwelkomen in onze duurzame shop. Bright Day! Team Loop.a life

Teleurstellend.

Ben op zoek naar verantwoorde mode. Die dacht ik gevonden te hebben bij jullie. Bestelde een mooi vest. Maar het kriebelde. Heb jullie gemaild met de vraag wat hier aan te doen. Moet nog steeds antwoord terug ontvangen. Dat vind ik dan weer totaal niet passen bij verantwoord omgaan met de natuur aangezien ik het terug heb moeten sturen.

Beste Annet, Hartelijk dank voor je review. Dit is altijd waardevolle informatie voor ons. Je hebt in december een wollen vest bij ons gekocht. Nu is het zo dat wol altijd kriebelt, de ene persoon kan daar beter tegen dan de andere. Dit is persoonlijk en we kunnen dit niet voorkomen, hoe duurzaam we ook zijn. Door er een truitje of blouse onder te dragen wordt de kriebel al veel minder. We hopen dat je toch fijn blijft van onze missie en dat we je nog eens mogen verwelkomen in onze duurzame shop. Bright Day! Team Loop.a life

Helaas niet wat ik er van verwacht had

Het concept van hergebruik vind ik een mooie gedachte. Helaas was de trui waar ik op had ingeschreven, niet wat ik ervan verwachtte. Hij was heel erg lang en grover dan verwacht. Jammer dat ik bij het terugsturen een code kreeg in plaats van mijn geld terug. Deze code is ook maar een jaar geldig. Hier ben ik echt niet blij mee. Nu wordt ik straks verplicht iets te kopen waar ik niet op zit te wachten. Jammer.

Trui raakt model kwijt na paar keer wassen.

Toen de trui binnenkwam was ik in eerste instantie zeer tevreden. Mooie kleur en goed model. Maar al na een paar keer wassen werd de trui korter en breder.

Neem de klant serieuzer.

Het product, een vest, is heel mooi. De verwachte levertijd is met bijna twee weken overschreden. Jammer dat er geen enkele tussentijdse communicatie hierover was. Voel me als klant niet serieus genomen.

mooi product

Maar de maten zijn te small voor mij.

Dure trui gekocht, valt jammer genoeg heel slecht uit.

Vest en trui gekocht. Vest bevalt goed, mooie kleur houdt zich goed. De antraciet kleurige trui hélaas houdt elk pluisje, haartje, pluisje, haartje vast. Daardoor helaas na twee keer niet meer te dragen.

Slechte ervaring.

Slechte kwaliteit. Overal waar ik langs loop vind ik de volgende dag blauwe propjes stof van mijn blauwe trui.

Ideaal!

Ik heb nu een aantal truien van loop.a life en ik vind ze ideaal. Goede kwaliteit, mooie kleuren en heel comfy. Ik heb grote bewondering voor de manier waarop dit merk verantwoord kleding produceert en steun dat graag. Met dit soort producten kan dat zonder concessies.

Precies wat ik had verwacht !

Goede uitleg, duidelijke foto’s en mooie kleuren . Ook het maatsysteem klopt goed voor mij. Veel succes !

Top over de ganse lijn !

Goede service, correcte levering (tijdig) Product is netjes verpakt. Ben heel tevreden. Heb geen negatieve opmerking.

Ik vond de kleur niet mooi en de pasvorm te grof.

Trui terug gestuurd en geld keurig terug gekregen. jammer voor de moeite. Groet, emma

Mooie modellen en kleuren van de truien en vesten die ik heb gekocht. Prima afhandeling!

Ik vind circulair en duurzaam heel belangrijk Omdat de producten heel mooi zijn goed ven kleur en model heb ik meerder keren gekozen voor dit merk. Tevens heb ik van meerdere mensen, sommige die ik nauwelijks ken, hele mooie complimenten ontvangen over mijn truien en vesten.

Fijne warme truien.

Mijn geld is goed besteed aan deze duurzame kleding. Enkele truien gekocht, en 1 in het vooruit, die nog gemaakt moest worden. De winkel in utrecht eigenaresse, was vorig jaar in de corona tijd zelfs het pakket langs komen brengen. Heel bijzonder!

Fijne truien

gewoon een heel goed en fijn vest!

prima!

Prachtige kwaliteit met zorg verzonden.

Uitstekende kwaliteit en prachtig gemaakt als steeds. Garens blijven goed ook na veel dragen. Ik hou van het concept.

Over Loop.a life

Wij zijn Loop.a life! Loop.a life is een circulair en duurzaam kleding & lifestyle merk van Nederlandse bodem. We maken goed ontworpen, kwalitatieve en tijdloze items die zowel comfortabel, stoer als stijlvol zijn. Het merk is onderdeel van het moederbedrijf Brightloops, dat zich richt op het zo lokaal mogelijk ontwikkelen en produceren van circulaire garens en textiele eindproducten (kleding, accessoires en interieur-textiel). Het is onze missie om de kleding- en textielindustrie circulair en écht duurzaam te veranderen om bij te dragen aan een schone en groene planeet. Wij geloven in het verwerken van meer lokale reststromen, dichterbij produceren en de potentie van onze lokale maakindustrie. Via Loop.a life staan we in direct contact met de consument. Zo bereiken we meer mensen, verwerken we meer lokale reststromen en creëren we meer impact. www.loopalife.com